Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69562/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування
.- Миколаїв

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка та управління підприємствами

  4. Рогов Г. К. Державне регулювання корпоративної емісійної та дивідендної політики. - C. 8-14.
  5. Івата В. В., Погорєлова О. В. Перспективи фінансової діагностики як елементу управлінської системи в умовах трансформації економічного середовища. - C. 15-19.
  6. Мочалов О. О., Баланенко О. Г., Левенець В. Г. Анализ эффективности затрат на оплату труда на базе статистических расчетов. - C. 20-24.
  7. Гришина Н. В. Конкурентоспроможність малого підприємництва – фактор соціально-економічного розвику регіону. - C. 25-30.
  8. Потай І. Ю. Використання еколого-економічного аналізу як інструменту інформаційного забезпечення cталого розвитку. - C. 31-37.
  9. Палехова В. А. Віддзеркалення в українській статистиці проблем національного рахівництва. - C. 38-42.
  10. Почтарук І. С. Тенденції розвитку вугільної промисловості Західного регіону України. - C. 43-47.
  11. Скупський Р. М. Інноваційний розвиток агропродовольчої сфери в контексті формування продовольчої безпеки та членства України у Світовій організації торгівлі. - C. 48-56.
  12. Кравчук О. В. Аналіз та оцінка фінансових ризиків агроформувань при страхуванні. - C. 57-61.
  13. Панченко О. В. Теоретичні основи розвитку маркетингових комунікацій. - C. 62-66.
  14. Прядко І. В. Сутність і роль регіональних інновацій у системі економічних відносин. - C. 67-71.
  15. Сіра Ю. В. Фактори формування ціни на молоко та молочні продукти. - C. 72-77.
  16. Мягков Д. В., Дибач І. Л. Особливості управління оборотними коштами венчурних підприємств. - C. 78-83.
  17. Гурченкова О. П., Філонок Я. О. Вартість життя населення: оцінка і шляхи зниження. - C. 84-90.
  18. Бокій О. В. Інвестиційно-інноваційний розвиток хлібопекарської галузі України. - C. 91-95.
  19. Ступіна Ю. Ю. Управління змінами на підприємстві. - C. 96-99.
  20. Чупріна М. О. Ресурсно-функціональне забезпечення управління розвитком промислового потенціалу України. - C. 100-105.
  21. Шмаглій О. Б. Інноваційні трансформації розвитку пивоваріння України. - C. 106-111.
  22. Шовкун І. А. Міжнародна виробнича кооперація в системі зовнішньої торгівлі України. - C. 112-117.
  23. Kovalenko O. V. Theoretical aspects of innovative markets organization in the food industry. - C. 118-123.
2014
№ 2 (452)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського