Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2012/28(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрєєв М. В. Наукові підходи до поняття "толерантність". - C. 7-16.
  4. Бєляєв С. Б. Oсобливості педагогічної взаємодії в умовах технологічного підходу. - C. 17-23.
  5. Боченко О. В., Віноградова К. Особистість вчителя в долях людських. - C. 24-29.
  6. Браницька С. І. Основні напрями вдосконалення професійного навчання ділової англійської мови керівниками освітніх закладів. - C. 30-35.
  7. Вагіна Е. С. Інтернет у вивченні іноземної мови. - C. 36-42.
  8. Вишневский М. И. Практическая направленность социально-гуманитарного образования современных студентов. - C. 43-50.
  9. Годовникова Л. В. К вопросу подготовки студентов педагогических специальностей к коррекционно-педагогической деятельности. - C. 51-56.
  10. Дарманська І. М. Сутнісна характеристика складових моделі формування управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі його підготовки. - C. 57-65.
  11. Донцов А. В. Соціальна зумовленість формування моральної мотивації поведінки майбутніх учителів. - C. 66-71.
  12. Дятленко Т. І. Компетентнісний підхід підготовки студентів філологічного факультету до навчально-залікової практики в основній школі. - C. 72-80.
  13. Єфремов С. В. Роль курсової роботи у навчальному процесі вищої школи. - C. 81-88.
  14. Кечик О. О., Харченко О. О. Формування професійної готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми в літніх дитячих оздоровчих закладах. - C. 89-96.
  15. Кузьміна Л. В., Явтушенко В. М. Особливості застосування інтерактивних методів у процесі навчання українського професійного мовлення в технічних ВНЗ. - C. 97-107.
  16. Кравцова Л. О., Манойло І. С. Естетичне виховання засобами мовленнєвої культури. - C. 108-113.
  17. Мінько Н. П. Методика підготовки майбутніх учителів технології до вивчення основ техніки в школі. - C. 114-121.
  18. Мокроменко О. В. Розвиток теоретичних ідей елементарної освіти у Великій Британії (1834-1857 рр.). - C. 122-129.
  19. Мотозюк Л. М. Особливості формування професійної самосвідомості майбутнього педагога під час навчання. - C. 130-139.
  20. Нечепоренко М. В. Значення педагогічного виховання студентів для іх успішної підготовки до професійної діяльності. - C. 140-145.
  21. Овчаров С. М. Формування засобами мультимедіа креативного ставлення майбутніх учителів до практично-професійної діяльності. - C. 146-151.
  22. Осипов І. В. Технічна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя технологій. - C. 152-156.
  23. Попельнюх О. І., Каминін І. М. Педагогічна спадщина Т.Г. Шевченка й гуманізація вітчизняної школи. - C. 157-160.
  24. Прокопенко Л. І., Тетьоркіна В. А. Особливості організації навчальної практики з природознавства і краєзнавства в педагогічних вищих навчальних закладах. - C. 161-166.
  25. Сазонова Е. В. Формирование у студентов колледжа педагогических умений экологического воспитания младших школьников посредством различных форм урочной и внеурочной деятельности на педагогической практике. - C. 167-174.
  26. Скрипнік І. Ю. Домашнє читання у сучасній системі освіти. - C. 175-183.
  27. Таранова В. Ф., Цветцих Т. И. Внеаудиторная деятельность в системе СПО как средство формирования мотивации студентов на педагогическую профессию. - C. 184-190.
  28. Токуєва Н. В. Моральне виховання учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів у педагогічній спадщині М. Андрієвського (1922 – 1998 рр.). - C. 191-200.
  29. Фроленкова Н. О. Вивчення студентами програмно-методичного комплексу сучасного ДНЗ як умова ефективної практичної підготовки. - C. 201-209.
  30. Чайковська А. П. Організаційні форми дистанційного навчання у вищій школі України. - C. 210-215.
  31. Чернецька Ю. І. Проектування соціально-педагогічного тренінгу з наркозалежною молоддю як засобу практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 216-222.
  32. Чугреєва Н. О. Соціокультурне середовище виховання студентів ВНЗів. - C. 223-228.
  33. Наші автори. - C. 229.
2012
Вип. 28(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського