Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2011/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
: зб. наук. пр..- Ізмаїл
Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Бойчев І. І. Гуманізація вищої музично-педагогічної освіти в контексті сучасних вітчизняних концепцій. - C. 3-9.
  5. Бухнієва О. А. Специфіка провідного суб’єкта інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 10-13.
  6. Воробйова К. В. Організаційно-педагогічні умови іміджелогічної підготовки перекладачів. - C. 14-20.
  7. Житомирська Т. М. Полікультурне виховання в Українському Подунав’ї ІІ пол. ХІХ ст.: педагогічні ідеї та персоналії. - C. 21-25.
  8. Замашкіна О. Д. Становлення і розвиток земської початкової школи в Україні (2-га пол. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 26-29.
  9. Катола О. В. Про один із підходів до вдосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 30-34.
  10. Колоянова О. Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів. - C. 35-40.
  11. Короткова М. В. Инновационная образовательная технология "Развитие критического мышления через чтение и письмо" в высшей школе. - C. 41-44.
  12. Куйбіда В. В. Народна анатомо-фізіологічна термінологія дітей: становлення, аналіз. - C. 45-49.
  13. Нікітіна О. О. Психологічні дослідження як підґрунтя розвитку концепції навчальної діяльності. - C. 50-54.
  14. Пастир І. В. Вивчення змін художньо-виразних засобів образотворчого мистецтва в процесі творчого становлення фахівця. - C. 55-60.
  15. Пилип Г. Підготовка лікарів-інтернів у медичних інститутах західних областей України в другій половині ХХ ст.. - C. 61-64.
  16. Сарвілова Д. С. Роль хореографії у сучасній системі виховання молодших школярів. - C. 65-68.
  17. Удовиченко Л. М. Формування системи цінностей у шкільному вивченні світової літератури. - C. 69-74.
  18. Фрасинюк О. Р. Інтеграція гендерного підходу в національну систему середньої загальної освіти. - C. 75-80.
  19. Філологічні науки

      Літературознавство

  20. Горболіс Л. М. Україна в життєтворчості В. Винниченка-емігранта (за романом С.Процюка "Маски опадають повільно"). - C. 81-86.
  21. Даракчи М. И. Функции геммологических образов в повести А. И. Куприна "Суламифь". - C. 87-90.
  22. Єременко О. В. Специфіка інформаційних характеристик поставання тексту. - C. 91-95.
  23. Зимина-Дырда Т. Ю. "Тёмные аллеи" И. А. Бунина и "Холостяк" А. М. Фёдорова: авторские интерпретации одного сюжета. - C. 96-99.
  24. Мельник В. И. Следы древнерусской повести в романе И. А. Гончарова "Обрыв". - C. 100-104.
  25. Пяткин С. Н. К проблеме периодизации творчества С. А. Есенина. - C. 105-109.
  26. Райбедюк Г. Б. Поетична культурологія Миколи Зерова. - C. 110-116.
  27. Раковская Н. М. О структурировании модели мира В. Розанова. - C. 117-121.
  28. Руснак І. Є. Поетика подільського народного оповідання "Як син-вчитель батька наймитом назвав". - C. 122-124.
  29. Руснак С. П. Жанрово-стильові особливості документальної книги Уласа Самчука "Слідами піонерів". - C. 125-128.
  30. Сазонова З. Н. Жанровые особенности баллады А. К. Толстого ("Василий Шибанов", "Князь Михайло Репнин", "Старицкий воевода"). - C. 129-134.
  31. Суичимез А. А. Предметный мир купеческого дома в ранних пьесах А. Н. Островского. - C. 135-138.
  32. Томчук О. Ф. Поетикальні особливості лірики Миколи Зерова. - C. 139-143.
  33. Цибуковська М. С. Засоби психологізації в новелі Уласа Самчука "Жарт життя" . - C. 144-148.
  34. Широкова В. В. Традиции плутовского романа в "Приключениях Эме Лебефа" М.Кузмина. - C. 149-155.
  35. Шишкова А. Д. Художня рецепція біблійного тексту в поезії Ю. Липи. - C. 156-160.
    • Мовознавство

  36. Вдовенко Т. А. Анималистические персонажи в произведениях англоязычной прозы. - C. 161-164.
  37. Ладохина О. Ф. "Да голос ломать черноморским жаргоном…": лингвистические особенности "одесского текста". - C. 165-169.
  38. Маркелова В. М. Колоратив красный в лексико-семантическом поле "тревога" в лирике А.А.Блока. - C. 170-174.
  39. Ніколенко Т. Ю. Обрядові номени з символічним значенням у говірці с. Кислиці Ізмаїльського району Одеської області. - C. 175-180.
  40. Панфілов М. П. Риторичні стратегії персонажа в художньому тексті. - C. 181-186.
  41. Циганок І. Б. Ключові концепти в романі Ліни Костенко "Берестечко". - C. 187-190.
  42. Історичні науки

  43. Потапенко Я. О. Історична ґенеза "соціології тіла" як впливового напрямку сучасних суспільствознавчих студій. - C. 191-196.
  44. Рецензії

  45. Луцак С. М. Психоаналітична реінтерпретація української літератури першої третини ХХ сторіччя (рецензія на монографію: Печарський А. Психоаналітичний аспект української белетристики першої третини ХХ сторіччя / Андрій Печарський. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. – 466 с.). - C. 197-199.
  46. Вихідні дані.
2011
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського