Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Al-Ghanimi O. J. R. English Academic Reading: Demands for Philology Students Knowledge and Skills. - C. 6-17.
  4. Ваховський М. Л. Діяльність Організації Обєднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) з підвищення якості вищої освіти. - C. 17-25.
  5. Вошколуп Г. Ю. Сутність та значення конфліктологічної компетентності у професійній діяльності майбутніх економістів. - C. 25-36.
  6. Гавриляк В. В. Визначення сутності поняття "організаційна культура кафедри вищого навчального закладу". - C. 36-42.
  7. Главацька О. Л. Вплив системи цінностей сучасної молоді на професійний кар’єрний успіх. - C. 43-51.
  8. Гліченко О. О. Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта. - C. 51-57.
  9. Дудник О. М. Логіка розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості. - C. 58-65.
  10. Дьоміна В. В. Культурний саморозвиток майбутнього вчителя іноземної мови у контексті вивчення культурологічних дисциплін. - C. 65-74.
  11. Желанова В. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності у ВНЗ: контекстній підхід. - C. 74-83.
  12. Жученко Є. В. Критерії, показники і рівні сформованості морально-естетичної культури студентів технічних коледжів. - C. 83-90.
  13. Зуєва Л. Е. Доброчесність судді: система духовно-рефлексивного виміру. - C. 90-99.
  14. Іщенко В. С. Аналітична довідка в системі цільових орієнтирів підготовки майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності. - C. 100-107.
  15. Кашинська О. Є. Використання веб-квестів у процесі підготовки студентів спеціальності "Готельно-ресторанна справа". - C. 108-115.
  16. Коротяев Б. И. Краткие заметки о главном в моих опубликованных работах (или о том, что скрыто в их подтексте). - C. 115-122.
  17. Кравченко О. І. Інструменти моделювання стратегічного розвитку університету. - C. 122-129.
  18. Мирян А. М. Особливості формування професійних навиків студентів спеціальності "Фізична реабілітація". - C. 130-136.
  19. Мосейчук Ю. Ю. Система формування культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури як вимога часу. - C. 136-144.
  20. Муромець В. Г. Етапи дослідження розвитку загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти: управлінський аспект. - C. 144-151.
  21. Ножко І. О. Науково-дослідна та дослідно-конструкторська робота курсантів як умова їхнього професійного становлення. - C. 152-158.
  22. Пилаєва Т. В. Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської Співдружності. - C. 158-167.
  23. Плотнікова К. Р. Формування рухової активності студентів ВНЗ засобами оздоровчого плавання як психолого-педагогічна проблема. - C. 167-174.
  24. Покришень Д. А. Пріоритетні напрями розвитку післядипломної педагогічної освіти. - C. 174-184.
  25. Полякова I. В. Деякі аспекти фасилітаційної функції викладача у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів при вивченні лінгводидактичних дисциплін. - C. 184-191.
  26. Роман С. В. Теоретичне обґрунтування педагогічної системи професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів. - C. 191-204.
  27. Сич Т. В. Методологічний аспект спрямованості досліджень у галузі управління освітою на актуальні проблеми з позиції сучасної науки. - C. 204-210.
  28. Стонога А. О. Професійне педагогічне спілкування у системі навчально-професійної взаємодії. - C. 211-216.
  29. Стрельцова В. Ю. Освітні потреби у викладанні англійської мови професійного призначення. - C. 216-222.
  30. Фіголь Н. А. Інтерактивні технології формування педагогічної майстерності під час лекційно-семінарських занять. - C. 222-229.
  31. Шинкарьов С. І. Фізична культура студентської молоді як складова загальної культури особистості. - C. 229-234.
  32. Шульженко О. С. Веб присутність педагога як залог успішної науково-педагогічної кар’єри. - C. 235-241.
  33. Щаблева А. М. Понятійно-термінологічний аналіз проблеми забезпечення якості викладання іноземної мови у ВНЗ. - C. 242-252.
  34. Яковенко В. В. Особистісно зорієнтований підхід у навчаннііноземних студентів як педагогічна проблема. - C. 253-260.
  35. Євтушенко Ю. О. Інтеграція змісту навчальних дисциплін фахової підготовки майбутніх лікарів як педагогічна умова ефективного формування їх деонтологічної культури. - C. 261-268.
  36. Лісна-Міськів Н. Є. Праксеологічний контекст принципів, покладених в основу розробки структурної моделі формування готовності майбутніх медичних сестер-бакалаврів до професійної діяльності. - C. 269-275.
  37. Ліщук І. І. Науково-теоретичні підходи формування здатності до рефлексії майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. - C. 276-283.
  38. Ченцова В. А. Формування мотивації до рухової активності в процесі фізичного виховання студентів вищих медичних навчальних закладів України. - C. 283-290.
  39. Шигонська Н. В. Технологія формування професійної компетентності майбутніх медичних фахівців у вищих медичних навчальних закладах. - C. 291-298.
2017
№ 1(2) (306)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського