Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондаренко А. О., Лазарєва І. А. Науково-теоретичні засади дослідження предикативної лексики молодших школярів із ЗНМ. - C. 5-12.
  4. Буцкіх К. А., Сєромаха Н. Є. Теоретичний аналіз особли-востей питальних висловлювань у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. - C. 12-18.
  5. Гречишкіна І. А. Особливості розвитку мовлення у дітей молодшого дошкільного віку. - C. 18-24.
  6. Земляна К. О., Лазарєва І. А. Науково-теоретичні засади вивчення мовленнєвих порушень молодших школярів із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю. - C. 25-30.
  7. Зозуля І. Є. Розвиток інклюзивної освіти в Україні (досвід Вінниччини). - C. 31-38.
  8. Рабоча Т. О., Сєромаха Н. Є. Теоретичний аспект проблеми комунікативної поведінки розумово відсталих підлітків. - C. 38-44.
  9. Кизилова В. В. Література для дітей і літературний розвиток молодших школярів: теоретичний зріз проблеми. - C. 44-53.
  10. Маркотенко Т. С. Державна підсумкова атестація учнів 4 класу з курсу "Літературне читання" (до постановки питання). - C. 54-62.
  11. Мельник Л. В. Формування мовленнєвої культури молод-ших школярів як актуальне завдання початкової освіти. - C. 62-68.
  12. Правова Н. В. Особливості формування орфографічних умінь і навичок молодших школярів на уроках української мови в школах з російською мовою навчання. - C. 69-75.
  13. Рудь С. М. Использование метода объяснительного чтения в практике начальной школы. - C. 75-84.
  14. Спірідонова А. В. Особливості позаурочної діяльності в сучасній початковій школі. - C. 84-88.
  15. Цалапова О. М. Технології аналізу казки на уроках читання в початковій школі. - C. 89-95.
  16. Александрова В. Ф. Шляхи формування соціокультурної компетентності учнів 8–9 класів у позакласній роботі з української мови. - C. 96-105.
  17. Бутурлим Т. І. Українська література як засіб формування неприйняття ґендерного насильства. - C. 105-113.
  18. Гриневич В. Й., Грабко С. В. Особливості вивчення мораль-но-етичних аспектів історичних повістей Ю. Мушкетика. - C. 113-122.
  19. Касьяненко І. В. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках мови та літератури через використання матеріалів із краєзнавства і традицій рідного краю. - C. 122-131.
  20. Кевешлігеті О. В. Лінгводидактична основа національно-мовного виховання особистості засобами драми А. Бобульського "Царевич Альфонс". - C. 131-138.
  21. Лапшина І. М. Напрями оновлення змісту підручника "Російська мова" для шкіл з українською мовою навчання з урахуванням компетентісного підходу. - C. 138-146.
  22. Скиба О. В. Аксіологічний підхід до виховання особистості в процесі вивчення весільних традицій на уроках української літератури та в позакласній роботі новітніх шкіл. - C. 146-152.
  23. Троша Н. В., Циханська С. Ю. Особливості вивчення образу української жінки в сучасній жіночій прозі. - C. 152-158.
  24. Антонюк О. В., Краснікова В. В. Вплив мовних девіацій на збереження етнокультурної ідентичності. - C. 158-167.
  25. Зенченко Т. Ф. Комунікація як важливий складник системи управління якістю освітніх послуг. - C. 167-175.
  26. Каліш В. А. Формування лінгвосоціокультурної компетент-ності студентів-філологів засобами фольклору. - C. 175-183.
  27. Кузнецова Г. П. Фомування акцентологічної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури: теоретичний аспект. - C. 183-193.
  28. Кухарчук І. О. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 193-200.
  29. Литвинов А. С. Мобільне навчання: роль і місце в освітньому процесі вищих навчальних закладів. - C. 201-208.
  30. Мордовцева Н. В. Теоретичний аналіз поняття "науково-дослідницька компетентність". - C. 209-214.
  31. Починкова М. М. Особливості застосування методу вправ на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням)" для майбутніх учителів початкових класів. - C. 214-220.
  32. Пушко В. Ф. Дискурс постмодернізму в науковій і методичній літературі. - C. 220-226.
  33. Родюк Н. Ю. Формування професійно-педагогічної комуні-кації майбутніх учителів. - C. 226-231.
  34. Цінько С. В. Самооцінювання у процесі підготовки вчителя словесності. - C. 231-238.
2017
№ 4 (309)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського