Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69417:Теор.метод.навч./2014/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теорія та методика навчання та виховання
: зб. наук. пр..- Харків
Teorìâ ta metodika navčannâ ta vihovannâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алаа Х. Малу Педагогические взгляды через раскрытие эстетических представлений. - C. 5-11.
  4. Бабельчук О. І. Підготовка керівних кадрів середньої освіти України (20-ті роки XX століття). - C. 12-18.
  5. Бикасова С. А. Роль соціально-педагогічних служб школи у сприянні успішній соціалізації учнів. - C. 19-23.
  6. Білецька С. А. Спільна діяльність родини і школи як умова морального виховання учнів у позакласній роботі шкіл відомства міністерства народної освіти України у другій половиніXIX століття. - C. 23-30.
  7. Будко А. В. Роль фонду Карнегі у розробці системи оцінювання навчальних досягнень американських студентів. - C. 31-36.
  8. Глушич В. В. Суть поняття "Культура батьківства" в Україні й США. - C. 37-44.
  9. Голубнича Л. О. Досвід організації систематичного контролю навчання студентів ВНЗ Східної України (70-ті рр. XX ст.). - C. 45-54.
  10. Данилюк М. М. Унесок просвітницьких товариств у розвиток та становлення музично-професійної освіти на Слобожанщині (кінець XIX – початок XX ст.). - C. 55-63.
  11. Дерев’янко І. В. Християнська традиція як засіб виховання сучасних підлітків. - C. 64-70.
  12. Довженко Т. О. Окремі аспекти ґенези підготовки майбутніх учителів до організації педагогічної просвіти батьків учнів. - C. 71-78.
  13. Корнейко Ю. М. Особливості порівняльних досліджень К. Д. Ушинського на початку його педагогічної та публіцистичної діяльності. - C. 79-85.
  14. Лисенко С. А. Особливості світового досвіду з організації дистанційного навчання в умовах неперервної освіти. - C. 85-94.
  15. Лупаренко С. Є. Сільськогосподарські школи в системі соціального виховання в СРСР (1920-1930 рр.). - C. 94-103.
  16. Ніжевська Т. В. Структура готовності майбутнього вчителя фізичної культури до використання засобів артпедагогіки у професійній підготовці. - C. 104-110.
  17. Онасько Х. О. Упровадження програмованого контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів (50-ті – 60-ті роки XX ст.). - C. 111-119.
  18. Плащовата М. С. До витоків педагогічного оцінювання. - C. 120-127.
  19. Руднєва І. С. Особливості організації самостійної роботи студентів університетів гуманітарного профілю Франції у XVI – XVIII століттях. - C. 128-135.
  20. Скрипник Н. С. Формування суб’єктної позиції студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна педагогічна проблема. - C. 136-142.
  21. Ткачов С. І. Погляди Володимира Мономаха на духовну складову як визначальнув розв’язанні проблеми формування здорового способу життя. - C. 142-150.
  22. Хромченко О. В. Засоби формування інформаційної компетенції вчителів-філологів в організації навчально-дослідницької діяльності старшокласників. - C. 150-156.
  23. Відомості про авторів. - C. 157-158.
2014
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського