Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69652/2011/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Підприємництво і торгівля
: зб. наук. пр..- Львів
Pìdpriêmnictvo ì torgìvlâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Апопій В. В., Ситник Н. С Характер сучасного розвитку внутрішньої торгівлі України. - C. 5-9.
  4. Садєков А. А., Заіка Ю. А. Процес формування економічної поведінки підприємств. - C. 9-12.
  5. Заяць Н. О. Система факторів, що обумовлюють економічне зростання діяльності торговельних підприємств. - C. 13-16.
  6. Мельник І. М. Зміст, структура та функції сфери товарного обігу. - C. 16-21.
  7. Ящук В. І. Основні тенденції розвитку роздрібних корпоративних мереж у західному регіоні України. - C. 22-26.
  8. Дражниця С. А. Економетричне моделювання процесу прогнозування рівня економіко-організаційного забезпечення діяльності суб’єктів торговельного бізнесу. - C. 26-30.
  9. Гелей Л. О. Критерії та підходи до оцінки зрілості бізнес-процесів торговельних підприємств. - C. 30-34.
  10. Білик В. М., Костирко В. С. Реалізація моделі розрахунку структури асортименту взуттєвих товарів засобами арм менеджера. - C. 34-39.
  11. Гонський М. Д. Тенденції розвитку комерційної діяльності вітчизняних роздрібних торговельних мереж. - C. 40-43.
  12. Фединець Н. І. Сучасний інструментарій в діяльності менеджера торговельного підприємства. - C. 44-48.
  13. Антонів О. М. Ефективність виставково-ярмаркової діяльності в процесі маркетингової комунікації. - C. 49-51.
  14. Озеран В. О., Озеран Н. М. Обгрунтування цін та документальне оформлення операцій у процесі торгово-закупівельної діяльності. - C. 51-56.
  15. Процишин О. Р. Засади розвитку конкурентних відносин на ринку послуг вищої освіти. - C. 56-60.
  16. Гапій І. Б. Структурний аналіз неорганізованого сектору торгівлі. - C. 60-63.
  17. Хміль Ф. І. Взаємодія підприємництва і місцевої влади у сфері соціальної відповідальності. - C. 64-68.
  18. Біла О. Г., Мединська Т. В. Роль фінансового плану як інструмента управління фінансами підприємства. - C. 69-71.
  19. Васильців Т. Г., Мандрик О. Я. Інтелектуальна власність як складова в системі забезпечення економічної безпеки торговельного підприємства. - C. 72-75.
  20. Скрипко Т. О. Міжнародний досвід управління інвестиційною та інноваційною безпекою малого підприємництва. - C. 76-79.
  21. Ковтун О. І. Кластери як засіб забезпечення конкурентоспроможності та самодостатності регіональних господарських систем: сутність та проблеми запровадження в Україні. - C. 80-86.
  22. Свидрук І. І. Актуальність застосування сучасних методів психології управління у вітчизняних підприємствах. - C. 86-90.
  23. Килин О. В., Свелеба Н. А. Туристичні ресурси близькосхідного туристичного регіону. - C. 90-93.
  24. Трофімчук О. Р. Конкурентоспроможність підприємств та підходи до її оцінювання. - C. 93-97.
  25. Тімарцев О. Ю. Галузеві та регіональні аспекти фіскальної ефективності податку на прибуток підприємств. - C. 97-100.
  26. Артищук І. В. Підходи до побудови карти ризиків на основі врахування впливу базових факторів на діяльність торговельного підприємства. - C. 101-106.
  27. Пеленський Р. О. Самоконтроль на підприємстві, як метод мінімізації кредитних ризиків. - C. 107-111.
  28. Полотай О. І. Використання діаграми класів uml для запровадження освітніх іт-проектів у ВНЗ. - C. 111-115.
  29. Сороківська Н. М. Операційні ризики страхових корпорацій та їх структуризація. - C. 115-117.
  30. Міценко Н. Г., Муравинець О. М. Концептуальні засади розробки програми розвитку ресторанного господарства споживчої кооперації. - C. 118-122.
  31. Василиха Н. В., Мельник І. М. Особливості та сучасні аспекти функціонування ринку туристичних послуг. - C. 122-125.
  32. Бойчук І. В. Напрями стратегічно орієнтованого управління підприємствами на засадах маркетингу. - C. 126-131.
  33. Відомості про авторів. - C. 132-133.
2011
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського