Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69474/2013/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові студії із соціальної та політичної психології
: зб. ст..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слюсаревський М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби. - C. 3-17.
  4. Найдьонова Л. А. Перегляд телебачення і зайва маса тіла дитини: психологічні механізми. - C. 17-30.
  5. Титаренко Т. М. Гендерні практики життєконструювання у сучасному інформаційному просторі. - C. 31-38.
  6. Скорик М. М. Мас-медіа як дослідницька галузь гендерного аналізу. - C. 39-54.
  7. Мироненко Г. В. Модифікація психологічного часу особистості у просторі новітніх мультимедіа. - C. 54-62.
  8. Овдієнко Л. Н. Освіта як феномен культури інформаційного простору: проблеми і тенденції. - C. 62-70.
  9. Пономаренко Л. В. Особливості впливу мас-медіа на школяра. - C. 70-79.
  10. Іванова О. В. Вплив інформаційних технологій на розвиток особистості в юнацькому віці. - C. 79-87.
  11. Жорнова О. І. Мультимедійна компетентність особистості як соціально-психологічний базис одночасного зростання її соціальності та індивідуальності. - C. 87-97.
  12. Череповська Н. І. Психологічні та педагогічні принципи шкільної медіаосвіти. - C. 97-106.
  13. Баришполець О. Т. Вплив дозвіллєвих медіапрактик учнів на розвиток їхніх аналітичних здібностей. - C. 107-114.
  14. Лотоцька Ю. М. Технологія створення мотивуючого до розвитку віртуального середовища. - C. 115-123.
  15. Назар М. М. Психологічні особливості дистанційної освіти за допомогою інтернету. - C. 124-131.
  16. Посохова В. В. Специфіка життєконструювання користувачів за допомогою сервісів інтернет-мережі. - C. 132-139.
  17. Тарадайник В. М. Психолого-педагогічні аспекти розвитку дитини за допомогою інформаційно-соцільних мереж. - C. 139-149.
  18. Лучинкіна А. І. Аналіз результатів інтернет-соціалізації особистості. - C. 149-156.
  19. Обухова Н. О. Розвиток аудіальної медіакультури як чинник соціалізації підлітків. - C. 157-164.
  20. Яворський М. В. Соціально-психологічні чинники сприйняття об’єкта довіри в молодіжному інтернет-середовищі. - C. 165-172.
  21. Жорнова О. І. Інформаційно-комунікаційні технології у вищій освіті: до формування готовності суб’єктів навчання до інновацій. - C. 172-179.
  22. Вознесенська О. Л. Сімейне обговорення медіаконтенту як фактор формування медіакультури дитини молодшого шкільного віку: аналіз результатів емпіричного дослідження. - C. 179-189.
  23. Мазур Р. І. Вплив медіаконтенту на формування альтруїстичної поведінки молоді. - C. 190-197.
  24. Ляшенко К. О. Медіаосвітній клуб як засіб соціально-психологічної роботи з батьками та дітьми. - C. 198-207.
  25. Тригуб Т. М. Формування ціннісної сфери школярів під впливом різних медіазасобів та різного медіаконтенту. - C. 207-214.
  26. Стрільчук О. В. Трансформація інтернету: від патологічного потягу до соціальної необхідності. - C. 215-226.
  27. Фролов П. Д. Громадська думка як інструмент соціалізації в інформаційному суспільстві. - C. 227-236.
  28. Іванченко С. М. Суспільний дискурс як спосіб організації інформаційного простору та формування громадської думки. - C. 236-244.
  29. Плющ А. Н. Программирование социального дискурса. - C. 244-255.
  30. Жадан І. В. Ціннісні пропозиції суб’єктів політичної соціалізації: контент-аналіз дискурсу. - C. 256-264.
  31. Кремень Т. В. Політична мобілізація за допомогою інструменту соціальних медіа. - C. 265-270.
  32. Сідак В. С., Шевченко В. Є. Актуальні психолого-педагогічні аспекти виховання громадянина в умовах інформаційного суспільства. - C. 271-280.
  33. Вольфовська Т. О. Вплив сучасного інтерпретаційного поля історичного минулого на формування картини світу особистості. - C. 280-288.
  34. Сидоркіна М. Ю. Інформаційний вплив як чинник політичної самоідентифікації молоді. - C. 288-295.
  35. Найдьонов М. І. Зв’язок поінформованості про професію, яка обирається, з оцінкою престижності класів професій як чинник вибору престижної професії. - C. 295-306.
  36. Лазоренко Б. П. Асоціальні практики життєконструювання проблемної молоді в інформаційному суспільстві. - C. 307-315.
  37. Чаусова Ю. А. Медіапродукція як фактор конструювання уявлень членів подружжя про шлюб. - C. 315-324.
  38. Капустюк О. М. Погляд на формування шлюбно-сімейних стосунків під впливом мас-медіа. - C. 324-330.
  39. Гундертайло Ю. Д. Жіночі практики: культурна реабілітація. - C. 330-336.
  40. Наші автори. - C. 337-340.
2013
Вип. 33 (36)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського