Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/4(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Леонтьєва І. В., Леонтьєв О. В. Контроль успішності студентів навчально-наукового інституту фізичного виховання і спорту в процесі навчання дисципліни "Туризм та рухливі ігри з методикою викладання". - C. 5-12.
- Мазін В. М. Подвійне дипломування фахівців фізичної культури і спорту у контексті Болонського процесу. - C. 12-20.
- Отравенко О. В. Компетентнісний підхід як складова частина якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти. - C. 21-29.
- Бицюк В. В. Ознаки професійної суб’єктності майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 30-36.
- Павлюк О. М. Основні ознаки та характеристики наукового дослідження. - C. 37-43.
- Тонне О. Ш. Уточнення поняття "Організація самостійної пізнавальної діяльності вчителя у процесі підвищення кваліфікації". - C. 43-52.
- Шехавцов М. О. Наукові підходи до формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 52-58.
- Асєєва І. О., Шинкарьов С. І., Шинкарьова О. Д. Методичні засади організації занять з настільного тенісу у процесі позакласної роботи з фізичної культури зі старшокласниками. - C. 59-65.
- Березуєва Т. С. Формування інтересу в учнів основної школи до занять фізичними вправами в позакласній роботі. - C. 66-73.
- Колчина О. Ю., Твердохлєбова Ю. М. Фізичне виховання у формуванні здорового способу життя студентської молоді. - C. 74-80.
- Полулященко Ю. М., Чехута О. В. Особливості військово-фізичної підготовки допризовної молоді в сучасних умовах. - C. 80-90.
- Савко Э. И. Современные оздоровительные инновационные технологии в физическом воспитании. - C. 90-96.
- Ярошенко П. В., Гайдук Н. О. Сутність та основні напрямки забезпечення формування здорового способу, як основної складової особистості майбутніх педагогів. - C. 96-103.
- Ворона В. В., Ратов А. М., Солоненко Є. В. Аналіз змісту і побудови навчально-тренувального процесу спортсменів стрільців з лука на етапі попередньої базової підготовки. - C. 104-111.
- Галій С. М., Завацький Ю. А., Пліс О. В., Семененко Д. В. Основи психологічної підготовки в пауерліфтингу. - C. 111-118.
- Гончаренко В. І. Фізична підготовка висококваліфікованих спортсменок у хокеї на траві у структурі річного макроциклу. - C. 118-126.
- Гордієнко П. Ю., Жукова А. Є. Проблема підготовки майбутніх тренерів до тренерсько-педагогічної діяльності з настільного тенісу. - C. 127-136.
- Полтавський А. П., Брусак О. М. Використання тренувальних навантажень при побудові навчально-тренувального процесу школярів 13–15 років, які займаються атлетизмом. - C. 136-143.
- Полулященко Т. Л. Психологічна стратегія в процесі тренування на витривалість. - C. 143-152.
- Рикун К. А. Постановка проблеми організації виховного процесу у групах початкової підготовки в ДЮСШ. - C. 153-159.
- Дубовой О. В., Бабич В. І., Дубовой В. В., Павлюк О. М. Формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи у процесі самостійної роботи з фізичного виховання. - C. 160-168.
- Карпенко М. І. Сутність і діагностика синдрому професійного вигорання у сучасних учителів. - C. 168-176.
- Полякова В. П. Влияние системы фитнес с занятий на психофизическое состояние занимающихся. - C. 176-183.
- Бурка О. М. Система оцінки рівня якості підготовки майбутніх фізичних терапевтів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 184-191.
- Савко Э. И., Комарчук Ю. Н. Лечебная физическая культура при остеохондрозе поясничного отдела позвоночника. - C. 192-201.
| 2018 | | № 4(2) (318)
|
|
|
|