Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2014/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний пошук : наук.-метод. журн..- Луцьк Pedagogìčnij pošuk- Титул, зміст.
- Редакційна сторінка.
Наукові публікації
- Загрева В. Я. Освітні інновації у сучасній школі. - C. 3–5.
- Олешко П. С. Створення умов для ефективного забезпечення діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти. - C. 6–8.
- Ткачук Н. М., Янчук Т. С. Освітньо-інформаційне середовище навчального закладу з погляду формування соціально активної особистості: теоретичний аспект. - C. 9–12.
- Філоненко О. С., Філоненко І. М. Підготовка майбутніх учителів географії до туристсько-краєзнавчої роботи з дітьми у закладах оздоровлення та відпочинку в літній період. - C. 13–16.
Методичні публікації
Модернізація освіти: наука і практика
- Свиридюк Т. В., Ведищева О. В., Іванюк А. І. Телекомунікаційні проекти як засіб міжкультурного спілкування. - C. 17–19.
- Костюк О. В. Дослідницько-пошукова діяльність у формуванні пізнавального інтересу дошкільників до природи. - C. 20–25.
- Сокол Н. П. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми. - C. 26–28.
- Кобель Г. П., Савош В. О. Третій етап LI Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 29–36.
- Гешеліна Т. Б., Бобак В. М., Волинюк О. С. Особливості виховання і навчання дітей у Німеччині. - C. 37–42.
- Ураєва І. Г. Формування комунікативної компетентності учнів засобами українознавчих текстів та самостійного інтернет-пошуку. - C. 43–47.
- Береза О. В., Верба Т. П. Роль віртуального кабінету в процесі викладання біології. - C. 48–50.
- Гресь Н. К., Шкамарда Г. С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках світової літератури. - C. 51–55.
Творчі сходинки педагогів Волині
- Бондар В. О. Правосуддя, судова влада в Україні. - C. 56–58.
- Карпець Г. В. Шахтарське місто: погляд крізь призму реструктуризації вугільної промисловості України. - C. 59–63.
- Дацюк Н. М., Бондя М. М. Інструменти фінансового регулювання: податки, видатки уряду та державний бюджет. - C. 64–67.
- Баран В. М. Вплив харчових домішок на здоров’я людини. - C. 68–70.
- Приходько М. І. Музично-етнографічна скарбниця українського народу як джерело самоідентифікації сучасного школяра. - C. 71–74.
- Бондарук В. І. Розвиток математичних здібностей учнів засобами позакласної роботи. - C. 75–77.
- Романчук Г. Д. Слухачі курсів про підвищення кваліфікації: результати, проблеми, пропозиції. - C. 78–80.
| 2014 | | № 3 (83)
|
|
|
|