Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69212:Пед./2015/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки : наук. журн..- Луцьк. Педагогічні науки Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Pedagogichni nauky- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та історія педагогіки
- Бирка М. Система післядипломної педагогічної освіти регіону та напрями її вдосконалення. - C. 4-9.
- Вільчковська А. Музичне виховання дітей і молоді в період розділу польських земель (ХVIII − початок ХХ ст.). - C. 9-15.
- Галів М. Позитивізм як теоретико-методологічне підґрунтя українського історико-педагогічного наративу (друга половина ХІХ − початок ХХ ст.). - C. 15-21.
- Гончарук О. Авторські школи України як феномен інноваційної освітньої практики. - C. 21-26.
- Пасічник В. Організація профорієнтації в загальноосвітніх школах Польщі на сучасному етапі. - C. 26-31.
- Янченко Т. Ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-х – початку 30 х рр. ХХ ст.. - C. 31-36.
Розділ 2. Теорія навчання
- Гусак Л. Лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мов. - C. 37-41.
- Галацин К. Групові форми організації пізнавальної діяльності студентів − майбутніх інженерів − на заняттях з англійської мови. - C. 42-45.
- Левкович А. Конфліктологічна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: теоретичний аналіз. - C. 46-50.
- Смолюк С. Розвиток творчих здібностей у процесі міжособистісної взаємодії учнів початкової школи. - C. 50-53.
Розділ 3. Теорія виховання
- Вербицька П. Компетентнісний вимір музейної освіти студентської молоді. - C. 54-58.
- Грицюк С., Грицюк Л. Потенційні можливості ігрової діяльності в позакласній роботі з фізичного виховання молодших школярів. - C. 58-64.
- Дурманенко О., Новосілець О. Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб’єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 64-67.
- Здіховський А., Здіховська Т. Упровадження здоров’язбережувальних технологій у діяльність закладів оздоровлення і відпочинку. - C. 67-71.
- Смалько О. Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі. - C. 71-76.
- Кендзьор П. Особливості організації міжкультурної взаємодії учнів у процесі полікультурного виховання. - C. 76-81.
- Барна Х. Текстоцентричний підхід у перспективному плануванні освітньої роботи дошкільного закладу. - C. 82-85.
Розділ 4. Професійна освіта
- Загрева В. Управління персоналом у системі менеджменту організацій. - C. 86-90.
- Корпач Н., Олешак С. Виховання толерантності в студентів вищих навчальних закладів. - C. 90-95.
- Остапйовський І., Остапйовська Т. Теоретичне обґрунтування феномену іміджу. - C. 95-99.
- Панченко В. Особливості моніторингу сформованості іншомовної компетенції в студентів університету. - C. 99-104.
- Сачук Ю. Діагностика соціально-професійної мобільності в майбутніх учителів інформатики. - C. 104-109.
- Семенов О. До питання спрямованості особистості. - C. 109-115.
- Сеньовська Н. Формування професійної саморегуляції вчителя в процесі проходження студентами педагогічної практики. - C. 115-120.
- Смолюк А. Формування професійної самосвідомості у студентів юридичного коледжу. - C. 120-124.
- Ткачук Н. Інноваційне освітнє середовище як умова розвитку професійної компетентності педагогів. - C. 124-129.
- Яструб О. Інтерактивні методи формування культури міжособистісної взаємодії в майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній роботі. - C. 130-135.
Розділ 5. Соціальна педагогіка
- Валецька Р, Петрик О. ВІЛ-інфекція і підлітки. - C. 136-140.
- Бартків О., Дурманенко Є. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції. - C. 140-145.
- Гапончук О. Зміст консультативної діяльність шкільного соціального педагога: аналітичний огляд наукових джерел. - C. 146-153.
- Гунько С. Діагностика міри вираженості рефлексивності в майбутніх соціальних педагогів. - C. 153-157.
- Мартинюк Т. Програма антинаркотичної профілактичної роботи на основі формування психосоціальних навичок. - C. 157-163.
- Мартіросян Л., Мартіросян А. Виховний підхід до кримінальної відповідальності неповнолітніх у західноєвропейській ювенальній юстиції: історичний аспект. - C. 164-168.
- Сидорук І. Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема. - C. 169-173.
- Сушик Н., Шинкарук О. Соціально-педагогічна профілактика торгівлі людьми серед учнівської молоді: мета, завдання, зміст, види, форми, методи. - C. 173-177.
- Чернета С. Соціальна активність особистості як умова розвитку сучасного українського суспільства. - C. 177-180.
- Наші автори. - C. 181-182.
| 2015 | | № 1 (302)
|
|
|
|