Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/6(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Караман О. Л., Юрків Я. І. Вразливі категорії населення як об'єкт соціальної роботи в громаді. - C. 5-15.
- Курило Н. О. Погляд молоді з тимчасово окупованих територій на події в Україні 2014–2019 рр. - C. 16-25.
- Мальцева О. І. Соціалізація особистості в умовах глобалізації світу. - C. 26-33.
- Павленко І. Г., Курліщук І. І. Формування екологічної культури як фактор соціалізації студентів ЗВО засобами масової комунікації. - C. 34-43.
- Савченко О. С. Актуалізація нових аспектів формування публічного простору усередині об’єднаних територіальних громад в Україні. - C. 44-54.
- Черниш О. О. Поняття "складні життєві обставини" у міждисциплінарному вимірі. - C. 55-63.
- Савченко С. В., Курило В. С. Формування критичного мислення як одна з умов успішної соціалізації сучасної особистості. - C. 64-71.
- Шехавцов М. О. Розробка критеріїв сформованості інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційно-гібридної війни. - C. 72-79.
- Кирилюк С. Д. Формування соціальної активності підлітків під час позакласної діяльності у закладах загальної середньої освіти. - C. 80-90.
- Краснова Н. П. Соціально-педагогічні технології патріотичного виховання старшокласників закладу загальної середньої освіти в умовах сьогодення. - C. 91-104.
- Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна діагностика готовності молоді з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування до самостійного життя у відкритому суспільстві. - C. 105-117.
- Поліщук О. А. Характерні особливості роботи соціального педагога з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. - C. 118-127.
- Streltsova V. Yu., Karlyuk S. V. Directions in socio-pedagogic activities concerning a raise in efficiency of foreign students’ socialization process in the aspect of globalization processes in higher education. - C. 128-134.
- Бадер С. О. Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософській науці. - C. 135-143.
- Дьоміна В. В., Котов В. Г., Білоконь О. О. Концептуальні основи формування творчої педагогічної діяльності студентів у сучасних соціокультурних умовах. - C. 144-153.
- Коношенко С. В., Коношенко Н. А., Кіс І. О. Психолого-педагогічні засади правового виховання старшокласників шкіл-інтернатів. - C. 154-163.
- Павлюк О. М. Теоретичні засади розвитку шкільної освіти в Україні (друга половина ХХ століття). - C. 164-170.
- Сімсіт І. І. Сутнісні ознаки феномену партнерських взаємин. - C. 171-179.
- Степаненко В. І. Співвідношення соціально-педагогічного простору і середовища в контексті профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 180-188.
- Бистрова Ю. О., Коваленко В. Є. Складові та структура індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивних закладів дошкільної освіти. - C. 189-202.
- Сєромаха Н. Є., Мухіна А. Ю. Метод сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра. - C. 203-210.
| 2019 | | № 6(1) (329)
|
|
|
|