Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/6(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Григоренко В. Л., Рассказова О. І., Рассказова П. І. Професійна підготовка соціальних вихователів до здійснення медико-соціальної допомоги дітям в умовах інклюзивної освіти. - C. 6-17.
- Заблоцький А. Р. Діяльність працівників соціальної сфери щодо встановлення альтернативних форм державної опіки над дітьми. - C. 17-23.
- Ігнатенко К. В. Сучасні виклики у фаховій підготовці соціальних працівників. - C. 23-31.
- Калаур С. М. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до розв'язання професійних конфліктів в умовах освітнього процесу ВНЗ. - C. 32-39.
- Олексюк Н. С. Професійна підготовка фахівців соціальної реабілітації в Україні як вимога часу. - C. 40-47.
- Отрощенко Н. Л. Деякі теоретико-практичні орієнтири щодо профорієнтаційної роботи майбутніх соціальних педагогів в новій школі. - C. 47-55.
- Рассказова О. І., ЧернецькаЮ. І. Розробка концепції підготовки соціальних працівників у педагогічному ВНЗ на засадах регіонального підходу. - C. 56-63.
- Сорока О. В. Інноваційні методи підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у процесі викладання дисциплін управлінського циклу. - C. 63-71.
- Степаненко В. І. Проблеми підготовки соціальних працівників до професійної діяльності у галузі охорони здоров'я. - C. 71-80.
- Циган Н. В. Теоретичні аспекти управління підготовкою соціальних працівників у вищих навчальних закладах. - C. 80-87.
- Юрків Я. І. Особливості формування психологічної готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 87-94.
- Вдовиченко О. М. Теоретичні основи формування соціально-комунікативної культури студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 95-99.
- Гордійчук С. В. Якість як пріоритетний напрям освітньої діяльності медичного навчального закладу. - C. 100-107.
- Греб М. М. До питання формування лексичної і фразеологічної компетентностей майбутніх учителів початкових класів: генезис явища. - C. 108-114.
- ДрачукЮ. З., Сав'юк Л. О., Снітко Є. О. Якість вищої освіти і економічна конкурентоспроможність держави. - C. 114-125.
- Заїка А. Ю. Зміст, принципи, підходи та умови моделювання процесу підготовки майбутніх учителів-філологів до дослідницької діяльності з учнями старшої школи. - C. 126-132.
- Коваленко В. Є. Психологічні умови підвищення якості дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами. - C. 133-140.
- Кравчишина О. О. Формування медіа-грамотності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: практичний аспект. - C. 140-147.
- Муромець В. Г. Методологічні основи дослідження розвитку загальних компетентностей студентів магістратури: у закладах вищої освіти. - C. 147-152.
- Мхитарян О. Д. Технологізація підготовки фахівців-філологів до корегованого навчання літератури. - C. 152-160.
- Плахотський О. В. Роль і значення теорії педагогічної філософії у практиці освіти сучасної України. - C. 160-166.
- Починкова М. М. Моніторинг якості засвоєння знань з філологічних дисциплін під час навчання майбутніх учителів початкових класів (традиційна та дистанційна форма). - C. 167-172.
- Степаненко В. В. Проблеми стандартизації вищої освіти у галузі охорони здоров'я. - C. 173-179.
- Федотова Т. В. Розвиток мотиваційно-смислових характеристик майбутнього вчителя початкових класів. - C. 179-185.
- Чепіга І. В., Чепіга В. Т. Багатоваріантний характер і використання гнучких педагогічних технологій навчання в сучасній практиці вищої освіти. - C. 185-193.
- Черв'якова Н. І. Реалізація задачного підходу у процесі формування професійної мобільності майбутнього педагога. - C. 193-202.
- Чуркіна В. Г., Мельник С. А. Науково-методичний супровід технології формування ціннісних орієнтацій особистості у ХХІ ст.. - C. 202-211.
- Шехавцова С. О., Вєрємєєва М. В. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів. - C. 212-219.
- Докучаєва В. В. Технологія проектування інноваційних педагогічних систем як стратегія впливу на майбутній стан системи та її оточення. - C. 220-228.
- Желанова В. В. Здоров'язбережувальне середовище дошкільного навчального закладу як чинник формування здорової особистості дитини. - C. 228-234.
- Литвинова Н. А., Тунтуєва С. В. Соціально-педагогічна допомога дітям та їх сім’ям в умовах суспільної кризи та збройного конфлікту в країні. - C. 234-243.
- Акименко О. А. Самоопределение личности: социально-психологический аспект. - C. 244-255.
- Горбаль І. С. Порівняльний аналіз уявлень молоді та літніх людей про суб'єктивне благополуччя у старості. - C. 256-263.
- Коробка Л. М. Самовизначення особи та спільноти щодо здоров'я в контексті проблеми адаптації до умов і наслідків воєнного конфлікту. - C. 263-271.
- Лісойван О. В. Концептуальні підходи до побудови теоретичної моделі дослідження реконструкції особистісної системи символів. - C. 272-282.
- Макаров В. И. Психологические особенности взаимосвязи социальных и индивидуальных факторов. - C. 282-290.
- Репкина Н. В. Психологические предпосылки становления студента как субъекта учебно-профессиональной деятельности. - C. 290-298.
| 2016 | | № 6(3)
|
|
|
|