Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/4(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Полтавський А. П., Савенко В. О., Брусак О. М. Соціально-біологічні аспекти фізичної культури. - C. 5-14.
- Полулященко Ю. М. Психолого-педагогічні засади виховання патріотичних цінностей учнівської молоді. - C. 15-22.
- Савко Э. И., Подоляко Т. С. Студенческая молодежь и ее духовно-нравственные и культурные ценности здоровья. - C. 23-33.
- Бицюк В. В. Модель формування професійної суб’єктності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. - C. 34-47.
- Борисенко Л. Л, Крошка С. А. Використання здоров’язберігаючих технологій – важлива складова професійних компетентностей майбутніх фахівців. - C. 48-57.
- Волошко Л. Б. Групові форми навчальної діяльності у підготовці майбутніх фізичних терапевтів як фактор формування культури міжособистісної взаємодії. - C. 58-67.
- Жалій Т. В., Лесковець В. І. Поняття про готовність майбутніх фахівців з комп’ютерної інженерії до застосування здоров’язбережувальної компетентності у професійній діяльності. - C. 68-75.
- Жалій Р. В., Смірнов А. А. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної діяльності. - C. 76-84.
- Мороз Ю. М., Остапов А. В., Остапова О. О. Особливості підготовки майбутніх фахівців з фізичної рекреації в системі фізичного виховання. - C. 85-92.
- Отравенко О. В., Подибайло О. Ю. Формування особистісного іміджу та мотивації до рухової активності здобувачів вищої освіти. - C. 93-103.
- Пелипась Д. С. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до роботи з спортивно-патріотичного виховання здобувачів базової середньої освіти. - C. 104-113.
- Радченко А. В. Поняття основи здоров’я у професійній підготовці майбутніх вчителів відповідного напрямку. - C. 114-123.
- Шинкарьова О. Д. Сучасний стан готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до організації позааудиторної діяльності з фітнесу. - C. 124-133.
- Школа О. М., Бойченко А. В., Суровов О. А. Формування готовності впровадження здоров’язбережувальних технологій в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 134-142.
- Березуєва Т. С. Формування позитивної мотивації здобувачів базової середньої освіти на здоровий спосіб життя. - C. 143-152.
- Гайдук Н. О., Ярошенко П. В. Формування здорового способу життя майбутніх педагогів в сучасних умовах функціонування українського суспільства. - C. 153-166.
- Жалій Т. В., Савченко О. В. Методика проведення гімнастики для очей у процесі вивчення навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності в ІТ-сфері". - C. 167-173.
- Зубченко Л. В. Формування здорового способу життя студентів Донецького юридичного інституту засобами фізичного виховання. - C. 174-182.
- Карпенко М. І. Взаємодія школи та сім?ї у роботі зі здоров?язбереження підлітків. - C. 183-192.
- Кий-Кокарєва В. Г., Завадська Н. В., Ліцоєва О. М. Здоров’язберігаючі технології та їх вплив на рівень функціонального стану студентів. - C. 193-202.
- Очкалов О. Ф. Застосування методики проведення релаксації у процесi пiдготовки вчителів фізичного виховання. - C. 203-210.
- Щурова Н. В. Здоров’язберігаюча діяльність як умова зміцнення здоров’я підростаючого покоління. - C. 211-220.
| 2019 | | № 4(2) (327)
|
|
|
|