Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407:Мистецтв./2017/24<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : наук. зб..- Рівне. Мистецтвознавство- Титул.
- Зміст.
- Зінків І. Я. Хордофони-гібриди: між Сходом і Заходом. - C. 4-10.
- Олійник О. Г. Скіфо-сарматські ударні та духові інструменти в духовній культурі кочівників Євразії. - C. 10-17.
- Chen Nanpu Bells bianzhong in Chinese instrumental musical culture of the Bronze age. - C. 17-21.
- Ткачук Т. В. Іноземні впливи на розвиток жанру українського дитячого портрету доби бароко. - C. 22-26.
- Бацак К. Ю. "Золота доба" італійської опери Одеси: антреприза родини Андросових у сезоні 1851–1852 років. - C. 26-37.
- Белічко Н. Ю. Українські мотиви у творах В. Розвадовського 1900–1905 років. - C. 37-42.
- Шкільник Б. С. Різдвяні пісні як джерело хорових обробок українських композиторів (кінець ХІХ – середини ХХ столітття). - C. 42-47.
- Шевченко Р. С. Утілення бандурного компоненту в обробках українських народних пісень для голосу з фортепіано М. В. Лисенка. - C. 48-53.
- Іваненко С. О., Мархайчук Н. В. Невідомі сторінки історії Харківської мистецтвознавчої школи 1920–1930-х рр.: К. Я. Сліпко-Москальців. - C. 53-60.
- Jewheniewa M. Działalność bandurzystów galicyjsko-wołyńskich podczas drugiej wojny światowej. - C. 60-68.
- Дихнич Л. П. Світовий кінематограф у розвитку індустрії моди в 1930-х роках. - C. 68-73.
- Чурпіта Т. М. Балети "Спляча красуня", "Фадетта" та "Алі-Батир" у редакції Миколи Трегубова (1952 р.). - C. 73-79.
- Лук’яненко К. А. Національна тема у балетному театрі України у добу "відлиги". - C. 79-83.
- Шестопал Л. В. Бальні танці "радянської програми" в СРСР. - C. 83-87.
- Колубаєв О. Л. Передвістя національного відродження в розвитку популярної пісні Західноукраїнського регіону 1980–1990-х років. - C. 87-94.
- Морозов А. І. Козацькі теми та образи в українському народно-сценічному танці другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 94-99.
- Гриценко О. Г. Метадискурс симфонізму ХХІ століття (на прикладі "довоєнних" симфоній Валерія Антонюка). - C. 99-112.
- Курочкін О. В., Фурдичко А. О. Музичний народний пласт в академічному бандурному виконанні сучасної України. - C. 112-119.
- Волошенко В. О. Художній метал Львова початку ХХІ століття: урбаністичні та стильові особливості (за творами скульптора Володимира Цісарика). - C. 120-126.
- Москвічова Ю. О. Сучасні тенденції музичних фестивалів Вінниччини. - C. 126-133.
- Ясинська О. Г. Міжнародний виставковий проект "Kyiv Fashion" як одна з форм поширення модних інновацій вітчизняної фешн-індустрії. - C. 133-137.
- Кравченко А. І. Інтермедіальність у музичному мистецтві: шляхи семіологічного осягнення. - C. 138-144.
- Казнох І. Б. Поетико-композиційні особливості стихири "Царю небесний" болгарського напіву. - C. 144-149.
- Иванников Т. П. Феноменологический анализ гитарной музыки: интенционально-дискурсивный подход. - C. 149-160.
- Охманюк В. Ф. Тенденції розвитку хорової мініатюри у творчості Володимира Зубицького. - C. 161-164.
- Перцов М. О. Комплекс засобів виразності в творах для флейти соло українських композиторів XXI cт.. - C. 164-169.
- Шуліка В. В. Слобожанська ікона "Преображення" з колекції Харківського художнього музею: іконографія, стилістика, атрибуція. - C. 169-175.
- Яо Нин Художники Украины второй пол. XVIII – первой трети ХІХ века в современном искусствоведении Китая : проблема верификации. - C. 175-182.
- Салдан С. О. Сутнісні домінанти ідей прафеномену та метаморфози Й.-В. Гете у мистецькому просторі. - C. 182-187.
- Енджі Пан Хунь Музично-поетичний світ Першого фортепіанного концерту Гордона Чіна. - C. 187-193.
- Підлипський А. І. Танці Тернопільщини у фольклорно-етнографічних дослідженнях В. Гнатюка. - C. 193-197.
- Алієва Л. В. Східноподільський музичний фольклор: за матеріалами двотомника "Весілля" в упорядкуванні М. Шубравської та О. Правдюка. - C. 197-204.
- Молчко У. Б. Соломія Крушельницька в газетних матеріалах авторства представників родини Нижанківських. - C. 204-210.
- Гайдичук О. С. Історія репрезентативного хору "Гомін" Союзу українців у Великій Британії: до питання уточнення джерельної бази. - C. 210-216.
- Підлипська А. М. Журнал "Танець в Україні та світі" у вітчизняному хореологічному дискурсі. - C. 216-221.
- Корольчук О. Л., Чепелюк В. А. Естрадно-джазове вокальне виконавство як предмет сучасних музикознавчих досліджень в Україні. - C. 222-226.
- Радко Ю. І. Виникнення та розвиток жанру баянної сонати крізь призму історіографії. - C. 227-232.
- Залевська О. Ю. Український плакат епохи постмодернізму в працях вітчизняних науковців. - C. 232-238.
- Єфімова М. П. Дизайн дитячої книги України: аспекти структури. - C. 238-243.
- Пацунов В. П. Художній образ як форма асоціативного перетворення реальної, ірреальної та уявної дійсності. - C. 243-247.
- Хлистун О. С. Міфологічна ґенеза феномену театрального перевтілення. - C. 247-252.
- Сорока М. В. Еволюція сценічної майстерності в драматургічно-театральній діяльності В. К. Винниченка. - C. 252-256.
- Тимчула А. В. Народні танці у весняній обрядовості лемків. - C. 256-261.
- Гресь О. І. Балети Є. Cтанковича за творами М. Гоголя на українській сцені. - C. 261-265.
- Король А. М. Образ Мані у балеті "Сойчине крило" композитора А. Кос-Анатольського у постановці М. Трегубова. - C. 265-269.
- Захарова В. А. Артистична індивідуальність українських балерин як суб’єктів творчої діяльності. - C. 269-275.
- Рудинська Г. О. Засоби художньо-образної виразності інтер’єрів ресторанів в етностилістиці Українських Карпат. - C. 276-281.
- Костюк Л. К., Маркевич М. С. Той, без кого мистецтво ХХ століття не відбулося б: Сальвадор Далі та засади його творчості. - C. 282-287.
- Батрак М. Г. Хорове мистецтво Сіверщини: становлення та періоди розвитку (ХІ–XVIII ст.). - C. 287-291.
- Бойко О. С. Український народний танець у комедійних телешоу : іронічна інтерпретація чи вульгаризація?. - C. 291-296.
| 2017 | | Вип. 24
|
|
|
|