Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2021/6(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Історія розвитку педагогічної думки
- Галіцан О. А., Койчева Т. І., Бартєнєва І. О. Генеза університетської освіти в Україні другої половини XIX – початку XX століття. - C. 5-16.
- Гужва О. І. Розвиток ідей деонтології та професійної етики в історичному аспекті. - C. 17-24.
- Курило В. С., Савченко О. І., Ваховський Л. Ц. Науковий шлях і наукові здобутки Сергія Вікторовича Савченка. - C. 25-47.
- Мигович І. В. Стандарти якості академічної мобільності як елемента системи вищої освіти кінця XX – початку XXI століття та як форми її інтернаціоналізації. - C. 48-63.
Теорія і технології соціальної роботи / соціаьної педагогіки
- Архипова С. П., Бік О. Я. Соціальна робота з військовослужбовцями – учасниками АТО, звільненими в запас. - C. 64-77.
- Краснова Н. П. Технології естетичного виховання особистості засобами театрального мистецтва. - C. 78-92.
- Отрощенко Н. Л. Соціально-педагогічна характеристика готовності дітей 6-7 років до навчання в школі в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 93-102.
- Сьомкіна І. С., Шабаєва Н. С. Сутність і особливості соціального захисту населення в українській ретроспективі. - C. 103-110.
- Товстуха О. М. Психологічні погляди на проблему гендерної рівності в Україні та світі. - C. 111-117.
- Трубавіна І. М., Бойко С. М. Соціально-педагогічні аспекти діагностики проблем сім’ї фахівця сектору безпеки та оборони. - C. 118-129.
- Трубавіна І. М., Бойко С. М., Ніконенко О. В. Етичні питання спілкування та професійної діяльності соціальних працівників у роботі з сім’єю військовослужбовців. - C. 130-139.
Інновації в закладах освіти
- Білецький О. А., Юрченко М. М. Шляхи екологічного виховання в шкільному освітньому процесі. - C. 140-147.
- Жукова О. А., Шукатка О. В., Савчук С. В. Особистісна спрямованість використання здоров’язбережувальних технологій в закладах загальної середньої освіти. - C. 148-158.
- Імерідзе М. Б., Бужина І. В., Грищенко С. В. Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. - C. 159-170.
- Караманов О. В., Киричук Л. І. Особливості застосування когнітивних операцій у процесі музейно-педагогічної діяльності. - C. 171-179.
- Караманов О. В., Ключинська М. В. Особливості застосування прийомів музейної педагогіки на уроках мистецтва у загальноосвітній школі. - C. 180-187.
- Мальцева О. І. Служба медіації в школі: досвід зарубіжних країн та України. - C. 188-196.
- Сізова К. Л., Сошенко С. М. Дидактичний потенціал букстаграму як різновиду креолізованого тексту. - C. 197-206.
Розвиток інклюзії в закладах освіти
- Бєлова О. Б. Парадигма онтогенезу мовлення як методологічна основа мовленнєвого розвитку. - C. 207-223.
- Коваленко В. Є. Опис компонентів та рівнів соціалізованості школярів в умовах нормотипового розвитку та розумового дизонтогенезу. - C. 224-239.
- Мухіна А. Ю. Організація сенсорного середовища в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру. - C. 240-249.
| 2021 | | № 6(1) (344)
|
|
|
|