Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/12(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Ботузова Ю. Особливості використання stem-технологій в навчанні математики. - C. 3-8.
- Вдовенко В. Формування дивергентного мислення молодших школярів на уроках математики. - C. 8-13.
- Вербівський Д. Роль проектної діяльності у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. - C. 13-19.
- Мукосєєнко О. Художні образи як засіб розвитку творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання математики. - C. 19-25.
- Насадюк Т. Використання практико-орієнтованих завдань для вирішення проблеми забезпечення наступності між початковою і основною школою під час навчання математики в 5 класі. - C. 25-31.
- Садовий М. Методологія освітньої парадигми синергетики. - C. 31-37.
- Сосницька Н., Іщенко О. Змістова компонента математичної підготовки майбутніх фахівців аграрної сфери. - C. 38-43.
- Фесенко Г. Підготовка майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності школярів у контексті вимог освітнього стандарту нової украінської школи. - C. 43-48.
- Андрєєв А. Запровадження навчальної дисципліни "Організація інноваційної діяльності учнів з фізики" у процес підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 49-55.
- Гулай О., Вергун І., Трифонова О. Використання інтегровного курсу при формуванні дослідницької компетентності учнів в циклі природничих дисциплін. - C. 55-61.
- Донець І. Підготовка вчителів фізики до організації дослідницької діяльності учнів у пришкільному літньому фізико-математичному таборі. - C. 61-67.
- Зикова К., Шишкін Г. Фізичні моделі та їх формування в системі профільного навчання. - C. 67-73.
- Макаренко О., Макаренко В., Макаренко К. Компетентнісний підхід до вивчення теми "Поляризація світла. вивчення роботи поляриметра" на занятті з медичної і біологічної фізики. - C. 74-80.
- Мисліцька Н. Формування методичної компетеності майбутнього учителя фізики на основі використання пропедевтичного підходу під час вивчення загальної фізики. - C. 80-86.
- Паніна О. Проблеми "кліпового" мислення курсантів та використання креолізованих текстів у начанні їх фізики. - C. 86-91.
- Сіпій В. Формування політехнічних умінь в процесі навчання фізики учнів основної школи з використанням смартфонів. - C. 92-96.
- Федоренко В. Інтеграція змісту фізики з іншими навчальними дисциплінами в медичних коледжах. - C. 96-103.
- Войтович О. Стан вищої екологічної освіти в Україні. - C. 104-108.
- Горонескуль М. Комп’ютерне моделювання як інструмент розв’язання професійно-орієнтованих задач з урахуванням специфіки майбутньої професійної діяльності фахівців цивільної безпеки. - C. 108-114.
- Кліндухова В. Про формування статистичної культури студентів молодших курсів транспортних спеціальностей. - C. 115-121.
- Малежик П., Малежик М. Особливості моделювання методичної системи технічної підготовки мабутніх фахівців з ІКТ. - C. 121-127.
- Мироненко Н. Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни "Основи проектування та моделювання". - C. 127-131.
- Опанасенко Н. Формування предметної компетентності в майбутніх учителів початкової школи при викладанні педагогічних дисциплін. - C. 131-136.
- Рябець С. Особливості навчального плану спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) освітнього рівня бакалавр. - C. 136-142.
- Савош В. Генезо-семантична основа розгляду проблеми неперервної освіти в контексті сутнісного змісту поняття "освіта". - C. 142-148.
- Серьогіна І. Формування здатності до саморозвитку студентів внз при вивченні дисципліни "основи харчових технологій". - C. 148-153.
- Титова Н. Модернізація змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання в університеті. - C. 153-157.
- Чернецький І., Сліпухіна І., Поліхун Н. Мультидисциплінарний підхід у формуванні stem орієнтованих навчальних завдань. - C. 158-168.
- Чумаченко Д. Підвищення ефективності підготовки педагогів професійного навчання при вивченні дисципліни "Сучасне діловодство". - C. 168-172.
- Шевченко О. Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 172-176.
- Щирбул О. Формування у майбутніх учителів трудового навчання знань з питань інтелектуальної власності при вивченні ними дисципліни технічна творчість. - C. 177-181.
- Юрченко А., Семеніхіна О., Шамоня В., Удовиченко О. Закони зорового сприйняття та їх урахування в навчальному процесі. - C. 181-185.
- Яворська Г. Імплементація інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес вищого навчального закладу юридичного спрямування. - C. 186-193.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 12(1)
|
|
|
|