Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2016/6(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безбородих С. М. Акмеологічне середовище як педагогічна умова професійного зростання майбутніх конкурентоспроможних педагогів. - C. 6-12.
  4. Бутенко Л. Л. Ризики прагматизації професійної підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників у сучасних університетах. - C. 12-22.
  5. Волкова Н. П., Кожушко С. П. Навчання у співробітництві як організаційна основа процесу професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 23-30.
  6. Костюченко Т. М. Формування здоров'язбережувальної компетентності як провідна стратегія університетської освіти в транзитивному суспільстві. - C. 30-37.
  7. Ларіонова Н. Б. Зміст підготовки педагогів до сексуального виховання дитини. - C. 37-44.
  8. Печко О. М. Підготовка спеціалістів з фізичної реабілітації в системі вищої освіти України. - C. 44-49.
  9. Стрельніков В. Ю. Проектування змісту навчання з метою його інтенсифікації. - C. 50-57.
  10. Теплинська В. В. Дефініційний аналіз поняття "міжособистісні стосунки". - C. 57-63.
  11. Ігнатуша А. Л., Ляшенко К. І. Підходи до підготовки майбутніх вчителів у світлі вимог сучасної освіти. - C. 64-70.
  12. Лаппо В. В. Передумови використання ресурсів мережі Інтернет в якості засобів духовно-морального виховання студентів класичного університету. - C. 70-78.
  13. Максимовська Н. О. Педагогічний консалтинг як фактор оптимізації освітнього процесу закладу вищої освіти в умовах інформаційного суспільства. - C. 79-87.
  14. Мальцева О. І. Методи дистанційного навчання у ВНЗ. - C. 87-93.
  15. Пивоварова Г. С., Хомич О. М. Технології електронного навчання в практиці вищої освіти. - C. 93-99.
  16. Птахіна О. М. Сучасні тенденції інноваційного розвитку дистанційної навчання в системі вищої освіти. - C. 99-105.
  17. Рижанова А. О. Актуальні проблеми підготовки фахівців до соціально-педагогічного супроводу в умовах інформаційного суспільства. - C. 105-117.
  18. Черних О. О. Компентентнісний підхід у формуванні безпечної поведінки підлітків в Інтернеті. - C. 117-125.
  19. Шевчук О. Б. Aналіз архітектури сучасних інтелектуальних та експертних навчаючих систем (огляд ІІ). - C. 125-134.
  20. Баранюк І. Г. Казка як навчально-виховний інструмент у професійній підготовці вчителя початкової школи (На матеріалі наукової спадщини Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського). - C. 135-142.
  21. Башкір О. І. Стан науково-дослідницької роботи кафедри педагогіки ХДПІ імені Г. С. Сковороди в передвоєнні роки (1933-1941). - C. 142-149.
  22. Васиньова Н. С. Передумови розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття). - C. 149-159.
  23. Ковпак О. С. Соціально-історичні передумови розвитку заочної педагогічної освіти в Україні (50-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 159-166.
  24. Нелін Є. В. Розвиток вищої педагогічної освіти України: від більшовизації до глобалізації. - C. 166-175.
  25. Олексієнко О. Г. Сучасна дефініція соціальної відповідальності на основі ретроспективного аналізу творів видатних світових вчених. - C. 175-182.
  26. Хриков Є. М. Аналіз стану періодизацїї історико-педагогічних явищ. - C. 182-196.
  27. Бадер С. О. Професійна підготовка учителів початкової школи в контексті освітніх реформ. - C. 197-204.
  28. Д'яченко І. М. Феномен української культурної традиції – підґрунтя формування філоменологічної компетентності студентів вищих медичних навчальних закладів України в умовах боротьби за незалежність і суверенітет. - C. 204-213.
  29. Зубкова Л. М. Життєтворче середовище вищого навчального закладу як інструмент формування життєвої компетентності студентів. - C. 213-221.
  30. Караман О. Л. Напрями і зміст діяльності університету в умовах гібридної війни на Сході України. - C. 221-231.
  31. Сулаєва Н. В. Формування світоглядних орієнтацій майбутніх учителів в умовах отримання неформальної мистецької освіти. - C. 231-238.
  32. Царьов О. Д., Циб І. С. Організація професійної підготовки працівників Національної поліції України до дій в екстремальних умовах. - C. 238-244.
  33. Шевирьова І. Г. Аналіз проблеми формування медіа-компетентності сучасного вчителя початкової школи. - C. 245-251.
  34. Гарбузюк Т. В., Мурсамітова І. А. Національно-патріотичне виховання як засіб формування соціальних та життєвих компетентностей студентської молоді. - C. 252-259.
  35. Ливацький О. В. Особливості та роль фізичного виховання у контексті національно-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 259-264.
  36. Мінєнко Г. М., Літовка О. П. Особливості формування громадянської позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі. - C. 265-272.
  37. Отравенко О. В. Національно-патріотична спрямованість професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 272-280.
  38. Проскурняк О. І. Підготовка студентів до організації національно-патриотичного виховання у спеціальних закладах освіти. - C. 281-286.
  39. Сидоренко Н. М., Аль-Хамадані Н. Д. Формування у молоді національної свідомості та самосвідомості як основа виховання. - C. 286-292.
  40. Тернопільська В. І. Зміст та особливості формування національного самоствердження особистості. - C. 293-300.
2016
№ 6(1) (303)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського