Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/12(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ботузова Ю. Особливості використання stem-технологій в навчанні математики. - C. 3-8.
  4. Вдовенко В. Формування дивергентного мислення молодших школярів на уроках математики. - C. 8-13.
  5. Вербівський Д. Роль проектної діяльності у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. - C. 13-19.
  6. Мукосєєнко О. Художні образи як засіб розвитку творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання математики. - C. 19-25.
  7. Насадюк Т. Використання практико-орієнтованих завдань для вирішення проблеми забезпечення наступності між початковою і основною школою під час навчання математики в 5 класі. - C. 25-31.
  8. Садовий М. Методологія освітньої парадигми синергетики. - C. 31-37.
  9. Сосницька Н., Іщенко О. Змістова компонента математичної підготовки майбутніх фахівців аграрної сфери. - C. 38-43.
  10. Фесенко Г. Підготовка майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності школярів у контексті вимог освітнього стандарту нової украінської школи. - C. 43-48.
  11. Андрєєв А. Запровадження навчальної дисципліни "Організація інноваційної діяльності учнів з фізики" у процес підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 49-55.
  12. Гулай О., Вергун І., Трифонова О. Використання інтегровного курсу при формуванні дослідницької компетентності учнів в циклі природничих дисциплін. - C. 55-61.
  13. Донець І. Підготовка вчителів фізики до організації дослідницької діяльності учнів у пришкільному літньому фізико-математичному таборі. - C. 61-67.
  14. Зикова К., Шишкін Г. Фізичні моделі та їх формування в системі профільного навчання. - C. 67-73.
  15. Макаренко О., Макаренко В., Макаренко К. Компетентнісний підхід до вивчення теми "Поляризація світла. вивчення роботи поляриметра" на занятті з медичної і біологічної фізики. - C. 74-80.
  16. Мисліцька Н. Формування методичної компетеності майбутнього учителя фізики на основі використання пропедевтичного підходу під час вивчення загальної фізики. - C. 80-86.
  17. Паніна О. Проблеми "кліпового" мислення курсантів та використання креолізованих текстів у начанні їх фізики. - C. 86-91.
  18. Сіпій В. Формування політехнічних умінь в процесі навчання фізики учнів основної школи з використанням смартфонів. - C. 92-96.
  19. Федоренко В. Інтеграція змісту фізики з іншими навчальними дисциплінами в медичних коледжах. - C. 96-103.
  20. Войтович О. Стан вищої екологічної освіти в Україні. - C. 104-108.
  21. Горонескуль М. Комп’ютерне моделювання як інструмент розв’язання професійно-орієнтованих задач з урахуванням специфіки майбутньої професійної діяльності фахівців цивільної безпеки. - C. 108-114.
  22. Кліндухова В. Про формування статистичної культури студентів молодших курсів транспортних спеціальностей. - C. 115-121.
  23. Малежик П., Малежик М. Особливості моделювання методичної системи технічної підготовки мабутніх фахівців з ІКТ. - C. 121-127.
  24. Мироненко Н. Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни "Основи проектування та моделювання". - C. 127-131.
  25. Опанасенко Н. Формування предметної компетентності в майбутніх учителів початкової школи при викладанні педагогічних дисциплін. - C. 131-136.
  26. Рябець С. Особливості навчального плану спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) освітнього рівня бакалавр. - C. 136-142.
  27. Савош В. Генезо-семантична основа розгляду проблеми неперервної освіти в контексті сутнісного змісту поняття "освіта". - C. 142-148.
  28. Серьогіна І. Формування здатності до саморозвитку студентів внз при вивченні дисципліни "основи харчових технологій". - C. 148-153.
  29. Титова Н. Модернізація змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання в університеті. - C. 153-157.
  30. Чернецький І., Сліпухіна І., Поліхун Н. Мультидисциплінарний підхід у формуванні stem орієнтованих навчальних завдань. - C. 158-168.
  31. Чумаченко Д. Підвищення ефективності підготовки педагогів професійного навчання при вивченні дисципліни "Сучасне діловодство". - C. 168-172.
  32. Шевченко О. Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 172-176.
  33. Щирбул О. Формування у майбутніх учителів трудового навчання знань з питань інтелектуальної власності при вивченні ними дисципліни технічна творчість. - C. 177-181.
  34. Юрченко А., Семеніхіна О., Шамоня В., Удовиченко О. Закони зорового сприйняття та їх урахування в навчальному процесі. - C. 181-185.
  35. Яворська Г. Імплементація інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес вищого навчального закладу юридичного спрямування. - C. 186-193.
  36. Вихідні дані.
2016
Вип. 12(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського