Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2014/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Войтович І., Іващенко А. Використання адаптивного тестування в навчальному процесі вищого навчального закладу. - C. 3-8.
  4. Голодюк Л. Формування математичних понять в учнів основної школи у процесі виконання навчально-дослідницьких завдань. - C. 9-15.
  5. Гриценко В. Методи й засоби візуального проектування сучасних інформаційних систем. - C. 15-22.
  6. Нічишина В. Про реалізацію інтегративного навчального курсу у процесі підготовки майбутніх учителів математики. - C. 22-27.
  7. Слободяник О. Використання Google сервісів для контролю самостійної роботи учнів. - C. 28-33.
  8. Чінчой А. Використання археологічного матеріалу на уроках математики. - C. 34-39.
  9. Шульга Н. Синергетичний підхід до формування змісту дисципліни "Теорія ймовірностей та математична статистика" в економічних ВНЗ. - C. 40-47.
  10. Бузько В., Величко С. Запровадження інтегральної педагогічної технології як засобу реалізації допрофільної підготовки школярів до фізики. - C. 48-54.
  11. Головко М. Розвиток проблеми диференціації навчання у вітчизняній дидактиці фізики як передумова становлення профільної школи. - C. 54-61.
  12. Желонкина Т., Лукашевич С., Максименко Н. Структура урока физики как целостная система. - C. 61-65.
  13. Забара О. Розвиток фахової підготовки майбутніх учителів фізики сучасними засобами експериментування. - C. 66-71.
  14. Каленик М. Формування поняття фізична величина в учнів основної школи. - C. 71-76.
  15. Лазаренко Д. Експериментальне дослідження результативності методики навчання механіки у профільній школі. - C. 76-80.
  16. Мерзликін О., Єчкало Ю. Наступність та неперервність формування дослідницьких компетентностей старшокласників та студентів у навчанні фізики. - C. 81-86.
  17. Мусатова О. Технологія розв’язування навчальних фізичних задач як засіб допрофільної підготовки учнів. - C. 86-91.
  18. Петриця А. Інформаційні технології та цифрові лабораторії у навчальному фізичному експерименті. - C. 91-95.
  19. Сальник І. Реалізація адаптаційної функції навчального експерименту у процесі профільного навчання фізики. - C. 96-102.
  20. Сірик Е. Лабораторний експеримент з хвильової оптики в умовах профільного навчання фізики. - C. 102-108.
  21. Тукало М. Віртуальні інформаційні засоби для інтернет-підтримки навчального хімічного експерименту в профільній школі. - C. 108-116.
  22. Шершнев Е., Желонкина Т., Лукашевич С. Методика поурочного планирования. - C. 116-119.
  23. Кобилянський О., Кобилянська І. Практичні аспекти формування компетентності фахівців. - C. 120-124.
  24. Мартинюк М., Декарчук М., Хитрук В. Системно-функціональний підхід як засіб удосконалення фахової і професійно-орієнтованої підготовки майбутніх фахівців природничо-наукових спеціальностей у вищій школі в умовах ступеневої освіти. - C. 125-133.
  25. Сичікова Я. Змістовий компонент компетентнісно-орієнтованої методичної системи підготовки майбутніх учителів. - C. 133-138.
  26. Вихідні дані.
2014
Вип. 6(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського