Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2006/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бутенко В. Г. Креативний зміст сучасної теорії і практики естетичної освіти і виховання молоді. - C. 5-9.
  4. Бутенко Г. П. До питання суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому просторі. - C. 9-14.
  5. Бутенко Л. В. Система професійно-педагогічної підготовки вчителя до інтерпретації творів художньої літератури. - C. 14-19.
  6. Васецкая Л. И. Стратегии и тактики обучения профессиональной речи иностранных студентов медицинских вузов. - C. 19-25.
  7. Волярська О. С. Діагностування научуваності студентів як напрямок управління якістю навчання у вищій школі. - C. 25-32.
  8. Голованова Т. П. Соціально-педагогічні особливості організації дослідно-педагогічної роботи з формування ґендерної рівності студентської молоді. - C. 32-42.
  9. Гончаренко Ю. В. До питання формування педагогічних ідей щодо естетико-виховних можливостей хореографічної діяльності. - C. 42-50.
  10. Дергач М. А. До питання про формувальний вплив театру на особистість: І-ІІІ періоди становлення педагогічної думки України. - C. 50-62.
  11. Зєня Л. Я. Саморозвиток особистісного потенціалу майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки як шлях до гуманізації освіти. - C. 63-74.
  12. Карпенко О. Г. Деякі аспекти модульного навчання майбутніх соціальних працівників в умовах вищої педагогічної школи. - C. 74-80.
  13. Козич І. В. Проектування системи засобів формування конфліктологічної компетентності соціального педагога – майбутнього викладача. - C. 80-87.
  14. Лещенко А. А. Домашня освіта в США: історико-ретроспективний аналіз. - C. 88-92.
  15. Лодатко Є. О. Діагностування логічної розвиненості вчителів початкових класів. - C. 93-113.
  16. Мукан Н. В. Роль уряду та освітніх інституцій у процесі вдосконалення неперервної професійної освіти педагогів США. - C. 113-121.
  17. Опольська М. В. Проблеми гуманізації особистості менеджера-економіста в процесі професійної підготовки. - C. 122-126.
  18. Пономарьова О. М. Наукова інтерпретація сутності музично-естетичних орієнтацій особистості. - C. 126-134.
  19. Ружин К. М. Складові структури і змісту понять "компетенції і стратегії” в контексті "загальноєвропейських рекомендацій у мовній освіті: вивчення, викладання, оцінювання”. - C. 135-148.
  20. Сеник Л. Н. Формирование коммуникативной компетенции у иностранных студентов – нефилологов в процессе обучения учебно-профессиональному общению. - C. 148-154.
  21. Філь О. В. Дослідження казки в педагогічному контексті. - C. 155-163.
  22. Яковенко Е. Э. Развитие творческого мышления ребёнка в подготовительной группе музыкальной школы: из опыта работы ДМШ №1 г. Запорожья. - C. 163-170.
  23. Howard A. Palley, Marian L. Palley An international collaborative educational effort between the University of Maryland, the University of Delaware and Zaporozhye National University. - C. 171-174.
  24. Фалуш І. Становлення педагога в процесі професійної підготовки у вищій школі. - C. 174-184.
2006
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського