Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2014/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул, зміст.
Загальні проблеми планування. Планування витрат
- Орлов О. А. Система "CVP”. Мифы и реальность. Возможности выхода из тупика. - C. 7-13.
- Алёхин А. Б., Ванина Н. Н. Сравнительный анализ функционального и оптимизационного подходов к оценке экономического потенциала предприятий. - C. 14-19.
- Христиановский В. В., Щербина В. П., Уманец Т. В. Практика применения нечеткой логики при оценке мотивации трудовой деятельности. - C. 20-28.
- Дубініна М. В., Чебан Ю. Ю., Скорозінська А. В. Особливості відображення в обліку аграрних підприємств комерційних та управлінських витрат. - C. 29-32.
- Половян Н. С. Оперативный анализ устойчивости предприятий к риску банкротства. - C. 33-37.
- Головач Т. В. Ризик та економічна стійкість підприємницьких структур. - C. 38-41.
- Геделевич Є. В. Виробничий процес як складова операційного ризику. - C. 42-46.
- Каратнюк А. Н., Меджибовская Н. С. Анализ модели проектирования цепей поставок при условиях максимизации прибыли и олигополистической конкуренции. - C. 47-51.
- Гончарук П. А. Information systems in business management. - C. 52-55.
Планування ресурсного забезпечення підприємства
- Бельтюков Є. А., Безнощенко Н. О. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства за рахунок технологічного вдосконалення. - C. 56-60.
- Белявцев М. І., Воробйов А. А. Маркетингові дослідження локального ринку: необхідність, значення та проблеми в умовах сучасного розвитку національної економіки. - C. 61-65.
- Гриценко С. И. Стратегическое управление маркетинговой деятельностью компаний на рынке телекоммуникационных услуг Украины. - C. 66-69.
- Колодізєв О. М. Оцінювання ефективності фінансового планування діяльності банку. - C. 70-73.
- Мельникова М. В., Богачов О. С. Аспекти розвитку маркетингу у сфері надання інформаційно-комунікаційних послуг. - C. 74-77.
- Гончар О. І., Мокренко Д. С. Формування трудового потенціалу в сучасних умовах господарювання. - C. 78-80.
- Диха М. В. Фіскальні інноваційні джерела вирішення проблем соціально-економічного розвитку України. - C. 81.
- Доберчак Н. І. Теоретичні аспекти розробки програми стимулювання збуту. - C. 89-92.
- Кузнєцова Л. В. Методичні засади планування кредитної діяльності сучасних банків. - C. 93-97.
- Левків Г. Я., Каньоса А. М., Портнова А. В. Формування механізму іноваційного забезпечення маркетнгового менеджменту на підприємствах АПК. - C. 98-102.
- Радецька О. О., Талайло С. І. Оцінка системи залучення депозитних коштів пат "УКРСИББАНК”. - C. 103-106.
- Сисой Ю. В. Планування обсягів зовнішнього фінансування підприємства. - C. 107-110.
- Андрєєва Я. С. Транспарентність кредитної діяльності банків: необхідність, сутність, властивості. - C. 111-114.
- Єрьоменко Г. С. Аналіз традиційних систем оплати праці на металургійних підприємствах. - C. 115-120.
- Кузнєцов А. М. Планування кадрового забезпечення діяльності банку. - C. 121-124.
- Нам’ясенко В. М., Гайворонська Т. Г. Концептуальна класифікація проблем розвитку підприємств. - C. 125-127.
- Шаховалова Є. О. Фінансові методи збільшення прибутку. - C. 128-133.
Структурні зміни в економіці
- Дорофієнко В. В., Лоскутова В. В. Напрями перетворення інституційного середовища у старопромислових регіонах на шляху підвищення їх конкурентоспроможності. - C. 134-137.
- Mykolaichuk N. S., Mykolaichuk M. M. Objectives for governmental support of competitiveness of industrial enterprises of region. - C. 138-141.
- Скляр Г. П. Свідомий розвиток партнерства у сфері туризму в умовах глобалізації. - C. 142-145.
- Гриневич Л. В. Теоретичні аспекти формування структурної політики держави. - C. 146-148.
- Красноносова О. М., Педоренко Д. А. Аналіз поточного стану ринку праці України. - C. 149-152.
- Петенко А. В. Сучасний стан і шляхи вирішення проблем депресивних регіонів України. - C. 153-157.
- Скринник Н. В. Аналіз результатів приватизації і причин, якими вони обумовлені підходи до прийняття управлінських рішень міжнародними компаніями у процесі управління змінами. - C. 158-163.
- Грушевицька А. Б. Оцінка результатів діяльності оптової торгівлі України. - C. 164-169.
- Матєха А. С. Методи підвищення ефективності міжрегіонального економічного співробітництва. - C. 170-173.
- Гоцелюк А. Ю. Сільський зелений туризм – пріоритетний напрям диверсифікації економіки сільських територій миколаївської області. - C. 174-177.
- Москвін Б. Ю. Визначення сутності поняття "поведінка підприємств” на ринку корпоративного контролю України. - C. 178-182.
Зовнішньоекономічна діяльність
- Новіков О. Є., Садрідінов Т. Ш. Систематизація наукових поглядів щодо визначення сутності терміна "зовнішньоекономічна діяльність”. - C. 183-186.
- Ключник А. В. Роль етики у розвитку зовнішньоекономічної діяльності аграрних підприємств. - C. 187-190.
- Лысенко Н. С. Особенности формирования результатов морского транспорта при замедлении экономического роста. - C. 191-194.
- Тюріна Н. М., Шелест Є. О., Карвацка Н. С. Оцінювання експортного потенціалу промислових підприємств та прогнозування його розвитку. - C. 195-201.
- Гетьманенко Ю. О. Вплив глобалізації на трансформацію ринку праці України. - C. 202-205.
- Леонтьєв В. А. Ретроспектива розвитку міжнародного туризму як складової економіки країни. - C. 206-209.
- Перепеч В. М., Демитер О. М. Роль торгово-промислової палати в активізації розвитку зовнішньоекономічної діяльності. - C. 210-212.
- Пазиніч О. В. Підходи до прийняття управлінських рішень міжнародними компаніями у процесі управління змінами. - C. 213-216.
- Петенко І. В. Трансформація парадигм управління персоналом на промисловому підприємстві. - C. 217-221.
- Сидоренко Т. Н. Развитие кадрового потенциала как инструмент повышения Эффективности деятельности предприятий. - C. 222-224.
- Тараненко С. М. Необхідність управління підприємством за слабкими сигналами. - C. 225-228.
| 2014 | | № 2(2) (210)
|
|
|
|