Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2011/14(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Басалюк Н. М. Стан методичної роботи в закладах корекційної освіти. - C. 6-11.
  5. Беркетова М. Г. Особенности сенсорного и моторно-двигательного развития детей раннего возраста с синдромом Дауна. - C. 11-17.
  6. Вержиховська О. М. Характеристика психологічної та педагогічної готовності дітей з порушеннями психофізичного розвитку до навчання у школі. - C. 18-21.
  7. Георгієва Н. М. Соціально-психологічна адаптація та зміни в емоційно-почуттєвому розвитку молодших школярів з порушенням зору. - C. 22-26.
  8. Гіренко Н. А. Вивчення особливостей формування сенсорної сфери учнів з вадами розвитку в процесі трудового навчання. - C. 26-32.
  9. Гладченко І. В. Педагогічні принципи організації ігрової діяльності в дошкільному закладі для розумово відсталих дітей. - C. 32-37.
  10. Глоба О. П. Педагогічні умови соціальної інтеграції дітей і молоді з обмеженими психофізичними можливостями. - C. 37-42.
  11. Горскин Б. Б. Особенности формирования представлений о числах у детей с нарушением интеллекта. - C. 42-46.
  12. Данільченко Є. В. Формування орфографічних навичок в учнів молодших класів допоміжної школи на уроках рідної мови. - C. 46-51.
  13. Дмитрієва І. В., Дмитрієва А. С. Особливості емоційно-особистісного ставлення розумово відсталих старшокласників до майбутньої сім’ї. - C. 51-56.
  14. Дмитрієва І. В., Липа В. О. Цілі освіти як складова процессу формування в школярів з особливими освітніми потребами життєвих компетентностей в умовах інклюзивного навчання. - C. 56-61.
  15. Колодная Н. А. Социально-педагогическое сопровождение учащихся с ограниченными возможностями в процессе получения среднего образования. - C. 62-70.
  16. Кострикін В. Я. Фізична культура і спорт студентів з обмеженими можливостями як один з провідних засобів їх соціальної адаптації. - C. 70-74.
  17. Кравець Н. П. Передумови формування основ читацької діяльності розумово відсталих учнів. - C. 75-82.
  18. Кузнецова М. С. Особливості уявлення змісту описового географічного тексту розумово відсталими учнями старших класів. - C. 82-87.
  19. Легкий О. М. Корекційно-розвивальна роль трудового навчання дітей з порушеннями зору. - C. 87-91.
  20. Лиска С. І. Теорія і практика створення регіонального корекційно-реабілітаційного середовища для дітей з обмеженими психофізичними можливостями. - C. 91-95.
  21. Ляшко В. В. Сприяння становленню індивідуального стилю діяльності у розумово відсталих школярів засобами трудового навчання. - C. 96-101.
  22. Манько О. Г., Шарніна М. В. Шляхи активізації розвитку мовлення учнів молодших класів допоміжної школи в процесі образотворчої діяльності. - C. 102-107.
  23. Миронова С. П. Командний підхід до психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти. - C. 108-112.
  24. Никандрова Т. С. Особенности использования воспитательных технологий в специальном образовании. - C. 112-116.
  25. Одинченко Л. К., Головата А. О. Педагогічні умови формування в розумово відсталих молодших школярів понять природо-географічного змісту. - C. 117-122.
  26. Подгаєцький А. В. Особливості формування рухової діяльності у дітей із вадами зору. - C. 122-128.
  27. Поліщук О. А. Теоретичні та практичні аспекти професійної орієнтації та трудової реабілітації осіб з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 129-133.
  28. Полулященко Ю. М. Використання педагогічних технологій адаптивної фізичної культури і спорту в процесі соціальної інтеграції осіб з обмеженими можливостями. - C. 134-139.
  29. Рєзніченко Н. В. Розвиток мовлення розумово відсталих першокласників на уроках протягом періоду навчання грамоти. - C. 139-145.
  30. Соломина Е. Н., Тушева Е. С. Календарь природы как средство формирования природоведческих знаний у учащихся с нарушениями интеллекта. - C. 145-150.
  31. Співак Л. А., Співак Я. О. Педагогічні умови корекції процесу формування природознавчих понять в учнів спеціальної школи. - C. 151-156.
  32. Cухоніна Н. С. Оптимізація процесу навчання математики молодших школярів зі зниженим зором. - C. 156-159.
  33. Татьянчикова І. В. Концептуальні основи розв’язання проблеми соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку. - C. 160-166.
  34. Товстоган В. С. Обгрунтування методики вивчення професійно-трудової компетентності учнів допоміжної школи. - C. 166-171.
  35. Тушева Е. С. Становление и развитие дидактики фенологических наблюдений и ведения календаря погоды. - C. 172-178.
  36. Хворова А. М. Актуальные проблемы, состояние и перспективы современной украинской реабилитологии. - C. 178-183.
  37. Чеботарьова О. В. До проблеми трудового виховання дошкільників із розумовою відсталістю. - C. 183-188.
  38. Чубенко О. В. Організація роботи психолого-медико-педагогічних консиліумів в умовах НВК інтернатного типу для дітей з вадами розвитку. - C. 189-193.
  39. Шевцов А. Г. Співвідношення між моделями корекційної педагогіки та корекційної андрагогіки у навчанні дорослих осіб з обмеженнями життєдіяльності. - C. 193-198.
  40. Яковлева С. Д. Стан мотиваційно-поведінкових реакцій у дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 199-205.
  41. Відомості про авторів. - C. 206-209.
2011
№ 14(3) (225)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського