Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69219:Ром.-Сл.Диск./2013/659<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Чернівецького університету
: зб. наук. пр..- Чернівці. Романо-слов'янський дискурс

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Колоїз Ж. Біблійна алюзія як засіб вираження авторської інтенції в романі В. Шкляра "Залишенець. Чорний ворон”. - C. 3-9.
  4. Гуйванюк Н. Мікроконтексти з лексемою молитва у публіцистичних творах Сидора Воробкевича. - C. 10-13.
  5. Навальна М. Лексика конфесійного стилю в нових функціонально-стилістичних виявах (на прикладі мови інтернет-видання "Українська правда”). - C. 14-17.
  6. Поповський А. Сакральний світ Олеся Гончара. - C. 18-22.
  7. Богдан С. Святе Письмо як інтекст в епістолярних текстах Лесі Українки. - C. 23-27.
  8. Ігнатьєва С. Сакральна комунікація в українському щоденниковому дискурсі. - C. 28-33.
  9. Браїлко Ю. Сакральна лексика як стилістичний засіб зображення профанного світу в українській поезії ІІ половини ХХ століття. - C. 34-37.
  10. Щепанська Х. Сакральне в мовному образі серця українського поетичного дискурсу першої половини ХІХ століття. - C. 38-41.
  11. Гринів Р. Семантика виразів мовленнєвого етикету християн. - C. 42-47.
  12. Явір Л. "Дав Бог мені прожити много літ…” (символічне наповнення теонімів Бог, Ісус Христос, Мати Божа в поезії Івана Франка). - C. 47-51.
  13. Бабич Н. Благоговіння перед життям в українських фразеологізованих контекстах. - C. 52-56.
  14. Ляшчынская В. Сакральнае ў фразеалагізмах з кампанентам Бог і вытворнымі. - C. 57-62.
  15. Скаб М. Особливості варіантності біблійних фразеологізмів в українській мові. - C. 63-66.
  16. Сніжко Н. Сакральна лексика в загальномовному тезаурусі. - C. 67-74.
  17. Ковтун А. Експресивний вокабуляр релігійної тематики у творах Івана Вишенського та інших українських полемістів ХVІ–ХVІІ ст.. - C. 75-81.
  18. Багрійчук Н. Евфемізми як засіб вираження інтертекстуальності у художньому тексті. - C. 82-86.
  19. Бардукова Г. Фразеологічні інновації біблійного походження в сучасній українській мові. - C. 87-89.
  20. Задорожна А. Фразеологічні одиниці з елементами бог, господь у мемуарах Ірини Жиленко "Homo feriens”. - C. 90-93.
  21. Онуфрійчук Г. Сакральність етнофразеології як об’єкт наукового дослідження. - C. 94-96.
  22. Піддубна Н. Теоніми "бог, господь, отець" у "Щоденнику” Олександра Довженка. - C. 97-101.
  23. Свердан Т. Синкретизм християнського та дохристиянського світоглядів у поховальному обряді українців (на матеріалі фразеології). - C. 102-106.
  24. Тимошенко А. Специфіка варіативності граматичних форм у біблійних фразеологізмах. - C. 106-109.
  25. Чибор І. Календарні обряди як відображення кодів та етнокодів культури в українській фразеології. - C. 110-113.
  26. Боднарук Ю. Семантико-стилістичні особливості релігійної лексики в сучасних друкованих засобах масової інформації. - C. 114-118.
  27. Артеменко Г. Модель добра і зла в українській фразеології: структурно-семантичний аспект. - C. 119-123.
  28. Кислюк Л. Українські словотворчі ресурси в текстах Святого Письма. - C. 124-128.
  29. Білих О. П. Числівник "два” у церковнослов’янській мові української редакції кінця XVI – XVII ст.. - C. 129-133.
  30. Козіна Ю. Категорія істоти / неістоти в церковнослов’янській мові Київської Русі. - C. 134-137.
  31. Макар І. Обряд молитви у стародавніх греків і римлян. - C. 138-143.
  32. Новікова Т. Функціональна класифікація церковнослов’янізмів у сучасній українській літературній мові. - C. 144-148.
  33. Мороз Т. Церковнослов’янізми біблійних перекладів П. Куліша у словнику Б. Грінченка. - C. 149-153.
  34. Лісняк С. Богослужбова мова в християнських храмах міста Тернополя. - C. 154-158.
  35. Редьква Я. Етимологізація назв "княжих” поселень Галицької та Львівської земель колишнього Руського воєводства. - C. 159-164.
  36. Іовхімчук Н. Мовний образ дороги в українській народній пісні. - C. 165-167.
  37. Климас И. Именования Богородицы в русском традиционном фольклоре. - C. 168-171.
  38. Ковтун В. Семантика кольору в українських східнослобожанських замовляннях. - C. 172-176.
  39. Осташ Л. Чоловічі імена з компонентом Гал- в історії української антропонімії. - C. 177-183.
  40. Коломийцева В. Лінгвофілософська рецепція концептосфери "душа”. - C. 184-188.
  41. Коч Н. Особенности концептуализации понятия "боль” в восточнославянской христианской культуре. - C. 189-195.
  42. Стецик М. Сакральний антропонімікон Дмитра Павличка. - C. 196-202.
  43. Тарасюк Т. Поцілунок у комунікативній системі сучасного релігійного послання. - C. 203-207.
  44. Берковець(Бондаренко) В. Особливості та функції граматичних рим в українських народних замовляннях крові. - C. 207-210.
2013
Вип. 659
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського