Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. Редакційна сторінка.
  3. Наукові публікації

  4. Загрева В. Я. Освітні інновації у сучасній школі. - C. 3–5.
  5. Олешко П. С. Створення умов для ефективного забезпечення діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти. - C. 6–8.
  6. Ткачук Н. М., Янчук Т. С. Освітньо-інформаційне середовище навчального закладу з погляду формування соціально активної особистості: теоретичний аспект. - C. 9–12.
  7. Філоненко О. С., Філоненко І. М. Підготовка майбутніх учителів географії до туристсько-краєзнавчої роботи з дітьми у закладах оздоровлення та відпочинку в літній період. - C. 13–16.
  8. Методичні публікації

      Модернізація освіти: наука і практика

  9. Свиридюк Т. В., Ведищева О. В., Іванюк А. І. Телекомунікаційні проекти як засіб міжкультурного спілкування. - C. 17–19.
    • Дошкілля

  10. Костюк О. В. Дослідницько-пошукова діяльність у формуванні пізнавального інтересу дошкільників до природи. - C. 20–25.
    • Обдаровані діти

  11. Сокол Н. П. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми. - C. 26–28.
  12. Кобель Г. П., Савош В. О. Третій етап LI Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 29–36.
    • Вчимося, щоб вчити

  13. Гешеліна Т. Б., Бобак В. М., Волинюк О. С. Особливості виховання і навчання дітей у Німеччині. - C. 37–42.
    • На допомогу вчителю

  14. Ураєва І. Г. Формування комунікативної компетентності учнів засобами українознавчих текстів та самостійного інтернет-пошуку. - C. 43–47.
  15. Береза О. В., Верба Т. П. Роль віртуального кабінету в процесі викладання біології. - C. 48–50.
  16. Гресь Н. К., Шкамарда Г. С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках світової літератури. - C. 51–55.
    • Творчі сходинки педагогів Волині

  17. Бондар В. О. Правосуддя, судова влада в Україні. - C. 56–58.
  18. Карпець Г. В. Шахтарське місто: погляд крізь призму реструктуризації вугільної промисловості України. - C. 59–63.
  19. Дацюк Н. М., Бондя М. М. Інструменти фінансового регулювання: податки, видатки уряду та державний бюджет. - C. 64–67.
  20. Баран В. М. Вплив харчових домішок на здоров’я людини. - C. 68–70.
  21. Приходько М. І. Музично-етнографічна скарбниця українського народу як джерело самоідентифікації сучасного школяра. - C. 71–74.
    • Виховна робота

  22. Бондарук В. І. Розвиток математичних здібностей учнів засобами позакласної роботи. - C. 75–77.
    • Школа очима соціолога

  23. Романчук Г. Д. Слухачі курсів про підвищення кваліфікації: результати, проблеми, пропозиції. - C. 78–80.
2014
№ 3 (83)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського