Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Луганськ. Філологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ірчишина М. В., Тимченко-Міхайліді Н. С. Cтилістична своєрідність пісенних текстів Rihanna. - C. 5-11.
- Каширіна І. О., Кузьменко А. О. Темпоральна мережа ліричних текстів американської виконавиці Billie Eilish. - C. 12-18.
- Козубай І. В., Хаджи А. Ю. Дослідження структурно-семантичних особливостей новоутворень сучасної англійської мови. - C. 19-26.
- Косович О. В. Франкофонія у сучасному світі: єдність та розмаїття форм. - C. 27-37.
- Кузьменко А. О., Попова А. В. Категорія часу пісенних текстів Джастіна Тімберлейка. - C. 38-45.
- Chapovalova L. V., Maїorenko V. I. Concept "La ruse” dans l’image phraseologique francaise du monde. - C. 46-55.
- Биндас О. М. Моделювання мовної гри в друкованих рекламних текстах англомовних видань. - C. 56-64.
- Борзова О. Д. Когнітивно-лінгвістичні одиниці, що містяться у літературних рекомендаціях англомовним читачам-чоловікам. - C. 65-72.
- Гудкова Н. М. Лексичні трансформації при перекладі термінологічної лексики сфери дизайну та текстилю. - C. 73-80.
- Данилюк Л. В., Назаренко А. В. Особливості відтворення англомовних фразеологізмів в українських перекладах. - C. 81-88.
- Рева І. А. Аспекти перекладу фразеологічних єдностей в творі "Копійчаний роман” Б. Брехта. - C. 89-95.
- Рябокінь Н. О., Стукаленко В. В. Поняття еквівалентності, адекватності та повноцінності в перекладі. - C. 96-103.
- Матвєєва С. А. Лексема біженець як основний вербалізатор концепту біженець у сучасному українському юридичному дискурсі. - C. 104-113.
- Бірюкова Д. В., Кузьменко А. О. Темпоральна мережа лірики Адель. - C. 114-120.
- Боклах Д. Ю. Урбаністичний дискурс предметного світу образу Нью-Йорка в романі "Тіні в раю” Е.-М. Ремарка. - C. 121-130.
- Волосянко І. В. Проблема знівеченого дитинства в контексті збройного протистояння на Донбасі (на матеріалі сучасної української прози). - C. 131-143.
- Мінаєва Е. В., Павловська О. Є. Сучасний поетичний дискурс та інформатизація суспільства. - C. 144-149.
- Шпетна С. А. Соціокультурний феномен муралу як заклик до діалогу та обговорень. - C. 150-156.
- Дмитренко В. І. Реалії 2020 року через призму рецепції роману Р. Бредбері "451° за Фаренгейтом”. - C. 157-163.
- Вєрнік О. О. "Вони роблять сучасність змістом мистецтва” ("Серапіонові брати” в критиці Маріетти Шагінян). - C. 164-172.
- Богучарова О. І., Тишакова Л. Т. Особливості формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців з використанням технологій дистанційного навчання. - C. 173-182.
- Кириченко О. Н. Интенсификации процесса обучения иностранных студентов языку специальности. - C. 183-190.
- Окунькова Л. О., Карасова Д. А., Окунькова Є. О. Креативне письмо як ефективний спосіб індивідуального навчання англійській мові. - C. 191-195.
- Паславська І. С. Розвиток у студентів "soft skills” у процесі вивчення іноземної мови як необхідний компонент конкурентоспроможності майбутніх фахівців. - C. 196-204.
- Цзюньцинь Сы Обучение русскому языку в китайских вузах в контексте инициативы "Один пояс и один путь”. - C. 205-212.
- Шалацька Г. М. Дистанційне навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 213-221.
- Гусакова О. О., Шехавцова С. О. Технології розвитку критичного мислення майбутніх вчителів англійської мови. - C. 222-228.
- Крижановський С. І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні мови й літератури для іноземних студентів. - C. 229-236.
| 2020 | | № 3 (334)
|
|
|
|