Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр..- Київ Formuvannâ rinkovoï ekonomìki- Титул.
- Зміст.
- Предборський В. А. Тіньові владні утворення як гальмівний фактор суспільного розвитку. - C. 7-16.
- Ковальчук І. В., Ущаповська О. С. Оцінка вартості бізнесу: сучасні підходи та проблеми. - C. 17-23.
- Барон І. Г. Інституціоналізація економічної безпеки у контексті захисту національних інтересів України. - C. 24-32.
- Носовський А. А. Аналіз податку на виведений капітал з економічної точки зору та його вплив на сферу послуг. - C. 33-38.
- Шморгун Л. Г., Колеснікович В. П. Аналіз галузевої інформації із застосуванням блокчейн–технологій з метою регулювання антропогенного навантаження на природоохоронні території. - C. 39-49.
- Муковіз В. С., Гриценко Ю. Ю. Облік формування резервів в управлінні ризиками підприємства. - C. 49-54.
- Попрозман О. І. Управління процесами організації виробничої діяльності підприємства. - C. 55-59.
- Лалакулич М. Ю. Класифікація інформаційних ресурсів для обліково–аналітичного забезпечення моніторингу економічного потенціалу підприємства. - C. 59-64.
- Важинський Ф. А., Колодійчук А. В. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні. - C. 64-69.
- Мусієнко В. Д., Полохало Д. І. Формування стратегії економічного зростання вертикально–інтегрованої компанії. - C. 69-73.
- Притуляк Н. М., Боярчук А. І. Корпоративна культура: її вплив на фінансові результати та розвиток бізнесу. - C. 74-81.
- Чуприна Ю. А. Методологія інтеграції потенціалу стейкхолдерів до складу будівельного кластеру. - C. 81-87.
- Дорошенко В. М. Економічний потенціал енергозбереження: сутність, структура та методи оцінки. - C. 88-94.
- Гаврилко Г. П., Гуштан Т. В., Підлипний Ю. В. Організація забезпечення інформаційних потреб моніторингу економічного потенціалу підприємства. - C. 95-99.
- Дудзяк О. А., Гуменюк І. І. Влив агрохолдингів на розвиток сільських територій. - C. 100-105.
- Чобаль Л. Ю. Особливості розвитку сільського зеленого туризму в Україні. - C. 105-109.
- Тормосов Р. Ю. Ефективна взаємодія зі стейкхолдерами для сталого енергетичного розвитку територіальних утворень. - C. 110-117.
- Малахівська А. В. Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально–відповідального маркетингу. - C. 117-125.
| 2019 | | № 2 (213)
|
|
|
|