Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2012/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Педагогіка доброчинності. - C. 6-12.
  4. Бєляєв С. Б. Технологічний підхід до організації самостійної роботи студента. - C. 13-23.
  5. Бондар Т. С., Козарь С. С. Організаційні умови впровадження інноваційної ігрової практики (на прикладі snag) у позакласне фізичне виховання молодших підлітків. - C. 24-30.
  6. Гапон Е. В., Гапон В. І., Ремзі І. В. Можливий шлях до відродження якісної освіти в україні. - C. 31-38.
  7. Гонтаренко І. С. Використання інтернет-ресурсів та методу проектів на уроці англійської мови. - C. 39-43.
  8. Донцов А. В. Проблеми формування морально-етичного компоненту професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 44-49.
  9. Друзь І. М. Експериментальна перевірка ефективності формування готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності. - C. 50-56.
  10. Єфремов С. В. Вплив чинників на розвиток творчих здібностей студентів у навчальному процесі . - C. 57-63.
  11. Зубань В. М. Педагогічні умови формування духовного здоров’я учнівської молоді засобами гончарного мистецтва. - C. 64-74.
  12. Кравцова Л. О. Значення діяльності А.С. Макаренка для сучасної педагогіки. - C. 75-79.
  13. Кузьміна Л. В. Інтеграція сучасних підходів у навчанні українського професійного мовлення. - C. 80-85.
  14. Манойло І. С. Технологія формування культури мовленнєвої майстерності вчителя . - C. 86-92.
  15. Мокроменко О. В. Систематизація й узгодження діяльності закладів елементарної освіти у Великій Британії (1858-1902 рр.). - C. 93-100.
  16. Нечепоренко М. В. Практична підготовка студентів до професійної діяльності. - C. 101-106.
  17. Пономарьова Г. Ф. Інноваційні освітні технології – масова практика педагогічних внз: психолого-педагогічні проблеми. - C. 107-115.
  18. Ремзі І. В., Сичов Д. В., Бойченко А. В. Формування культури здоров’я майбутнього викладача фізичної культури. - C. 116-122.
  19. Репко І. П. Специфіка навчання обдарованих дітей. - C. 123-135.
  20. Смульська А. В. Негативний вплив бар’єрів саморозвитку на формування акмеологічної культури майбутніх правознавців. - C. 136-143.
  21. Стерлігова А. Ю. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів з різними формами девіантної поведінки з метою ліквідації прогалин у знаннях. - C. 144-149.
  22. Столярова Н. П. Адаптація іноземних студентів до навчально-виховного середовища як соціально-педагогічна проблема. - C. 150-155.
  23. Телехова О. П., Тесленко О. В. Виховні аспекти уроку словесності. - C. 156-162.
  24. Удод І. В. Психолого-педагогічне розуміння змісту самостійної навчальної діяльності студентів як основа її активізації. - C. 163-170.
  25. Упатова І. П. Науково-методична робота як чинник професійного становлення учителя в умовах модернізації освіти. - C. 171-179.
  26. Харківська А. А. Закономірності та принципи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ. - C. 180-189.
  27. Шведова Я. В. Умови професійного розвитку особистості студента. - C. 190-195.
  28. Наші автори. - C. 196.
2012
Вип. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського