Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2013/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Інформаційно-педагогічні технології виховання вчителя. - C. 6-17.
  4. Андреєва М. О. Вища освіта осіб з особливими потребами як умова гуманізації українського суспільства. - C. 18-25.
  5. Бєляєв С. Б. Ознаки педагогічної системи. - C. 26-36.
  6. Боченко О. В. Передумови сучасної педагогіки. - C. 37-43.
  7. Волкова І. В., Власенко А. І. Мовні засоби створення жіночих образів в оповіданні "Квартира" А. Дімарова. - C. 44-50.
  8. Воронцова І. А., Влащенко С. В. Використання іноземного досвіду екологічного виховання молоді. - C. 51-60.
  9. Григорчук Т. В. Передумови превалювання компетентнісного підходу в підготовці фахівців з маркетингу. - C. 61-69.
  10. Дите Л. А. Мировоззренческий аспект как ведущая составляющая профессионализма хормейстера. - C. 70-80.
  11. Єфремов С. В. Вплив ідивідуального завдання на творчий розвиток студента та учня. - C. 81-88.
  12. Кабанова Д. А. Навчання й виховання обдарованих студентів. - C. 89-93.
  13. Казачінер О. С. Підготовка вчителів до викладання другої іноземної мови з 5 класу в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 94-104.
  14. Капустін І. В. Визначення показників якості освіти на рівні загальноосвітнього навчального закладу. - C. 105-113.
  15. Коваленко З. О. Виховний ідеал як орієнтир у самовихованні майбутнього педагога. - C. 114-120.
  16. Лазаренко Г. А. Музичне мистецтво в системі емоційно-естетичного розвитку дітей дошкільного віку В. Сухомлинського. - C. 121-127.
  17. Манойло І. С. А. С. Макаренко про єдність вимогливості та поваги до вихованців. - C. 128-130.
  18. Молчанюк О. В., Бабакіна О. О. Навчально-пізнавальна мотивація особистості: психолого-дидактичний аспект. - C. 131-139.
  19. Нечепоренко М. В. Формування емоційно-вольової культури студентів. - C. 140-152.
  20. Павлова Л. В., Сергеєва О. А. Міжособові стосунки "викладач-студент" як складова частина ефективного навчання у вузі. - C. 153-159.
  21. Попельнюх О. І. Ідея єдності теорії і практики в просвітницькій діяльності М.О. Корфа. - C. 160-172.
  22. Рассказова О. І. Обґрунтування технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. - C. 173-183.
  23. Сухорукова С. В. Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вихователя дітей дошкільного віку. - C. 184-192.
  24. Тиха Г. Д. Професійна підготовка майбутнього вчителя до виховної діяльності. - C. 193-198.
  25. Филипська В. І. Філософські та психолого-педагогічні підходи до самовдосконалення вчителів. - C. 199-207.
  26. Фоміна Л. В., Скорбач Т. В., Кулікова І. І. Засоби уникнення конфліктів серед іноземних студентів при викладанні дисциплін гуманітарного циклу. - C. 208-213.
  27. Чернецька Ю. І. Використання педагогічної спадщини А. С. Макаренка в процесі ресоціалізації наркозалежної молоді. - C. 214-224.
  28. Шведова Я. В. Метод проектів як засіб професійного розвитку студентів. - C. 225-228.
  29. Шумський О. Л. Особливості іншомовної підготовки майбутніх працівників ОВС України. - C. 229-234.
  30. Юрченко Ю. В., Андрусенко М. П. Формування просоціальної спрямованості особистості дошкільника. - C. 235-242.
  31. Наші автори. - C. 243-245.
2013
Вип. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського