Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2014/6(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Войтович І., Іващенко А. Використання адаптивного тестування в навчальному процесі вищого навчального закладу. - C. 3-8.
- Голодюк Л. Формування математичних понять в учнів основної школи у процесі виконання навчально-дослідницьких завдань. - C. 9-15.
- Гриценко В. Методи й засоби візуального проектування сучасних інформаційних систем. - C. 15-22.
- Нічишина В. Про реалізацію інтегративного навчального курсу у процесі підготовки майбутніх учителів математики. - C. 22-27.
- Слободяник О. Використання Google сервісів для контролю самостійної роботи учнів. - C. 28-33.
- Чінчой А. Використання археологічного матеріалу на уроках математики. - C. 34-39.
- Шульга Н. Синергетичний підхід до формування змісту дисципліни "Теорія ймовірностей та математична статистика" в економічних ВНЗ. - C. 40-47.
- Бузько В., Величко С. Запровадження інтегральної педагогічної технології як засобу реалізації допрофільної підготовки школярів до фізики. - C. 48-54.
- Головко М. Розвиток проблеми диференціації навчання у вітчизняній дидактиці фізики як передумова становлення профільної школи. - C. 54-61.
- Желонкина Т., Лукашевич С., Максименко Н. Структура урока физики как целостная система. - C. 61-65.
- Забара О. Розвиток фахової підготовки майбутніх учителів фізики сучасними засобами експериментування. - C. 66-71.
- Каленик М. Формування поняття фізична величина в учнів основної школи. - C. 71-76.
- Лазаренко Д. Експериментальне дослідження результативності методики навчання механіки у профільній школі. - C. 76-80.
- Мерзликін О., Єчкало Ю. Наступність та неперервність формування дослідницьких компетентностей старшокласників та студентів у навчанні фізики. - C. 81-86.
- Мусатова О. Технологія розв’язування навчальних фізичних задач як засіб допрофільної підготовки учнів. - C. 86-91.
- Петриця А. Інформаційні технології та цифрові лабораторії у навчальному фізичному експерименті. - C. 91-95.
- Сальник І. Реалізація адаптаційної функції навчального експерименту у процесі профільного навчання фізики. - C. 96-102.
- Сірик Е. Лабораторний експеримент з хвильової оптики в умовах профільного навчання фізики. - C. 102-108.
- Тукало М. Віртуальні інформаційні засоби для інтернет-підтримки навчального хімічного експерименту в профільній школі. - C. 108-116.
- Шершнев Е., Желонкина Т., Лукашевич С. Методика поурочного планирования. - C. 116-119.
- Кобилянський О., Кобилянська І. Практичні аспекти формування компетентності фахівців. - C. 120-124.
- Мартинюк М., Декарчук М., Хитрук В. Системно-функціональний підхід як засіб удосконалення фахової і професійно-орієнтованої підготовки майбутніх фахівців природничо-наукових спеціальностей у вищій школі в умовах ступеневої освіти. - C. 125-133.
- Сичікова Я. Змістовий компонент компетентнісно-орієнтованої методичної системи підготовки майбутніх учителів. - C. 133-138.
- Вихідні дані.
| 2014 | | Вип. 6(2)
|
|
|
|