Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Григор'єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 6-14.
- Григор'єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Сутність проблеми кризового стану сімей, які мають дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 14-20.
- Григор'єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування у дітей з розладами аутистичного спектру. - C. 21-27.
- Крутій К. Л. Формування граматичної правильності мовлення в дошкільників у контексті комунікативного розвитку: термінологічне поле. - C. 28-35.
- Маркотенко Т. С., Масловська І. С. Використання ляльки-персони під час проведення занять у дошкільних закладах освіти. - C. 35-42.
- Поволоцька О. О., Лазарєва І. А. Особливості проявів артикуляторної диспраксії у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 42-49.
- Зажарська Г. П. Навчання мовлення дітей молодшого шкільного віку на уроках читання. - C. 49-59.
- Мордовцева Н. В. Реалізація формування ключових компетентностей учнів початкової школи на уроках рідної мови. - C. 59-65.
- Правова Н. В. Знання про текст – основа умінь комунікативного мовлення молодших школярів. - C. 65-71.
- Пушко В. Ф. До проблеми організації освітнього простору Нової української школи. - C. 72-74.
- Рудь С. М. Работа над изобразительными средствами языка на уроках литературного чтения в 3–4 классах. - C. 75-81.
- Щербак Г. О. Розвиток мови та мовлення учнів 1–2 класів в умовах реформування освітньої системи в Україні. - C. 81-87.
- Кизилова В. В. Пріоритетні засади формування контенту українських творів для дітей та юнацтва національно-патріотичної спрямованості. - C. 87-94.
- Олійник А. М. Використання інтерактивних методів у процесі навчання морфології української мови на профільному рівні в 10 класах закладів загальної середньої освіти. - C. 94-101.
- Паламар С. П., Назаренко Л. А. Компетентнісний підхід до викладання літератури з використанням хмарних технологій. - C. 102-109.
- Попова Л. О. Перспективи навчання української мови учнів на засадах міжпредметної інтеграції. - C. 109-115.
- Трубавіна І. М. Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект. - C. 115-124.
- Цалапова О. М. Десакралізація образу Баби Яги в тексті літературної казки В. Рутківського. - C. 124-130.
- Цінько С. В. Добір навчальних текстів як лінгводидактична проблема. - C. 130-138.
- Бадер С. О. Сутнісна характеристика категорії "професійна рефлексія майбутнього фахівця з дошкільної освіти". - C. 139-144.
- Бірюк Л. Я. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти: реальний шанс змінити школу, змінити країну. - C. 144-151.
- Веретейченко І. А. Тестологія як складова документо-знавства. - C. 151-158.
- Горошкін І. О. Перекладацька компетентність як індикатор сформованості мовної особистості майбутнього перекладача. - C. 158-168.
- Кабиш М. Ю. Вивчення какофонії та ономатопеї як засобів творення поетичних образів у віршах Миколи Вороного. - C. 168-174.
- Каліш В. А. Лінгвометодичні умови застосування естетичного підходу до вивчення мови у процесі професійного становлення майбутніх філологів. - C. 174-181.
- Корчова О. М. Модель формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 181-188.
- Кравчук О. М. Лінгводидактичні засади застосування лінгвістичного аналізу тексту у фаховій підготовці студентів-філологів. - C. 188-197.
- Кузнецова Г. П. Електронний підручник із фоностилістики української мови: теоретичний аспект. - C. 197-205.
- Мельник Л. В. Зміст і причини конфліктів у педагогічній діяльності. - C. 205-215.
- Пінчук І. О. Використання хмарних технологій у процесі вивчення англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах. - C. 215-221.
- Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням". - C. 221-227.
- Привалова С. П. Вивчення роману "Солодка Даруся" Марії Матіос. - C. 227-234.
- Родюк Н. Ю. Формування україномовної соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 234-240.
- Руда Г. С. Фоностилістика як самостійна лінгвістична наука: проблеми і перспективи. - C. 240-249.
- Рускуліс Л. В. Рівень сформованості лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови: констатувальний експеримент. - C. 249-256.
- Семеног О. М. Формування академічної культури майбутніх документознавців на основі інноваційних підходів. - C. 256-265.
- Солодюк Н. В. Дидактичний потенціал навчальних текстів на заняттях української мови (за професійним спрямуванням) для студентів вищих закладів освіти медичного профілю. - C. 265-270.
| 2018 | | № 3 (137)
|
|
|
|