Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2015/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Загальна педагогіка

  4. Білик Н. М. Медіація однолітків як технологія вирішення конфліктів у загальноосвітній школі. - C. 3-12.
  5. Назаренко Г. А. Психологічні основи становлення культури демократизму особистості як суб'єкта громадянського суспільства. - C. 13-21.
  6. Наумов Б. M. Концепти фундаментального дослідження проблеми цілісності педагогічної діяльності в сучасній педагогіці. - C. 22-33.
  7. Семененко І. Є. Аналіз теоретичних підходів до визначення поняття "педагогічний супровід". - C. 34-43.
  8. 2. Дидактика

  9. Баландюк Р. Г. Економічна складова як компонент змісту навчальних програм з історії України для учнів 8-9 класів загальноосвітньої школи. - C. 44-55.
  10. Барабашова І. А. Організаційно-методичні умови ефективності дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів. - C. 56-66.
  11. Білоцерковець М. A. Застосування теоретичних знань у навчальних евристичних ситуаціях. - C. 67-75.
  12. Демченко Я. M. Особливості формування мотивації навчання молодших школярів у вальдорфській школі. - C. 76-85.
  13. Кас'яненко О. M. Специфіка ознайомлення з книгою дошкільників з особливими потребами. - C. 86-95.
  14. Нацюк М. Б. Теоретичні основи навчання майбутніх учителів англійської мови читання творів художньої літератури як опосередкованого міжкультурного спілкування. - C. 96-103.
  15. Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації навчання у педагогічних дослідженнях. - C. 104-114.
  16. Самусь Т. В. Соціально-економічні аспекти здоров'язбережувального навчання. - C. 115-128.
  17. Стяглик Н. І. Навчальне консультування як спосіб контролю якості підготовки майбутніх вчителів. - C. 129-136.
  18. 3. Проблеми педагогіки вищої школи

  19. Абрамова С. B. Суспільно корисна діяльність як чинник формування соціальної активності особистості. - C. 137-145.
  20. Без'язичний Б. I. Підготовка професорсько-викладацького складу до забезпечення формування етичної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 146-154.
  21. Бігдан М. B., Лаврик-Слісенко Л. П. Розвиток комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення іноземних мов. - C. 155-164.
  22. Висікайло Т. B. Використання роботи над пейзажем у процесі формування просторового мислення студентів середніх художньо-освітніх закладів. - C. 165-173.
  23. Гуменникова Т. P. Соціальне партнерство ВНЗ та громадської організації у наданні послуг неформальної освіти людям похилого віку. - C. 174-184.
  24. Грицюк О. C. Педагогічна інноватика як засіб оптимізації та модернізації математичної підгот овки студентів інженерних спеціальностей. - C. 185-192.
  25. Жерновникова О. A. Підготовка майбутнього вчителя до проектування навчальної діяльності учнів як психолого-педагогічна проблема. - C. 193-202.
  26. Коломієць О. B. Інформаційно-навчальне середовище вищого навчального закладу як фактор професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 203-210.
  27. Крамаренко А. M. Формування еколого орієнтованого майбутнього фахівця початкової освіти: проблемні питання та результати наукових пошуків. - C. 211-219.
  28. Муковіз О. П. Динаміка готовності викладачів до тьюторської діяльності у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації. - C. 220-233.
  29. Серман Л. I. Аналіз показників та рівнів сформованості професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов. - C. 234-244.
  30. Хребтова В. B. Формування полікультурної вихованості студентів юридичних спеціальностей засобами іноземних мов. - C. 245-254.
  31. 4. Історія педагогіки та порівняльної педагогіки

  32. Балацинова А. Д. Роль факультативних занять у педагогічній підтримці обдарованих учнів загальноосвітніх шкіл України (друга половина ХХ століття). - C. 255-266.
  33. Зеленська Л. Д., Лупаренко С. Є. Громадсько-педагогічна діяльність кафедри педагогіки Харківського державного педагогічного інституту ім. Г. С. Сковороди (сер.40-х-поч. 60-х рр. ХХ ст.). - C. 267-276.
  34. Зозуля К. B. Хореографічна підготовка вчителя у системі педагогічної освіти україни (друга половина ХХ століття). - C. 277-287.
  35. Костіна Л. C. Імплементація стратегічної місії професійних організацій Австралії в контексті професійного розвитку вчителя середньої школи. - C. 288-298 .
  36. Мазуренко К. Ю. Сучасні підходи та перспективи релігійної освіти у Великій Британії. - C. 299-308.
  37. Паньок Т. B. Художня реформа 1934 року (історико-педагогічний аспект). - C. 309-320.
  38. 5. Теорія виховання

  39. Ван Тян Ці Критерії та показники діагностики основ співацької культури молодших школярів. - C. 321-326.
  40. Кузьменко Н. B. Педагогічна взаємодія в стосунках "куратор-студенти" в контексті позааудиторної виховної роботи. - C. 327-335.
  41. 6. Психологія

  42. Коваленко О. Г. Діагностика особливостей міжособистісного спілкування у похилому віці. - C. 336-345.
2015
Iss. 49
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського