Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69212:Пед./2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
: наук. журн..- Луцьк. Педагогічні науки
Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Pedagogichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та історія педагогіки

  4. Бирка М. Система післядипломної педагогічної освіти регіону та напрями її вдосконалення. - C. 4-9.
  5. Вільчковська А. Музичне виховання дітей і молоді в період розділу польських земель (ХVIII − початок ХХ ст.). - C. 9-15.
  6. Галів М. Позитивізм як теоретико-методологічне підґрунтя українського історико-педагогічного наративу (друга половина ХІХ − початок ХХ ст.). - C. 15-21.
  7. Гончарук О. Авторські школи України як феномен інноваційної освітньої практики. - C. 21-26.
  8. Пасічник В. Організація профорієнтації в загальноосвітніх школах Польщі на сучасному етапі. - C. 26-31.
  9. Янченко Т. Ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-х – початку 30 х рр. ХХ ст.. - C. 31-36.
  10. Розділ 2. Теорія навчання

  11. Гусак Л. Лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мов. - C. 37-41.
  12. Галацин К. Групові форми організації пізнавальної діяльності студентів − майбутніх інженерів − на заняттях з англійської мови. - C. 42-45.
  13. Левкович А. Конфліктологічна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: теоретичний аналіз. - C. 46-50.
  14. Смолюк С. Розвиток творчих здібностей у процесі міжособистісної взаємодії учнів початкової школи. - C. 50-53.
  15. Розділ 3. Теорія виховання

  16. Вербицька П. Компетентнісний вимір музейної освіти студентської молоді. - C. 54-58.
  17. Грицюк С., Грицюк Л. Потенційні можливості ігрової діяльності в позакласній роботі з фізичного виховання молодших школярів. - C. 58-64.
  18. Дурманенко О., Новосілець О. Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб’єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі. - C. 64-67.
  19. Здіховський А., Здіховська Т. Упровадження здоров’язбережувальних технологій у діяльність закладів оздоровлення і відпочинку. - C. 67-71.
  20. Смалько О. Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі. - C. 71-76.
  21. Кендзьор П. Особливості організації міжкультурної взаємодії учнів у процесі полікультурного виховання. - C. 76-81.
  22. Барна Х. Текстоцентричний підхід у перспективному плануванні освітньої роботи дошкільного закладу. - C. 82-85.
  23. Розділ 4. Професійна освіта

  24. Загрева В. Управління персоналом у системі менеджменту організацій. - C. 86-90.
  25. Корпач Н., Олешак С. Виховання толерантності в студентів вищих навчальних закладів. - C. 90-95.
  26. Остапйовський І., Остапйовська Т. Теоретичне обґрунтування феномену іміджу. - C. 95-99.
  27. Панченко В. Особливості моніторингу сформованості іншомовної компетенції в студентів університету. - C. 99-104.
  28. Сачук Ю. Діагностика соціально-професійної мобільності в майбутніх учителів інформатики. - C. 104-109.
  29. Семенов О. До питання спрямованості особистості. - C. 109-115.
  30. Сеньовська Н. Формування професійної саморегуляції вчителя в процесі проходження студентами педагогічної практики. - C. 115-120.
  31. Смолюк А. Формування професійної самосвідомості у студентів юридичного коледжу. - C. 120-124.
  32. Ткачук Н. Інноваційне освітнє середовище як умова розвитку професійної компетентності педагогів. - C. 124-129.
  33. Яструб О. Інтерактивні методи формування культури міжособистісної взаємодії в майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній роботі. - C. 130-135.
  34. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  35. Валецька Р, Петрик О. ВІЛ-інфекція і підлітки. - C. 136-140.
  36. Бартків О., Дурманенко Є. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції. - C. 140-145.
  37. Гапончук О. Зміст консультативної діяльність шкільного соціального педагога: аналітичний огляд наукових джерел. - C. 146-153.
  38. Гунько С. Діагностика міри вираженості рефлексивності в майбутніх соціальних педагогів. - C. 153-157.
  39. Мартинюк Т. Програма антинаркотичної профілактичної роботи на основі формування психосоціальних навичок. - C. 157-163.
  40. Мартіросян Л., Мартіросян А. Виховний підхід до кримінальної відповідальності неповнолітніх у західноєвропейській ювенальній юстиції: історичний аспект. - C. 164-168.
  41. Сидорук І. Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема. - C. 169-173.
  42. Сушик Н., Шинкарук О. Соціально-педагогічна профілактика торгівлі людьми серед учнівської молоді: мета, завдання, зміст, види, форми, методи. - C. 173-177.
  43. Чернета С. Соціальна активність особистості як умова розвитку сучасного українського суспільства. - C. 177-180.
  44. Наші автори. - C. 181-182.
2015
№ 1 (302)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського