Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2019/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бадер С. О. Проблема формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у соціологічних вимірах. - C. 5-14.
  4. Гордій Н. М., Корякіна І. В. Живопис як засіб розвитку мовленнєвої компетентності дітей шостого року життя. - C. 15-26.
  5. Труш І. А. Зміст і коротка характеристика поняття "дитяча творчість" у науково-педагогічній літературі. - C. 27-35.
  6. Зажарська Г. П. Шляхи формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання. - C. 36-43.
  7. Кизилова В. В. Робота з творами на історичну тему в контексті реалізацій ключових компетентностей Нової української школи. - C. 44-54.
  8. Лапшина І. М. Особливості організації мовно-літературної освіти на адаптаційно-ігровому етапі навчання учнів других класів. - C. 55-63.
  9. Родюк Н. Ю., Голюк О. А. Шляхи ефективного формування діалогічного мовлення учнів на уроках навчання грамоти. - C. 64-74.
  10. Рудь С. М. Обогащение лексического и грамматического строя речи младших школьников именами прилагательными. - C. 75-83.
  11. Александрова В. Ф. Використання технологій комплексного аналізу тексту на уроках української мови та у позакласній роботі з учнями 8–9 класів. - C. 84-96.
  12. Андрієць О. М. Текстоцентризм у розвитку дискурсної компетентності сучасного старшокласника. - C. 97-106.
  13. Бондаренко Н. В. Робота над виразністю й образністю українського мовлення старшокласників. - C. 107-116.
  14. Варданян М. В. "Про що не мовчать дитячі голоси?": проблематика "небезпечного" в українській еміграційній літературі для дітей та юнацтва. - C. 117-125.
  15. Галаєвська Л. В. Роль інтерактивного навчання в розвитку комунікативної компетентності учнів. - C. 126-132.
  16. Гоголь Н. В. Ґенеза проблеми культурологічного підходу у викладанні словесності в методичній думці другої половини ХІХ століття. - C. 133-146.
  17. Голуб Н. Б. Оцінювальні жанри на уроках української мови в 10–11 класах ліцею. - C. 147-154.
  18. Мордовцева Н. В. Зміст роботи з лінгвістичними міні-текстами на уроках української мови під час вивчення теми "Морфологія". - C. 155-163.
  19. Попова Л. О. Класифікація засобів компетентнісно орієнтованого навчання української мови. - C. 164-173.
  20. Скиба О. В. Весільні традиції та обрядодії в контексті компаративного вивчення української та зарубіжної літератур у сучасній школі. - C. 174-183.
  21. Слижук О. А. Ігрові технології на уроці позакласного читання фентезі ("Петрусь химородник" Дари Корній). - C. 184-193.
  22. Яценко Т. О. Розвиток читацької компетентності учнів ліцею у контексті нової парадигми шкільної літературної освіти. - C. 194-202.
  23. Дмитренко А. П. До питання про термінологічні дефініції з проблеми формування професійної компетентності майбутніх вихователів. - C. 203-212.
  24. Каліш В. А. Формування морфологічної компетенції студентів-філологів. - C. 213-220.
  25. Кравчук О. М. Удосконалення навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів I курсу. - C. 221-231.
  26. Мельник Л. В. Подолання діалектного впливу у процесі роботи над підвищенням культури мовлення студентів. - C. 232-239.
  27. Попович А. С. Формування стилістичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури в закладах вищої освіти. - C. 240-249.
  28. Романюк С. З. Методологічні засади підготовки підручників української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин. - C. 250-261.
  29. Цінько С. В. Педагогічна практика – важливий засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності. - C. 262-271.
  30. Чайка О. М. Комплексна методика розвитку творчої самостійності майбутніх учителів зарубіжної літератури в процесі їх методичної підготовки. - C. 272-285.
2019
№ 3 (326)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського