Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69302:Ек.менед./2013/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Сумського національного аграрного університету : наук. журн..- Суми. Серія, Економіка і менеджмент Vìsnik Sumsʹkogo nacìonalʹnogo agrarnogo unìversitetu- Титул, зміст.
Управління економікою: теорія та практика
- Мокій А. І., Мікула Н. А., Дацко О. І. Формування полюсів конкурентоспроможності як чинник підвищення економічної безпеки регіонів. - C. 3-8.
- Олійник Т. І., Сєвідова І. О. Реалізація державної продовольчої політики в сучасних умовах. - C. 8-13.
- Шибаєва Н. В., Батюк Л. А. Структура економіки України в умовах сучасної фінансово-економічної кризи. - C. 13-14.
- Волченко Н. В. Сутність та поточний стан продовольчої безпеки держави. - C. 15-20.
- Письменний В. І., Письменний В. В. Проблеми фінансування науки в Україні та світі в умовах формування системи економіки знань. - C. 20-27.
- Ксенофонтова М. М., Панков М. В. Етичний кодекс менеджера. - C. 27-31.
- Чеботарьова О. М., Тарасенко Н. І. Моніторінг діяльності переробних підприємств Луганської області. - C. 31-35.
- Дунда С. П. Основні шляхи розвитку хлібопекарних підприємств. - C. 35-39.
- Шпиг Ю. М. Формування та розвиток інтегрованих структур: особливості, переваги, проблеми розвитку. - C. 39-42.
- Монастирська Т. Б. ОСББ як сучасна форма обслуговування житлового фонду: проблеми та перспективи. - C. 42-47.
Організаційно-економічні проблеми агрогосподарювання
- Михайлова Л. І., Кабанець О. В. Комерціалізація об’єктів інтелектуальної власності в аграрному секторі. - C. 48-51.
- Лозинська І. В. Стан м’ясо-молочного скотарства Сумської області: проблеми та перспективи розвитку. - C. 52-58.
- Данкевич Є. М. Інтеграційні процеси на зерновому ринку. - C. 58-62.
- Мамчур Р. М. Перспективи розвитку агрострахування з державною підтримкою. - C. 62-64.
- Кучер А. В., Ткаченко Д. О. Економічні проблеми підвищення ефективності виробництва продукції тваринництва. - C. 65-69.
- Калініченко О. В. Формування енергоефективної вітчизняної системи машин та технології для виробництва цукрових буряків. - C. 69-73.
- Кулик О. Г. Резерви підвищення економічної ефективності виробництва та реалізації рослинницької продукції. - C. 73-77.
- Савельєва О. М. Удосконалення галузевої структури сільськогосподарських підприємств як чинник підвищення ефективності виробництва. - C. 77-80.
- Мазій І. М. Забезпеченість аграрного сектора Сумщини основними засобами. - C. 80-84.
- Васюта Т. М. Сутність управління технологічними процесами в підприємствах галузі птахівництва. - C. 84-87.
- Бугайчук В. В. Сучасний стан земельно-ресурсного потенціалу сільськогосподарських підприємств Житомирської області. - C. 87-90.
- Харченко Т. О., Курило А. О. Ефективність виробництва основних сільськогосподарських культур в Сумській області. - C. 91-95.
Економіка підприємства
- Білоусько Т. Ю. Економічна стійкість аграрного підприємства як основа його конкурентоспроможності. - C. 96-101.
- Колосова К. А. Управління стійкістю діяльності підприємства АПК. - C. 101-104.
- Стадник В. П. Комплексне оцінювання рівня економічної безпеки сільськогосподарських підприємств. - C. 104-108.
- Лиса Н. В. Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності використання основних засобів харчових підприємств. - C. 108-111.
Маркетинг
- Єранкін О. О. Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні. - C. 112-120.
- Дацюк-Томчук М. Б. Напрями вдосконалення збутової діяльності підприємств молокопродуктового підкомплексу. - C. 120-126.
- Квятко Т. М. Бенчмаркінг – основа ефективного розвитку підприємства. - C. 126-129.
- Підлісна О. В. Формування організаційно-методичного та інформаційного забезпечення рекламних кампаній туристичних підприємств. - C. 129-132.
- Суховерха Ю. В. Розвиток концепції холістичного маркетингу: аспект адаптивного управління компонентами. - C. 132-136.
- Степаненко Н. І. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю продукцією аграрних підприємств. - C. 136-138.
- Царук Н. Г. Формування результативної інформаційно-аналітичної системи управління ринком агропродовольчої продукції. - C. 139-142.
- Запорожченко Т. Г. Розвиток маркетингової діяльності підприємств на ринку племінних (генетичних) ресурсів тваринництва. - C. 142-148.
- Пересадько Г. О., Чеманова О. А. Особливості копірайтингу в Україні. - C. 148-150.
- Березовик К. В. Сутність маркетинг-аудиту діяльності підприємств. - C. 150-153.
- Фалех Вісам Рамадан Генезис систем розподілу сільськогосподарської продукції на внутрішньому ринку. - C. 153-159.
- Сисенко Л. М. Сутність та структура системи управління якістю продукції виробництва овочів закритого грунту у сільськогосподарських підприємствах. - C. 159-162.
Зовнішньоекономічна діяльність та інтеграційні процеси
- Клименко Л. В. Організаційно-економічні механізми управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємств: теорія та практика. - C. 163-169.
- Ліповська-Маковецька Н. І. Удосконалення митно-тарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні. - C. 169-172.
- Гордєєва І. В. Оцінка впливу тарифної ставки на обсяги імпорту м’яса. - C. 172-178.
- Кравченко А. С. Міжнародний валютний ринок Forex та валютні операції. - C. 178-181.
- Михайлов А. М., Бузова Я. Ю. Порівняльні переваги та недоліки від інтеграції України у західному або східному векторі інтеграції. - C. 182-185.
Праці закордонних авторів
- Сафронов В. В., Терехов В. П. Фермерское производство как форма хозяйствования и образ жизни. - C. 186-188.
- Переверзева Н. В. Аномальные факторы формирования консолидированных издержек производства в современной экономике. - C. 188-191.
- Чижов А. В., Прокопов Е. Е. Аграрный сектор экономики России в условиях глобализации: положение и перспективы развития. - C. 191-194.
- Балашенко В. А., Руденко Н. Р., Пашкина О. В. Система управления транснациональными вертикальными ритейлеровым компаниями в мире на примере WAL-MART. - C. 194-198.
| 2013 | | Вип. 5 (56)
|
|
|
|