Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2015/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борзенко О. П. Розвиток питань дистанційного навчання студентської молоді в Канаді: ретроспективний аналіз. - C. 5-10.
  4. Голубнича Л. О. Вплив урядової політики з питань вищої освіти на історіографію вузівської дидактики Східноукраїнського регіону (50–60-ті рр. ХХ ст.). - C. 11-19.
  5. Довженко Т. О. Методи формування елементів професійної компетенції майбутнього учителя щодо організації педагогічної просвіти батьків учнів. - C. 20-28.
  6. Єфімова О. В. Роль "Педагогического сборника" в організації навчально-виховної роботи в кадетських корпусах другої половини ХIХ ст.. - C. 28-33.
  7. Запорожець О. О. Історичні аспекти розвитку батьківської просвіти засобами масової інформації. - C. 34-39.
  8. Касіянц С. Е. Методика формування самоосвітньої компетентності студентів економічного профілю в процесі професійної підготовки в університеті. - C. 39-45.
  9. Кириліва В. О. Вимоги до професійної підготовки сучасного педагога. - C. 46-51.
  10. Князян М. О. Засоби підготовки майбутніх учителів до організації самоосвітньої діяльності старшокласників. - C. 51-55.
  11. Ковтун А. В. Музично-естетична підготовка майбутніх учителів у процесі індивідуальних занять у ВНЗ України (історичний аспект). - C. 56-61.
  12. Кузнецова О. Ю. Підготовка викладачів іноземних мов у країнах Європейського Союзу. - C. 61-69.
  13. Левченко Л. С. Творча особистість учителя: її критерії в гуманістичній парадигмі освіти. - C. 70-79.
  14. Лунгу Л. В. Технологія формування інтелектуальної ініціативи майбутніх учителів-філологів. - C. 80-85.
  15. Лутаєва Т. В. Проблема формування здорового способу життя в науково-педагогічній спадщині вчених Слобожанщини (ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 86-94.
  16. Плащовата М. С. Система оцінювання й контролю навчальних досягнень студентів у ВНЗ Німеччини. - C. 95-100.
  17. Проценко О. С. Експериментальна перевірка ефективності технології формування життєвої компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 100-106.
  18. Романцова Я. В., Мкртічян О. А. Передумови розвитку соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України і Світу. - C. 107-112.
  19. Ростовська В. І. Роль студентського самоврядування у формуванні активної життєвої позиції студента. - C. 113-120.
  20. Степаненко І. І. Розвиток питань правового виховання підростаючого покоління у XIX столітті. - C. 121-126.
  21. Тарарак Н. Г. Аксіологізація змісту вищої мистецької освіти України (1990-ті рр. – XXI століття). - C. 127-134.
  22. Тихонович В. М. Досвід проведення навчальних консультацій студентів вітчизняних вищих навчальних закладів (70-ті – 90-ті роки XX ст.). - C. 135-144.
  23. Шилкунова З. І. Формування самостійності молодших школярів інтерактивними методами навчання. - C. 144-149.
  24. Щебликіна Т. А. Шляхи отримання інформації про навчальні досягнення майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у процесі моніторингу. - C. 150-157.
2015
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського