Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2020/48<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Боярська-Хоменко А. В. Теорія і практика професійної освіти дорослих у країнах Центральної та Східної Європи у 1919 – 1945 рр. - C. 9-21.
  4. Vykhrushch V. O. Teaching moral theology and pastoral theology in modern higher theological educational institutions in Ukraine: use of the best practices of the 19th century – the beginning of the 20th century and innovations. - C. 22-31.
  5. Цзінсюй Ду Порівняльна характеристика стану розробленості проблеми формування підприємницької компетентності студентів вищої школи в КНР та Україні. - C. 32-41.
  6. Єна Г. А. Сучасна історіографія професійно-педагогічної підготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття). - C. 42-52.
  7. Єпіхіна М. А. Дефініційний аналіз поняття "взаємодія" у філософському та соціологічному вимірі. - C. 53-63.
  8. Желанов Д. В. Тенденції розвитку вищої освіти в Норвегії. - C. 64-73.
  9. Нікіфорова C. М., Пивоварова Н. І., Пивоварова О. І. Організація самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов із використанням інформаційних технологій. - C. 74-84.
  10. Портян М. О. Інноваційний потенціал ігрових технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів. - C. 85-95.
  11. Псарьова М. Д. Нормативно-правове забезпечення освіти дітей з порушеннями психічного розвитку у США в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 96-108.
  12. Сотніков Д. В. Особливості діяльності економічного факультету Массачусетського технологічного інституту. - C. 109-122.
  13. Тарарак О. В., Тарарак М. Ю. Особливості функціонування ЗВО Німеччини. - C. 123-131.
  14. Ткачук Г. С. Кваліметричне дослідження елементів процесу учіння на прикладі вивчення хімічних дисциплін. - C. 132-145.
  15. Цебренко А. В. Нормативно-правове врегулювання процедури нагородження вчителів (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 146-154.
  16. Chagovets A. I. Methodological work in preschool educational institutions as a form of preschool teachers’ competence development. - C. 155-163.
  17. Shtefan L. A., Beketova Yu. V. Leading regularities and principles of the social and pedagogical science. - C. 164-171.
  18. Красін С. А. Реалізація педагогічних умов формування у студентів вищої школи готовності до усвідомленого батьківства. - C. 172-182.
  19. Прокопенко І. А. Характеристика компонентів науково-технологічної системи підготовки майбутніх учителів до здійснення фасилітаційної взаємодії з учнями. - C. 183-194.
  20. Yallina V. L. Features of the training of teaching staff (historical aspect). - C. 195-205.
2020
Вип. 48
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського