Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407:Мистецтв./2016/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку
: наук. зб..- Рівне. Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Виткалов В. Г. Культурно-мистецькі рефлексії у сучасній вищій школі. - C. 3-6.
  4. Зінків І. Я. Кобза: до питання витоків національного музичного інструмента. - C. 7-13.
  5. Олійник О. Г. "Флейта пана" в духовній культурі племен доби неоліту – бронзи. - C. 13-19.
  6. Чень Наньпу. Дзвіночки та дзвони в китайській інструментальній культурі доби бронзи. - C. 19-25.
  7. Підгорбунський М. А. Еволюція невменного розспіву та його нотації в Київській Русі. - C. 25-30.
  8. Осадча О. А. Українська хатня ікона як домінанта при створенні іконічного образу селянського житла кінця XVIII – початку XX століття. - C. 30-35.
  9. Демідко О. О. Тенденції розвитку театральної культури Маріуполя в другій половині ХХ століття (1970-1980-ті рр.). - C. 36-41.
  10. Ян І. М. Діяльність музично-театральних осередків Слобожанщини кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 42-47.
  11. Волошенко В. О. Художній метал Львова першої половини ХХ століття: тенденції розвитку, стильові особливості. - C. 48-53.
  12. Дихнич Л. П. Театральні костюми Поля Пуаре: синтез моди і сценічно-декораційного мистецтва. - C. 54-59.
  13. Чурпіта Т. М. Перший сезон Миколи Трегубова у Львіському державному театрі опери та балету (вересень 1940 – червень 1941 рр.). - C. 59-64.
  14. Дьерке Г. Г. Індуктивно-індивідуалізуюче та дедуктивно-синтезуюче спрямування у портретах Володимира Микити 1950 – початку 1970-х рр.. - C. 65-70.
  15. Гуляєва О. В. Поєднання традиції та новаторства у творчості художників "суворого стилю" на півдні України у 60-70 роках ХХ століття. - C. 71-76.
  16. Смирна Л. В. "Національна форма" та "сучасний стиль" в українському мистецькому нонконформізмі 1960-х років. - C. 76-85.
  17. Гаврилів Г. М. Львівський клуб українських митців як транслятор національної традиції. - C. 85-92.
  18. Москвічова Ю. О. Установи культури та центри дозвілля як складова системи організації культурно-мистецького життя регіону (на прикладі Вінниччини). - C. 93-98.
  19. Лук’яненко Д. О. Кобзарські традиції у сучасній музичній практиці України. - C. 98-102.
  20. Бобечко О. Ю. Специфіка формування жіночого сольного репертуару в бандурному виконавстві. - C. 103-108.
  21. Кравець А. А. До історії вітчизняної балетної школи жіночого виконавства: романтична природа класичних образів Олени Потапової. - C. 108-112.
  22. Загайська Д. Л. Символ у добу первісності та стародавніх культурах. - C. 113-120.
  23. Гуральна С. С. Обрядово-практична і концертна діяльність церковних хорів Галичини. - C. 121-129.
  24. Салдан С. О. Онтологія музики у світогляді Р. Штайнера та її рефлексії у музичній естетиці Е. Гансліка. - C. 130-134.
  25. Молчко У. Б. Поезія Івана Франка в музичній інтерпретації Остапа Бобикевича. - C. 134-140.
  26. Басса О. М. Поезія Івана Франка у вокальній інтерпретації західноукраїнських композиторів першої третини ХХ століття. - C. 140-146.
  27. Олійник С. Ф. Національно-культурні чинники формування Львівської музичної Шопеніани. - C. 146-153.
  28. Пуларія Т. В. "…Джерело тієї води, що тече в життя вічне" (світ архетипів Олександра Антонюка). - C. 153-159.
  29. Макарова З. М. Балети класичної спадщини М. Петіпа – П. Чайковського у балетмейстерській інтерпретації Олексія Ратманського. - C. 159-165.
  30. Охманюк В. Ф. Творчість Володимира Зубицького в сучасному конкурсному репертуарі. - C. 165-168.
  31. Собкович О. С. Художня критика початку 1990-х років у контексті соціокультурного впливу. - C. 169-174.
  32. Потієнко С. В. Становлення спеціалізованих періодичних друкованих видань та еволюція української музичної періодики для бандуристів. - C. 174-182.
  33. Ничай Л. Організаційно-змістові відмінності пленеру та програм мистецьких резиденцій в сучасних умовах. - C. 182-188.
  34. Бараніченко П. О. Синтез традиційного та новітнього в драматургії фольклорно-етнографічних свят (на прикладі свята Різдва). - C. 188-194.
  35. Кравчук О. М. Традиції становлення етнічного святкового костюму Волині. - C. 194-198.
  36. Шкурко В. Ю. Теоретичні основи трансформації жіночого образу в контексті модних інновацій ХХ століття. - C. 198-204.
  37. Конвалюк У. В. Трансформації фольклору у творчості сучасних українських естрадних співачок. - C. 204-210.
  38. Власова А. Ю. Фестиваль "Червона рута" як чинник розвитку національної масової культури. - C. 210-214.
  39. Хлистун О. С. Традиції перевтілення актора у театрально-драматичній практиці. - C. 215-221.
  40. Воронік Д. С. Архетип культурного героя в українському візуальному мистецтві початку ХХІ ст.. - C. 221-226.
  41. Осадча О. А. Християнська тематика в українському станковому живописі 1980-2000-х років крізь призму національної традиції. - C. 227-234 .
  42. Поплавська А. В. Національна стилістика сучасних українських ресторанних закладів. - C. 234-238.
  43. Даниленко О. В. Принципи зовнішнього художнього оформлення будівель готельно-ресторанного комплексу. - C. 239-244.
  44. Радко Ю. І. Модифікації баянної сонати на основі жанрового синтезу поеми і балади. - C. 244-250.
  45. Цюпа Н. П. Народні хорові колективи в українському музичному просторі. - C. 250-254.
  46. Кравченко А. І. Органологічні та стилістичні параметри жанрів камерно-інструментальної музики України (кінець ХХ – початок ХХІ ст. ). - C. 254-259.
  47. Перцова Н. О. Хоровий цикл "Сім експресій" Вероніки Тормахової: до проблеми циклічності. - C. 260-263.
  48. Карпаш О. М. Комедія на українських театральних фестивалях: ідентифікація жанру та засади його відтворення. - C. 264-269.
  49. Антонова-Колесник К. А. М. Лисенко як мистецький та громадський діяч у листах членів "Старої громади". - C. 270-275.
  50. Костюк Л. К. Становлення особистості художника Георгія Косміаді у взаємодії з культурно-мистецьким середовищем Москви (1905-1915 гг. ). - C. 276-281.
  51. Виткалов С. В., Корольчук О. Л. Науково-дослідна діяльність як важливий чинник становлення української державності (міжнародний науковий захід у м. Рівне). - C. 281-286.
  52. Олексюк А. В. Мистецькі проекти Дрогобича та їх значення у популяризації нової оригінальної творчості для народних інструментів. - C. 286-293.
2016
Вип. 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського