Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69219:Слов.Філол./2012/585-586<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Чернівецького національного університету
: зб. наук. пр..- Чернівці. Слов'янська філологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Науменко Н. Секрети творчої лабораторії верлібриста: нескінченність і визначеність вільної форми. - C. 3-9.
  4. Клим’юк Ю. Жанр вірша-образка в поезії Івана Франка. - C. 10-14.
  5. Козлов Р. Час і простір Франкового "Югурти”. - C. 15-20.
  6. Вірченко Т. Художні конфлікти української драматургії 1990 – 2010 років: персонажно-типологічний аспект. - C. 21-26.
  7. Дубровська А. Від психопатологічного до містичного (на матеріалі романів В. Винниченка "Заповіт батьків”, "Рівновага”, "Чесність з собою”). - C. 27-32.
  8. Гаврилюк Н. Ритмічні форми п’ятистопного ямба у сучасній українській поезії. - C. 33-38.
  9. Бросаліна О. Сонет і ренесансний двочастинний танець: структурна аналогія. - C. 39-43.
  10. Кицан О. Повтор як композиційний прийом у поезії Василя Голобородька. - C. 44-49.
  11. Мальцев В. Ритміка 13-складового вірша Григорія Сковороди та Івана Некрашевича. - C. 50-55.
  12. Любімова О. Особливості версифікації західноукраїнських поетів 80-х років ХІХ століття. - C. 56-63.
  13. Зубик Н. Поетичні форми П. Карманського (на основі збірки "Аl fresco” (1917 р.)). - C. 64-69.
  14. Протасова С. Силабо тонічні форми в українському віршуванні 70-х років ХІХ століття. - C. 70-75.
  15. Паладян К. Трискладовики, різнометричні конструкції та поліметрія в румунській та українській літературах перших десятиліть ХІХ століття. - C. 76-79.
  16. Івончак П. Український силабо-тонічний вірш 50-х років ХІХ століття. - C. 80-84.
  17. Курилюк Т. Тропи у віршованих творах Сидора Воробкевича першого періоду творчості (1863 – 1867). - C. 85-89.
  18. Левицький В. Пам’ять вірша й літературна імітація. - C. 90-97.
  19. Сатиго І. Ментальні девіації ритмічної структури поетичного тексту: африканський франкомовний вірш Леопольда Сенгора. - C. 98-101.
  20. Афанасьєва В. Дольник як класична тенденція у верлібрі (на прикладі збірки Василя Герасим’юка "Діти трепети”). - C. 102-106.
  21. Ходаківська Я. Дольник Василя Стуса. - C. 107-111.
  22. Романиця О. Поетика "Гірських дум” Осипа Маковея. - C. 112-118.
  23. Пазюк Р. Особливості строфіки та римування в поетичних творах Богдана Лепкого першого десятиліття ХХ сторіччя. - C. 119-124.
  24. Кудрявцев М. Проза Василя Бикова у контексті проблеми "Любов і війна”: антимілітаристичний дискурс. - C. 125-139.
  25. Мельничук Б. Літературознавче і художнє осмислення постаті Сидора Воробкевича. - C. 140-145.
  26. Ковалець Л. "Я душею всегда на вас думав…” (Сидір Воробкевич у взаєминах із Юрієм Федьковичем). - C. 146-149.
  27. Попович О. Ю. Федькович у дослідженнях Ф. Погребенника. - C. 150-156.
  28. Кирилюк С. Українська й польська проза періоду fin de siècle з антропологічної перспективи: літературні дебюти Ольги Кобилянської та Владислава Реймонта. - C. 157-161.
  29. Меленчук О. "Історія українського письменства” С. Єфремова та її контекст. - C. 162-169.
  30. Чік Л. Жанрові особливості та архітектоніка роману Леоніда Мосендза "Останній пророк”. - C. 170-178.
  31. Костик В. Весільні пісні хотинщини в записах Петра Нестеровського. - C. 179-184.
  32. Швець А. "Я з Кобилянською добре жила, жию і буду жити…” (Наталія Кобринська та Ольга Кобилянська: амплітуда життєтворчих взаємин). - C. 185-192.
  33. Козачук Н. Художня своєрідність "Комедії без автора” Сидора Воробкевича. - C. 193-197.
  34. Бикова Т. Проблема особистісного вибору людини у драматургії С. Воробкевича (на матеріалі драми "Блудний син”). - C. 198-203.
  35. Осьмак Н. "Бойове хрещення” Ф. П. Погребенника як дослідника творчості Сидора Воробкевича. - C. 204-207.
  36. Телешман С. Поезія Михайла Ткача у зіставленні з традиціями Юрія Федьковича і Сидора Воробкевича. - C. 208-215.
  37. Філіп Ю. З історії розвитку та літературознавчого осмислення української літератури для дітей. - C. 216-222.
  38. Клімачова В. Невідома новела Клима Поліщука "Близнята”: образи та символи. - C. 223-226.
  39. Дзіковська Н. Роль природи й соціуму в стосунках між чоловіком і жінкою (на матеріалі повісті Ольги Кобилянської "Людина” та новели "Природа”). - C. 227-232.
  40. Kaczmarczyk М. Listy Lesi Ukrainki jako metatekst (na przykladzie poematu dramatycznego Kassandra). - C. 233-238.
  41. Гуйванюк Н. Мовні особливості церковних проповідей Сидора Воробкевича. - C. 239-248.
  42. Руснак Н., Руснак Ю. Відтворення неукраїнської культури у прозових творах Сидора Воробкевича. - C. 249-254.
  43. Руснак Н., Борис Л. Назви напоїв та страв у прозових творах Сидора Воробкевича. - C. 255-261.
  44. Бабич Н. Чотири іпостасі Сидора Воробкевича. - C. 262-267.
  45. Томусяк Л. Граматичні засоби експресії в ідіостилі Сидора Воробкевича (на матеріалі мови оповідання "Циганка”). - C. 268-272.
  46. Шабат-Савка С. Комунікативна інтенція у контексті стратегій мовленнєвого спілкування (на матеріалі прозових творів Сидора Воробкевича). - C. 273-278.
  47. Рульова Н. Християнські імена в основі сучасних прізвищ Західного Поділля. - C. 279-286.
  48. Попович Н. Квантитативні слова у творах Ю. Федьковича. - C. 287-290.
  49. Жук О. Журналіст як мовленнєва особистість. - C. 291-295.
  50. Бичкова Т. Невербальний складник української гостинності (на матеріалі творів Ю. Федьковича). - C. 296-300.
  51. Даскалюк О. Адресат волевиявлення: комунікативно-прагматичний аналіз. - C. 301-306.
  52. Криштанович О. Засоби суб’єктивізації художнього мовлення як прийоми зображення образу автора у творчості Ю. Федьковича. - C. 307-312.
  53. Гаврилащук О. Вияв гендерних особливостей світогляду адресанта при зверненні до об’єктів живої та неживої природи. - C. 313-317.
  54. Новікова Т. До питання про класифікацію церковнослов’янізмів у сучасній українській мові. - C. 318-323.
  55. Струк І. Інтродуктивні ремарки як організаційний елемент драматичного тексту (на матеріалі творів С. Воробкевича). - C. 324-330.
  56. Мацьків Л. Особливості описів у прозових творах Сидора Воробкевича. - C. 331-337.
  57. Кучурян Л. Герменевтичний аналіз українсько-румунських автоперекладів Сидора Воробкевича. - C. 338-344.
  58. Кульбабська О., Галушка М. "Коли епітет б’є стрілою у саму щонайглибшу суть…” (Епітет у предикаційній структурі простого речення). - C. 345-350.
  59. Багрійчук Н. Евфемізми як виразники імпліцитної інформації у художньому тексті. - C. 351-355.
  60. Перепічка І. Конотація як засіб увиразнення жанру "докір” у художній прозі початку ХХІ століття. - C. 356-360.
  61. Шатілова Н. Ідіостиль Сидора Воробкевича. - C. 361-369.
2012
Вип. 585-586
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського