Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2015/8(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вакалюк Т. Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу. - C. 3-7.
  4. Голодюк Л. Наступно-перспективний чинник формування системи математичних знань засобами навчально-дослідницької діяльності учнів. - C. 8-14.
  5. Дворецька Л. Зовнішнє незалежне оцінювання з математики в україні через призму світового досвіду. - C. 15-25.
  6. Крамаренко Т. Розвиток у майбутніх вчителів математики уміння вчитися з використанням ІКТ. - C. 26-31.
  7. Ладиненко Л. Використання інтерактивних технологій при викладанні аналітичної геометрії для студентів напряму підготовки Математика. - C. 31-35.
  8. Ліпінська А. Вивчення табличного процесора Openoffice.org calc студентами спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність". - C. 35-42.
  9. Олексюк В. Досвід інтеграції системи управління навчанням Moodle з хмарними сервісами Google Apps. - C. 42-47.
  10. Пузирьов В. Використання історичного матеріалу при викладанні вищої математики – один з чинників розвитку пізнавального інтересу студентів. - C. 47-52.
  11. Семеніхіна О., Юрченко А. Формування інформатичної компетентності вчителя математики і фізики на основі використання спеціалізованого програмного забезпечення. - C. 52-57.
  12. Сікора Я., Усата О. Вивчення функціональних можливостей засобу macrorecorder додатків MS Office 2010. - C. 57-63.
  13. Тінькова Д. Місце ППЗ у розвитку математичної компетентності учнів професійно технічних навчальних закладів. - C. 63-68.
  14. Шаров С., Лубко Д. Використання рекурсії при вивченні мови логічного програмування Turbo Prolog. - C. 68-73.
  15. Шахіна І., Медведєв Р. Використання ментальних карт у навчальному процесі. - C. 73-78.
  16. Шульга Н. Регресійний та кореляційний аналіз засобами Openoffice у навчанні стохастики майбутніх економістів. - C. 79-86.
  17. Бабич І., Заболотний В. Мультимедійні інтерактивні плакати в системі сучасних засобів навчання фізики. - C. 87-90.
  18. Величко С., Мороз І., Стадник О., Завражна О. Створення освітніх нанокластерів для забезпечення вивчення нанотехнологій в школах та ВНЗ. - C. 91-96.
  19. Грудинін Б. Удосконалення програмного коду розрахунку характеристик зірок. - C. 97-100.
  20. Єфименко С. Застосування графічного методу у процесі дослідження рівноприскореного прямолінійного руху. - C. 101-106.
  21. Желонкина Т., Лукашевич С., Шершнев Е. Обобщающий урок физики. - C. 106-111.
  22. Закалюжний В. Формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі вивчення елементів прикладної фізики. - C. 111-116.
  23. Лебедь О., Мислінчук В., Дейнека О. Використання аналогій в моделюванні атомних ядер на прикладі одночастинкових моделей. - C. 116-123.
  24. Маркова Л. Інформаційні технології та цифрові лабораторії у фізичному лабораторному практикумі. - C. 123-127.
  25. Олевська Ю., Сидоренков Є. Аспекти методики використання елементів математичного аналізу при вивченні фізики у середній школі. - C. 128-135.
  26. Сальник І. Організація та результати експериментальної перевірки нової моделі системи навчального фізичного експерименту старшої школи. - C. 136-145.
  27. Скворцова Н. Формування предметної компетентності при виконанні лабораторних робіт з курсу "Молекулярної фізики". - C. 146-149.
  28. Слободяник О. Педагогічні основи організації самостійної роботи учнів в комп’ютерно орієнтованому середовищі. - C. 149-153.
  29. Сусь Б., Мисліцька Н., Сусь Б. Нетрадиційні види хвильових процесів у природі. - C. 153-157.
  30. Чепок О. Особистісно зорієнтовані методи навчання у курсі загальної фізики для студентів напряму підготовки Фізика. - C. 157-165.
  31. Чорнобай К. Експериментальні задачі в системі формування практичних компетентностей з фізики. - C. 165-170.
  32. Ткаченко В., Дудченко І., Іванов М. Використання експериментальної установки ємнісної спектроскопії напівпровідників у фізичному практикумі вищих навчальних закладів. - C. 171-177.
  33. Кобилянська І., Кобилянський О. Формування компетенцій з безпеки життєдіяльності фахівців-економістів у вищих навчальних закладах. - C. 178-184.
  34. Трунова О. Модель життєвого циклу стохастичної компетенції. - C. 184-190.
  35. Чубар В. Організаційно-технічні умови реалізації профільного навчання старшокласників технологій виробництва. - C. 190-197.
  36. Яровенко А. Інформаційна модель об’єкту дослідження в навчально-тренувальних задачах. - C. 198-202.
  37. Вихідні дані.
2015
Вип. 8(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського