Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69212:Пед./2016/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
: наук. журн..- Луцьк. Педагогічні науки
Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Pedagogichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ IV. Професійна освіта

  4. Костолович Т. Інтегративний зміст комунікативної професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 3-8.
  5. Кравченко-Дзондза О. Технологія особистісно орієнтованої освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 8-13.
  6. Олексів Н. Технологія навчання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю з використанням когнітивних графічних карт. - C. 13-19.
  7. Ольхова Н. Чинники та умови професійного самовдосконалення майбутнього вчителя початкових класів. - C. 19-23.
  8. Осадченко І. Характеристика змісту "Психодидактики початкової школи" в контексті підготовки майбутніх учителів. - C. 23-28.
  9. Перепьолка В. Формування у молодших школярів естетичної культури засобами мови. - C. 28-33.
  10. Полєвікова О. Специфіка підготовки фахівця дошкільної освіти в умовах глобалізації. - C. 33-38.
  11. Похилюк О. Формування україномовної особистості студентів педагогічного коледжу. - C. 38-42.
  12. Самойленко Н. Впровадження гендерного підходу у процес підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 43-49.
  13. Смолюк А. Вплив освітнього середовища педагогічного коледжу на професійний саморозвиток майбутніх вчителів початкової школи. - C. 49-54.
  14. Сугейко Л. Підготовка майбутнього вчителя до виховання толерантності в молодших школярів на уроках української мови. - C. 54-59.
  15. Суржук Т. Вивчення та попередження помилок у читанні молодших школярів. - C. 59-65.
  16. Ткачук О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів. - C. 65-69.
  17. Федурко М., Котович В. Оніми Дрогобиччини: лінгвокультурологічний аспект. - C. 70-76.
  18. Федчук Л. Словник-довідник анормативів як засіб удосконалення культури професійного мовлення майбутнього вчителя. - C. 76-81.
  19. Філь Г., Луців С. Організація проектної діяльності молодших школярів у процесі проведення позакласної роботи з літературного читання. - C. 81-86.
  20. Фриз П. Виховання майбутніх учителів початкової школи на засадах хореографічної культури. - C. 86-90.
  21. Розділ V. Спеціальна педагогіка та соціальна робота

  22. Бондар Т. Генеза педагогічної підготовки вчителів США для інклюзивної школи. - C. 91-98.
  23. Карпюк Р., Петрик О. Комп’ютерний синдром та його профілактика. - C. 99-105.
  24. Колток Л. Оздоровчі технології у роботі з молодшими школярами з особливими потребами. - C. 105-110.
  25. Pstrag D. Spoleczne cechy srodowiska rodzinnego nieletnich naruszajacych normy prawne. - C. 111-117.
  26. Семенова Н., Репницька Д. Формування здорової особистості дитини молодшого шкільного віку у процесі взаємодії школи і сім’ї. - C. 117-124.
  27. Наші автори, інформація для авторів. - C. 125-128.
2016
№ 1(2) (303)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського