Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2010/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. І. Загальні питання навчально-виховного процесу у вищому та середньому навчальному закладі

  4. Хлебнікова Т. М. Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання. - C. 4-12.
  5. Черновол-Ткаченко Р. І. Концептуальні засади управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі. - C. 13-22.
  6. Кабанська О. С. Оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування у процесі поза аудиторної навчальної діяльності. - C. 23-28.
  7. Стяглик Н. І. Консультування в роботі викладача педагогічного ВНЗ. - C. 29-34.
  8. Тихонович В. М. Роль консультації у підготовці майбутнього вчителя до роботи у профільній школі. - C. 35-44.
  9. Дейниченко Г. В. Забезпечення змістового компоненту готовності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей до технічного конструювання. - C. 45-53.
  10. Малихіна О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості. - C. 54-62.
  11. Іноземцева С. В. "Особливі потреби" як проблема навчально-виховної діяльності в спеціальних освітніх закладах. - C. 63-69.
  12. Трофимов О. Г. Підготовка студентів за темою "Методика комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання та нових інформаційних технологій". - C. 70-77.
  13. Белозьорова Н. О. Вдосконалення методики початкового навчання у діяльності недільних шкіл України наприкінці 50-х – на початку 60-х рр. ХІХ ст.. - C. 78-84.
  14. ІІ. Теорія та історія педагогіки

  15. Ткаченко Л. П. Риторика як навчальна дисципліна в українських колегіумах (ХVII-ХVIII століття). - C. 86-95.
  16. Ткачов С. І. Громадянська освіта як багатомірне поняття. - C. 96-104.
  17. Григорова Л. С. Соціально-педагогічні ідеї у поглядах зарубіжних педагогів на роботу з обдарованими дітьми (історичний аспект). - C. 105-111.
  18. Балацинова А. Д. Педагогічна підтримка обдарованих учнів у позакласній роботі загальноосвітніх шкіл України (друга половина ХХ століття). - C. 112-122.
  19. Елліс І. О. Образ вчителя в контексті актуальних проблем педагогічної науки в період 70-80-х рр. ХХ століття. - C. 123-129.
  20. Кін О. М. Розвиток студентського самоврядування у вітчизняній педагогічній теорії та практиці. - C. 130-138.
  21. Лазарєва К. С. К. Д. Ушинський про навчання молодших школярів опису. - C. 139-147.
  22. Журкіна С. В. Генеза розвитку системи тьюторства у Великій Британiї. - C. 148-152.
  23. Назаренко М. Б. Групова форма роботи на уроці. - C. 153-158.
2010
Iss. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського