Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2018/5(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ковальчук С. В., Ковінько О. М. Формування механізму управління аграрним підприємством в умовах міжнародної диверсифікації. - C. 7-10.
- Андрушкевич З. М., Галюк Я. Д. Методи залучення клієнтів у торгово-розважальні центри. - C. 11-13.
- Андрушкевич З. М., Сітарчук О. В. Сучасні інструменти маркетингових комунікацій. - C. 14-17.
- Балук Н. Р., Басій Н. Ф., Дайновський Ю. А. Розвиток маркетингових комунікацій торговельних підприємств. - C. 18-21.
- Бичікова Л. А. Чек-лист ресторанного маркетингу. - C. 22-26.
- Боєнко О. Ю., Буга Н. Ю. Управління лояльністю суспільства до інноваційних змін. - C. 27-30.
- Бойко Р. В. Формування стратегії диверсифікації товарного асортименту підприємства на ринку. - C. 31-35.
- Бойчук І. В., Антонів О. М., Семерак Т. О. Виставково-ярмаркова діяльність у комунікаційній політиці. - C. 36-39.
- Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Дайновський Ю. А. Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. - C. 40-47.
- Гавенко М. С. Етимологія та еволюціонування конкурентної стратегії. - C. 48-53.
- Дибчук Л. В. Інформаційні комунікаційні технології як потужний інструмент системи дистрибуції. - C. 54-58.
- Діденко Є. В. Технологічний процес маркетингу відновлюваності трудової діяльності. - C. 59-64.
- Драбовський А. Г., Ярова Ю. М. Міжнародний досвід державного регулювання реалізації потенціалу розвитку малого підприємництва на сільських територіях. - C. 65-68.
- Дражниця С. А., Забурмеха Є. М. Електронна комерція: світові тренди та прогноз розвитку в Україні. - C. 69-73.
- Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ілляшенко Н. С. Наукові конференції як інструмент продукування і поширення знань в контексті інноваційного розвитку університетів (досвід кафедри маркетингу та УІД СУМДУ). - C. 74-77.
- Каменюк М. Т., Янчук Т. В. Особливості маркетингу у соціальних мережах. - C. 78-81.
- Карпенко В. Л., Гвоздецька І. В., Кулеша К. В. Особливості використання концепції маркетингу відносин у закупівельній діяльності підприємств. - C. 82-87.
- Кобець Д. Л. Концептуальні підходи до маркетингової діяльності. - C. 88-93.
- Костюк М. В. Особливості формування маркетингової політики в електронній комерції. - C. 94-98.
- Ковальчук С. В., Біліченко С. В., Каткова Т. І. Концепція розвитку маркетингової діяльності фірми. - C. 99-101.
- Крикавський Є. В., Подзігун С. М., Якимишин Л. Я. Дифузія ірраціональної бізнес-поведінки в інтегрованих організаціях. - C. 102-104.
- Крупчатнікова Т. С., Янчук Т. В. Значення CRM-систем на промисловому ринку. - C. 105-108.
- Літвінов О. С., Малишко В. С. Оцінка вартості інтелектуального капіталу промислових підприємств України. - C. 109-115.
- Орлов О. О., Рясных Е. Г. Является ли себестоимость аналитическим инструментом для формирования и корректировки цен на выпускаемую продукцию?. - C. 116-120.
- Остапчук О. В., Романова А. В. Стратегічний маркетинг як основа ефективного функціонування компанії. - C. 121-124.
- Пономарев С. В. Методические особенности продвижения информационных технологий в энергетике Украины. - C. 125-129.
- Сокирник І. В. Маркетингові інструменти у забезпеченні конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. - C. 130-134.
- Прилепа Н. В. Сутність та класифікація фінансових потоків банківських установ. - C. 135-138.
- Сагайдак М. П., Хмелевський М. О., Теплюк М. А. Сучасні тенденції та можливості для сталого інноваційного розвитку економіки України в контексті індустрії 4.0. - C. 139-143.
- Сагер Л. Ю., Сигида Л. О., Євдокимова А. В. Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показників. - C. 144-148.
- Страшко М. В. Розробка і реалізація соціальної стратегії розвитку телекомунікаційних компаній України. - C. 149-152.
- Тєлєтов О. С., Григоренко В. Ю. Економічне обґрунтування парадигми інвестування маркетингового бюджету малих та середніх підприємств в утримання діючих клієнтів. - C. 153-158.
- Тельнов А. С., Решміділова С. Л. Маркетингові технології просування якісних товарів: зарубіжний досвід. - C. 159-163.
- Томаля Т. С. Фактори зростання ринкової вартості підприємств індустрії гостинності. - C. 164-168.
- Шарко В. В., Лояніч Г. С. Взаємодія маркетингових та логістичних технологій на підприємстві. - C. 169-172.
- Швиданенко Г. О., Кирилюк О. В. Цифровізація як перспективний напрям асиметричного розвитку підприємства. - C. 173-177.
- Шейко І. А., Петрова Р. В. Перспективи та виклики інноваційного розвитку України в умовах глобалізації. - C. 178-181.
- Шкабара Т. Л., Бозуленко О. Я. Сучасні комплекси споживчих властивостей товарів: ринковий розвиток. - C. 182-186.
| 2018 | | № 5(2) (262)
|
|
|
|