Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/22(7)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  4. Булимова И. Н. Гуманистический подход к формированию исследовательской компетентности учащихся общеобразовательной школы. - C. 5-11.
  5. Кошелев А. А. Педагогические условия формирования культуры самостоятельной работы обучающихся средних общеобразовательных школ. - C. 12-20.
  6. Литвинова Л. Е. Проблемы влияния средств массовой информации на детей и возможные пути их решения. - C. 20-30.
  7. Меркулова Н. В. Сутність функцій управління в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 20-36.
  8. Мишанова О. Г. Основы авторского курса "Культура речи и этика общения” и особенности его реализации в образовательном процессе начальной школы. - C. 37-42.
  9. Савушкина Е. В. Восприятие произведений живописи детьми дошкольного возраста. - C. 43-49.
  10. Хацаюк Н. С. Зміст науково-методичної діяльності в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 49-55.
  11. Інновації в навчально-виховному процесі ВНЗ

  12. Аниськин В. Н., Замара Е. В. О проблеме разграничения понятий профессиональной компетентности и профессиональной компетенции и их влиянии на качество современного образования преподавателя вуза. - C. 56-66.
  13. Бабушко С. Р. Корпоративне навчання працівників індустрії гостинності в системі безперервної освіти. - C. 66-73.
  14. Бугаєвська Г. В. Функціональна грамотність студентів вищих закладів освіти як психолого-педагогічна проблема. - C. 73-79.
  15. Дементьева М. Н. Исследовательский инструментарий как средство повышения методологической культуры студентов. - C. 80-85.
  16. Єфремова О. І. Ігрова компетентність – сучасний виклад як наукова проблема. - C. 85-91.
  17. Зубко А. М., Жорова І. Я. Розвиток післядипломної освіти педагогів у контексті сучасних гуманістичних тенденцій. - C. 92-97.
  18. Певна С. Є. Суб’єктний простір саморозвитку особистості. - C. 98-104.
  19. Полетаева М. И. Пути модернизации вузовского учебника иностранного языка. - C. 105-111.
  20. Сергійчук О. М. Вища педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід у навчальному процесі ВНЗ. - C. 111-118.
  21. Смирнов Д. В. Инновационное проектирование содержания непрерывного дополнительного туристско-краеведческого образования педагогов на основе кластерного подхода. - C. 118-127.
  22. Устинова Н. В. Формування здоров’язберігаючої компетентності сучасного вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 127-135.
  23. Освіта педагога

  24. Жульова С. І. Організація педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів основ здоров’я до ведення профілактики девіантних форм поведінки (на прикладі ВІЛ/СНІДу). - C. 136-140.
  25. Іщук В. В. Використання контекстного навчання в професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 141-148.
  26. Литвинова Н. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів будівельного профілю в процесі виробничої діяльності. - C. 148-154.
  27. Мазко О. П. Поняття культури педагогічної взаємодії як складової професійної культури майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 154-160.
  28. Піддубна О. М. Організація конкурсів і виставок творчих робіт студентів як інноваційний метод професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 161-167.
  29. Сотська Г. І. Технологія формування естетичної культури майбутніх учителів образотворчого мистецтва: теоретичний аспект. - C. 167-173.
  30. Чжу Цзюньцяо. Змістовні етапи формування вокальної культури майбутнього вчителя музики. - C. 174-180.
  31. Шапран Ю. П. Використання кейс-стаді як технології інтерактивного навчання майбутнього вчителя. - C. 180-186.
  32. Гончаренко Н. В. Навчальна література з курсів нових іноземних мов (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 187-194.
  33. Лобода С. М. Організаційно-педагогічні умови забезпечення розвитку педагогічної творчості майбутнього вчителя засобами педагогічної преси. - C. 195-201.
  34. Відомості про авторів. - C. 202-203.
2012
№ 22(7) (257)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського