Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Модернізація освіти

  4. Борзенко О. П. Основні категорії та поняття дистанційного навчання. - C. 6-14.
  5. Михайлова Л. М. "Гармонія" як естетична цінність та педагогічний феномен. - C. 14-20.
  6. Самсонова О. О. Зміст та характеристика моделі системи управління діяльністю студентського наукового товариства університету. - C. 20-30.
  7. Якібчук М. І. Толерантність як орієнтир сучасної освітньої політики. - C. 31-35.
  8. Дошкільна педагогіка

  9. Іонова О. М. Всебічний розвиток молодших школярів засобами навчання мистецтва орігамі. - C. 36-42.
  10. Педагогікашколи

  11. Брода М. В. Методичні шляхи розвитку мовленнєвих здібностей учнів. - C. 43-47.
  12. Верещенко Т. В. Критерії сформованості природоцентричної екологічної позиції учнів старшого шкільного віку. - C. 47-54.
  13. Віцько С. М., Холодний О. І. Структура педагогічної технології особистісно орієнтованого формування здоров’язбережувальних знань учнів основної школи в процесі занять фізичною культурою. - C. 54-62.
  14. Ковалёв В. И. О внеурочных мероприятиях коммуникативной тематики. - C. 63-76.
  15. Макаренко А. В. Соціальна адаптованість вихованця школи-інтернату як показник сформованості його соціального здоров’я. - C. 77-84.
  16. Самолюк А. А. Формування творчої активності особистості у психолого-педагогічнному дискурсі. - C. 84-94.
  17. Цибулько Л. Г. Причини та прояви деприваціїї в дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського пілкування. - C. 94-100.
  18. Чернуха Н. М. Сучасні методи формування життєвої компетентності учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 100-107.
  19. Педагогіка вищоїшколи

  20. Валєєв Р. Г. Актуальність, теоретичні засади та педагогічні умови формування пізнавальної самостійності курсантів ВНЗ МВС. - C. 108-114.
  21. Грибан Г. П. Методологічні аспекти розвитку духовності в фізичному вихованні студентів. - C. 115-120.
  22. Грицюк О. С. Шляхи реалізації професійної спрямованості у процесі вивчення вищої математики студентами інженерних спеціальностей. - C. 120-125.
  23. Дубревський М. Ю. Професійно-функціональна характеристика готовності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту до формування управлінської компетентності в умовах особистісно-орієнтованого навчання. - C. 125-132.
  24. Ємченко О. А. Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності при вивченні вищої математики. - C. 132-138.
  25. Капінус О. Л. Методика проведення форуму-театру на заняттях з англійської мови у ВНЗ. - C. 139-146.
  26. Котлярова Г. С. Коментування як лінгвометодичне явище. - C. 146-152.
  27. Михайлова А. Г. Педагогічна взаємодія між викладачем та студентом як одна із категорій акмеологічної позиції. - C. 153-159.
  28. Почиваліна Г. В. Інтерактивні технології в системі формування громадянськості студентської молоді. - C. 160-164.
  29. Приймак А. Ю. Теоретико-методологические основы преемственности здорового образа жизни ученической и студенческой молодёжи. - C. 165-172.
  30. Райлянова В. Е., Красильщик Г. К. Баланс лексичного і граматичного аспектів в структурно-комунікативному підході викладання іноземної мови у ВНЗ (граматичний аспект). - C. 173-178.
  31. Рощупкина О. А. Система вправ з навчання читання іноземних студентів у процесі самостійної роботи. - C. 178-185.
  32. Самарська К. Ю. Особливості і специфіка музичного естрадного мистецтва. - C. 185-190.
  33. Сердюкова О. Я. Напрямки розвитку педагогічної компетентності у магістрантів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 190-197.
  34. Царьов О. Д. Професійне самовизначення майбутніх правоохоронців у ВНЗ МВС України. - C. 197-201.
  35. Ципіна Д. С. Педагогічна технологія формування у майбутніх менеджерів риторичної компетентності професійного спрямування. - C. 202-209.
  36. Яловик В. Т. Використання проблемних ситуацій при формуванні педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 209-215.
  37. Освіта вчителя

  38. Анад Али Шахейд. Проблемы формирования ценностей народной культуры у будущих учителей изобразительного искусства. - C. 216-220.
  39. Єгорова О. В. Вплив проблемних методів навчання на активізацію науково-дослідної роботи майбутніх учителів. - C. 220-225.
  40. Картава Ю. К. Процес підвищення кваліфікації вчителів-філологів у системі післядипломної освіти України. - C. 225-230.
  41. Хама Саід Кардохі Дара Професійна компетентність майбутнього вчителя як педагогічна категорія: аналіз поняття. - C. 231-237.
  42. Харченко О. О. Результативність впровадження інноваційних педагогічних технологій у ході природничо-наукової підготовки майбутніх учителів. - C. 237-244.
  43. Зарубіжна педагогіка

  44. Дюлічева Ю. Ю. Досвід використання соціальних мереж у коледжах та університетах США. - C. 245-250.
  45. Мачинська Н. І. Педагогічна освіта магістрантів у Російській Федерації: теоретичний аналіз. - C. 251-259.
  46. Історія педагогіки

  47. Гавриленко Т. Л. Ґенеза початкової освіти в Україні (1958 – 2001 роки): історіографія питання. - C. 260-268.
  48. Лобода С. М. Розвиток комерційної освіти у США та Україні (кінець ХІХ – початок ХХст.): порівняльний аналіз. - C. 268-273.
  49. Михайлова Д. В. Життєвий та професійний шлях Феоктиста Хартахая: історико-педагогічний аспект. - C. 274-280.
  50. Фурман І. В. Просвітницький рух в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 281-288.
  51. Відомості про авторів. - C. 289-291.
2012
№ 19(1) (254)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського