Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2019/47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ван Ціхуей Сучасні музично-комп’ютерні технології: суть, роль та значення в сучасній професійній музичній освіті. - C. 9-16.
  4. Воробйова О. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя біології в контексті завдань компетентнісного підходу. - C. 17-25.
  5. Друганова О. М., Білик В. М. Актуальність поглядів В. О. Сухомлинського в умовах розбудови нової української школи. - C. 26-36.
  6. Золотухіна С. Т., Іонова О. М., Лупаренко С. Є. Музична освіта школярів у закладах загальної середньої освіти КНР: тенденції та перспективи. - C. 37-49.
  7. Лисенко Н. Г. Виховання толерантності в учнів шкіл Франції у контексті моральної та громадянської освіти. - C. 50-62.
  8. Лутаєва Т. В., Жукова О. А. Роль науковців Слобожанщини у поповненні інформаційного простору матеріалами просвітницького характеру: регіональний історико-педагогічний підхід. - C. 63-78.
  9. Пліс В. П. Сучасні вимоги до підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 79-88.
  10. Прокопенко А. І., Житєньова Н. В. Аналіз стану підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування візуалізації у професійній діяльності. - C. 89-100.
  11. Прокопенко І. А. Обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів до фасилітаційної взаємодії з учнями закладів загальної середньої освіти. - C. 101-112.
  12. Сікора В. В. Інтерактивна компетентність майбутніх учителів фізичної культури: педагогічні умови її формування. - C. 113-122.
  13. Тарарак Н. Г. Внесок вітчизняних педагогів у розробку питань підготовки вчителя до виховання молодого покоління. - C. 123-132.
  14. Ткачук Г. С. Учіння як базовий елемент технології навчального процесу. - C. 133-147.
  15. Трухан Г. В. Фасилітативні вміння сучасного вчителя: суть, структура, місце в системі педагогічної фасилітації. - C. 148-158.
  16. Хижняк О. О. Практико-орієнтований підхід у системі професійної підготовки тренера з боксу у закладах вищої освіти. - C. 159-168.
  17. Черненко А. В. Інформаційно-цифрова компетентність майбутніх учителів іноземної мови як ключова вимога "Нової української школи". - C. 169-178.
  18. Шпак І. О. Специфіка використання педагогічних технологій при викладанні економічних дисциплін. - C. 179-189.
  19. Штефан Л. А., Каліна К. Є. Особливості підготовки жіноцтва у православних монастирях України до духовно-морального виховання молодого покоління (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 190-200.
  20. Штефан М. В. Зміст поняття художньо-продуктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 201-210.
  21. Ян Ян Визначення поняття "педагогічна підтримка" в українській та китайській науковій літературі. - C. 211-219.
2019
Вип. 47
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського