Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2021/51<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр..- Харків Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ- Титул.
- Зміст.
- Апрєлєва І. В. Соціально-педагогічне партнерство в освіті – сутність, основні ідеї. - C. 7-17.
- Бабак А. І., Вольянська С. Є. Креативне мислення – ключова компетентність педагога ХХІ століття. - C. 18-23.
- Бекетова Ю. В., Кузнецова О. Ю., Фазан В. В. Форми і методи виховання толерантності французьких школярів. - C. 24-34.
- Боярська-Хоменко А. В., Золотухіна С. Т., Штефан Л. А. Виховний потенціал кафедри освітології та інноваційної педагогіки. - C. 35-43.
- Бужин О. В., Іонова О. М., Лупаренко С. Є. Питання трудового навчання молодших школярів у вальдорфській школі. - C. 44-56.
- Ворожбіт-Горбатюк В. В. Ефективне навчання – педагогічні інновації і традиції. - C. 57-66.
- Дзін Л. Особливості формування організаційної культури у Китаї. - C. 67-76.
- Довженко Т. О., Небитова І. А., Шишенко В. О. Роль менторства у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 77-87.
- Кабанська Г. А., Кабанська О. С., Мельникова О. В. Педагогічна практика у закладах загальної освіти – простір формування професійних компетентностей майбутнього вчителя. - C. 88-96.
- Лебедєва К. О. Застосування ресурсного підходу до формування професійної компетентності у здобувачів вищої технічної освіти. - C. 97-106.
- Lymanska O. V., Bugayets N. A. Formation of national consciousness of future dance teachers in the context of national education by means of art. - C. 107-119.
- Овчар Н. В. Особливості підготовки майбутніх учителів до використання інтерактивної дошки у навчальному процесі початкової школи. - C. 120-132.
- Попова О. В., Денисенко А. О., Васильєва С. О. Моніторинг якості освіти в сучасних ЗВО. - C. 133-145.
- Тарарак Н. Г. Форми стимулювання вихователів закладів дошкільної освіти (друга половина ХХ ст.). - C. 146-155.
- Фастівець А. В. Світовий досвід підготовки фахівців фізіотерапії та ерготерапії. - C. 156-172.
- Штефан М. В. Створення безпечного розвивального середовища онлайн занять художньо-продуктивною діяльністю старших дошкільників. - C. 173-184.
- Шаповал В. В. Поняття "Професійна реабілітація учасників бойових дій ЗСУ". - C. 185-192.
| 2021 | | Вип. 51
|
|
|
|