Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2011/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Питання підготовки вчителя та викладачів вищої школи

  4. Рогова Т. В. Проблема персоналізації особистості вчителя. - C. 6-15.
  5. Кайдалова Л. Г. Професійна самореалізація та саморозвиток викладача. - C. 16-21.
  6. Штефан Л. В. Формування спрямованості на інноваційну діяльність як складову інноваційної культури майбутнього інженера-педагога. - C. 22-29.
  7. Кузнецова О. Ю. Форми взаємодії американських сімей з навчальними закладами. - C. 30-36.
  8. Коваль К. С. Змістові складники поняття "якість освіти". - C. 37-41.
  9. Питання підготовки вчителя та викладачів вищої школи

  10. Борзенко О. П. Дистанційне навчання учнів в Україні. - C. 43-48.
  11. Пінський О. О. Про керівництво екологічною проектною діяльністю учнів сільських малочисельних шкіл. - C. 49-56.
  12. Комогорова М. І. Реалізація системи навчальних завдань спрямованої на забезпечення міцності знань з предметів гуманітарного циклу учнів основної школи. - C. 57-63.
  13. Кравченко І. В. Формування у підлітків позитивної мотивації до здійснення моральних вчинків . - C. 64-69.
  14. Полєхіна В. М. Ефективність умов адаптації першокурсників засобами педагогічного краєзнавства. - C. 70-76.
  15. Ткаченко О. Г. Засоби стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів у шкільництві другої половини ХІХ ст.. - C. 77-83.
  16. Питання розвитку педагогічної думки

  17. Золотухіна С. Т. Проблема образу дитини у творчій спадщині С. І. Миропольського. - C. 85-88.
  18. Ткачов С. І., Ткачова Н. О. Концептуальні підході до освіти і виховання дітей та молоді у вітчизняній офіційній педагогіці ХІХ ст.. - C. 89-94.
  19. Гупан Н. М. Перші здобутки вітчизняного підручникотворення у контексті диференціації навчання школярів (друга половина ХІХ –початок ХХ ст.). - C. 95-101.
  20. Бондаренко Г. В. Реальні училища у період освітніх трансформацій (1905-1917рр.). - C. 101-107.
  21. Зеленська Л. Д., Щоголєва І. А. Проблема дисциплінованості школярів у поглядах М. О. Корфа. - C. 108-111.
  22. Антонець Н. Б. З історії діяльності інститутів шляхетних дівчат: Київський інститут шляхетних дівчат у спогадах його вихованок. - C. 112-119.
  23. Твердохліб Т. С. Педагогічні погляди та діяльність М. Маккавейського. - C. 120-128.
  24. Шевчук О. М. Культурно-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана як приклад активної громадянської позиції. - C. 129-137.
  25. Ісаченко В. П. Освітньо-виховний потенціал педагогічних поглядів Павла Гнатовича Житецького. - C. 138-145.
  26. Матрос О. О. Іван Васильович Лучицький – викладач Київського університету святого Володимира. - C. 146-152.
  27. Кравченко О. О. Образ "нової людини" у концепції пролетарської культури Олександра Богданова. - C. 153-161.
  28. Якушко Н. М. Питання сімейного виховання американців у ХУП-ХУП ст.. - C. 162-168.
  29. Царьова Л. В. Ідеї естетичного виховання у китайському та японському фольклорі. - C. 169-176.
  30. Радченко Т. А. Полікультурність середньої освіти в приватних школах-пансіонах: досвід Швейцарії. - C. 177-186.
2011
Iss. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського