Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Формування ринкових відносин в Україні
: зб. наук. пр..- Київ
Formuvannâ rinkovoï ekonomìki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Предборський В. А. Тіньові владні утворення як гальмівний фактор суспільного розвитку. - C. 7-16.
  4. Ковальчук І. В., Ущаповська О. С. Оцінка вартості бізнесу: сучасні підходи та проблеми. - C. 17-23.
  5. Барон І. Г. Інституціоналізація економічної безпеки у контексті захисту національних інтересів України. - C. 24-32.
  6. Носовський А. А. Аналіз податку на виведений капітал з економічної точки зору та його вплив на сферу послуг. - C. 33-38.
  7. Шморгун Л. Г., Колеснікович В. П. Аналіз галузевої інформації із застосуванням блокчейн–технологій з метою регулювання антропогенного навантаження на природоохоронні території. - C. 39-49.
  8. Муковіз В. С., Гриценко Ю. Ю. Облік формування резервів в управлінні ризиками підприємства. - C. 49-54.
  9. Попрозман О. І. Управління процесами організації виробничої діяльності підприємства. - C. 55-59.
  10. Лалакулич М. Ю. Класифікація інформаційних ресурсів для обліково–аналітичного забезпечення моніторингу економічного потенціалу підприємства. - C. 59-64.
  11. Важинський Ф. А., Колодійчук А. В. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні. - C. 64-69.
  12. Мусієнко В. Д., Полохало Д. І. Формування стратегії економічного зростання вертикально–інтегрованої компанії. - C. 69-73.
  13. Притуляк Н. М., Боярчук А. І. Корпоративна культура: її вплив на фінансові результати та розвиток бізнесу. - C. 74-81.
  14. Чуприна Ю. А. Методологія інтеграції потенціалу стейкхолдерів до складу будівельного кластеру. - C. 81-87.
  15. Дорошенко В. М. Економічний потенціал енергозбереження: сутність, структура та методи оцінки. - C. 88-94.
  16. Гаврилко Г. П., Гуштан Т. В., Підлипний Ю. В. Організація забезпечення інформаційних потреб моніторингу економічного потенціалу підприємства. - C. 95-99.
  17. Дудзяк О. А., Гуменюк І. І. Влив агрохолдингів на розвиток сільських територій. - C. 100-105.
  18. Чобаль Л. Ю. Особливості розвитку сільського зеленого туризму в Україні. - C. 105-109.
  19. Тормосов Р. Ю. Ефективна взаємодія зі стейкхолдерами для сталого енергетичного розвитку територіальних утворень. - C. 110-117.
  20. Малахівська А. В. Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально–відповідального маркетингу. - C. 117-125.
2019
№ 2 (213)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського