Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/19(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Соціальна та педагогічна робота з різними категоріями клієнтів
- Архипова С. П. Освіта як чинник соціального захисту дорослих, які перебувають у складних життєвих ситуаціях. - C. 6-19.
- Данко Д. В. Теоретичні засади технологізації медико-соціальної роботи. - C. 20-25.
- Епштейн І. С. Основні аспекти соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. - C. 25-29.
- Костючек М. Ф. Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації дітей, постраждалих від торгівлі людьми. - C. 29-39.
- Отрощенко Н. Л. Формування й розвиток соціальної відповідальності у процесі профорієнтаційної роботи соціального педагога зі старшокласниками. - C. 39-46.
- Сьомкіна І. С. Інформаційно-аналітичне забезпечення як організаційна складова роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями. - C. 46-59.
Організація виховної діяльності в різних інститутах соціалізації
- Бєлецька І. В. Діяльність клубних об’єднань за місцем проживання як специфічна умова дозвіллєвої соціалізації підлітків. - C. 60-67.
- Доннік М. С. Погляд на дефініцію "соціалізація” з точки зору наук про людину. - C. 67-75.
- Заварова Н. В. Організація діяльності закладів соціальної реабілітації системи освіти України. - C. 75-81.
- Лисенко Ю. О. Соціально-педагогічні умови просоціального становлення молодіжної субкультури засобами сучасної естрадної музики. - C. 81-91.
- Суханова С. В. Територіальна громада – середовище соціалізації молоді з обмеженими можливостями. - C. 92-97.
- Тесленко В. В. Особливості розвитку громадянського суспільства в Україні. Профспілки, молодіжні та нові соціальні рухи. - C. 98-106.
- Шароватова О. П. Сучасний соціокультурний аспект проблеми безпеки. - C. 106-118.
Проблеми гендерної соціалізації
- Алдакимова О. В. Проблема формирования представлений о материнстве у современных женщин России. - C. 119-124.
- Гришак С. М. Проблеми становлення гендерної освіти в пострадянських суспільствах. - C. 125-132.
- Павлюк Н. В. Рівень сексуальної вихованості розумово відсталих старшокласників як предмет соціально-педагогічного дослідження. - C. 132-138.
- Шабаєва Н. С. Концептуальні основи удосконалення гендерної соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності. - C. 138-143.
Сирітство як соціально-педагогічна проблема
- Бондаренко В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, з 1990 р. до 2011 р. - C. 144-154.
- Волобуева Н. А. К вопросу о повышении педагогической компетенции приемных родителей, воспитывающих ребенка-сироту. - C. 154-160.
- Кальченко Л. В. Соціальне сирітство як суспільне явище: поняття і причини виникнення. - C. 160-170.
- Терновець О. М. Соціальне сирітство як соціально-педагогічна категорія. - C. 170-179.
- Харченко Л. Г., Тунтуєва С. В. Сімейні форми виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в діяльності Міжнародної благодійної організації "Благодійний фонд "СОС Дитяче Містечко". - C. 180-185.
- Шпак В. П. Особливості соціального розвитку дітей-сиріт в умовах державних закладів опіки. - C. 186-195.
Девіантна поведінка дітей як предмет соціально-педагогічних досліджень
- Андрєєв Ю. С. Теоретичні передумови прояву та попередження агресивної поведінки серед дітей та підлітків. - C. 196-204.
- Золотова Г. Д. Сутність і зміст ігрової залежності дітей. - C. 204-212.
- Козубовський Р. В. Підготовка майбутніх соціальних працівників до профілактичної роботи з неповнолітніми, схильними до девіантної поведінки. - C. 212-218.
Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми правопорушниками
- Дуванська К. О. Реабілітація неповнолітніх, засуджених до покарань не пов’язаних з позбавленням волі, у діяльності кримінально-виконавчої інспекції: соціально-педагогічний аспект. - C. 219-225.
- Мотунова Н. В. Кримінальна міліція у справах дітей як суб’єкт профілактики правопорушень серед неповнолітніх. - C. 225-234.
- Пастух Н. В. Психолого-педагогічні та соціально-криміналістичні чинники злочинності неповнолітніх. - C. 234-241.
Підготовка пенітенціарного персоналу до соціально-педагогічної роботи із засудженими
- Караман О. Л. Професійний портрет соціального педагога пенітенціарного закладу для неповнолітніх. - C. 242-249.
- Третяк О. С. Підвищення кваліфікації як засіб удосконалення фахової підготовки пенітенціарного персоналу до проведення соціальної роботи. - C. 249-259.
- Відомості про автора. - C. 260-262.
| 2012 | | № 19(2) (254)
|
|
|
|