Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69659:Психол./2013/18/22(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Одеського національного університету
.- Одеса. Серія, Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Журавель А. В. Інтервізія як засіб формування уміння майбутніх психологів системи освіти проявляти емпатію у консультативній взаємодії з клієнтами. - C. 8-16.
  4. Журавльова Л. П., Коломієць Т. В. Структурно-динамічна модель міжособистісної взаємодії. - C. 17-24.
  5. Журавльова Л. П., Романова М. К. Вплив емпатії на розвиток екологічної спрямованості жінок дорослого віку. - C. 25-34.
  6. Застело А. О. Психологічні особливості міжособистісної та міжсуб’єктної взаємодії в сучасному освітньому просторі. - C. 35-43.
  7. Карсканова С. В. Організація і реалізація програми забезпечення психологічного благополуччя фахівця освіти. - C. 44-50.
  8. Карпінська О. М. Акмеологічні ресурси особистості похилого віку (теоретичний огляд). - C. 51-58.
  9. Кінаш І. П. Аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми атракції як соціально-психологічного феномену. - C. 59-67.
  10. Киреева З. А. Развитие личности в рамках пространственно-временной организации жизненного пути. - C. 68-73.
  11. Кириллов Д. В. Пангеометрия развития личности. - C. 74-79.
  12. Коваленко О. Г. Дослідження комунікативних і організаторських схильностей осіб похилого віку. - C. 80-88.
  13. Ковтун Р. А. Психологические особенности семей, воспитывающих детей с отклонениями в развитии. - C. 89-94.
  14. Кокорина Ю. Е. Феноменологический анализ экзистенциальных означающих личности. - C. 95-101.
  15. Колесникова В. И., Волков Н. А. Теоретико-методологический анализ нарциссических нарушений личности в парадигме глубинной психологии. - C. 102-109.
  16. Колесникова В. И., Волкова Л. Л. Типологические особенности проявления категорий феномена "синхронистичности" в парадигме аналитической психологии К. Г. Юнга. - C. 110-119.
  17. Колот С. А. Особенности проявления трансформационного лидерства в эмоциональной работе. - C. 120-127.
  18. Кондратенко И. В. Жизненная навигация личности в системе непрерывного образования. - C. 128-133.
  19. Кононенко А. О. Основні компоненти структурно-функціональної моделі самопрезентації. - C. 134-140.
  20. Кононенко О. І. Гендерні особливості емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. - C. 141-148.
  21. Король Л. Д. Феномен толерантності: аналіз концептуальних підходів у площині зарубіжної психології. - C. 149-158.
  22. Котляр О. О. Факторна модель ціннісно-смислової актуалізації політичних уподобань. - C. 159-166.
  23. Коць М. О. Концептуальні засади побудови моделі активності суб’єктів педагогічної взаємодії. - C. 167-174.
  24. Кривоногова О. В., Шустова Т. М. Значимость фактора семейного воспитания в процессе развития произвольного внимания у старших дошкольников. - C. 175-182.
  25. Крутько С. В. Диференціація потреб і можливостей досягнення провідних життєвих цінностей. - C. 183-189.
  26. Курова А. В. Проблема суб’єктивного благополуччя в психологічній науці. - C. 190-195.
  27. Кучеренко С. В. Варіанти екзистенційного вибору особистості в індивідуальному психологічному консультуванні. - C. 196-202.
  28. Лаврова М. Г. Особенности взаимосвязи психических состояний и эмоциональных диспозиций личности студента в ситуации экзаменационной сессии. - C. 203-209.
  29. Лиска С. I. Ефективність коректувальної програми професійної компетентності. - C. 210-217.
  30. Лох К. В. Границы и стены в психологической науке и практике. - C. 218-225.
  31. Максимова Е. В. Феноменологический взгляд на проблему суицидального поведения посредством анализа художественных произведений. - C. 226-231.
  32. Малигіна Г. Структура відповідальності як інтегральної якості особистості. - C. 232-237.
  33. Малій Н. Ю. Ефективність програми розвитку креативної складової професійного мислення у майбутніх педагогів. - C. 238-248.
  34. Малхазов О. Р. До питання про психофізіологічні особливості функціонування хронотопу. - C. 249-257.
  35. Мамічева О. В. Спеціальна психологічна допомога в комплексному супроводі розвитку дитини з соціально-особистісними проблемами в системі освіти. - C. 258-264.
  36. Мельник О. А. Шляхи удосконалення особистості в руслі християнської антропологічної традиції кінця XIX — початку XX століття. - C. 265-271.
  37. Мороз О. І., Мороз Ю. В. Особливості впливу сімейних взаємин на якість психічного, емоційного та морального розвитку дитини. - C. 272-279.
  38. Ніколаєва І. В. Корекція ригідної поведінки держслужбовців. - C. 280-286.
2013
Т. 18
Вип. 22(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського