Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2022/206<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Біда О. А., Сироєжко О. В., Шовш К. С. Роль дослідницької компетентності при підготовці майбутніх фахівців. - C. 12-17.
  4. Бородієнко О. В. Сутність феномену публічно-громадського управління університетом в контексті забезпечення ефективності освітньої діяльності. - C. 17-27.
  5. Ворожбіт-Горбатюк В. В., Зеленська Л. Д., Золотухіна C. Т. Аксіологічний вимір історико-педагогічного дискурсу базових аспектів педагогіки миру. - C. 27-32.
  6. Галета Я. В., Почка К. А. Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти як об’єкт управління. - C. 32-36.
  7. Клепар М. В., Матвеєва Н. О. Використання музикотерапії у роботі з молодшими школярами з особливими освітніми потребами. - C. 37-43.
  8. Лутаєва Т. В., Шварп Н. В., Тимощук Г. В. Формування психогігієнічної компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 43-50.
  9. Мартинчук О. В., Атаманчук Н. С. Особливості соціальної інтеграції дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 50-58.
  10. Окольнича Т. В., Яковенко С. А. Виховання селянських дітей в українській родині за статевим розмежуванням (Херсонська губернія ХІХ – перша чверть ХХ століття). - C. 59-65.
  11. Плющ В. М. Проблема організації керованого самонавчання учнів з хімії. - C. 65-69.
  12. Рацул О. А. Вплив громадянської культури та ціннісних орієнтацій на формування громадянського суспільства. - C. 69-74.
  13. Савченко Н. С. Порівняльна характеристика магістерських програм у закладах вищої освіти в Україні та за кордоном. - C. 74-81.
  14. Філоненко О. В. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх викладачів. - C. 81-86.
  15. Бабенко Т. В., Камінський О. М., Молодан В. С. Студоцентроване навчання як умова розвитку соціально-професійної мобільності майбутнього фахівця. - C. 86-91.
  16. Білова Н. К. Методи формування художньо-комунікативної компетентності майбутніх викладачів-хормейстерів. - C. 91-97.
  17. Бохан Ю. В., Форостовська Т. О., Шарошкіна Т. А. Технологія створення та актуальність застосування тестового контролю навчальних досягнень студентів з аналітичної хімії. - C. 98-103.
  18. Галімський В. О. Система фізичного виховання у процесі професійної підготовки майбутніх правоохоронців. - C. 104-108.
  19. Гончаренко І. С. Роль педагога в системі формування особистості учня засобами спортивно-хореографічних дисциплін. - C. 109-113.
  20. Дубінка М. М. Дослідження питання професійної ідентичності як детермінанти процесу професійного самовизначення у працях зарубіжних учених. - C. 113-121.
  21. Ємчук Т. В., Чубрей О. С. Формування лідерських якостей здобувачів освіти у виховному процесі закладів зальної середньої освіти. - C. 121-126.
  22. Завітренко Д. Ж., Снісаренко І. Є. Образотворча діяльність як засіб корекційно-виховної роботи дітей з вадами інтелекту. - C. 126-132.
  23. Захарова О. В., Мотузенко Т. Є. Махно В. В. Заняття з фізичного виховання у процесі розв’язання проблеми дефіциту рухової активності студентської молоді. - C. 133-140.
  24. Капітан Т. А. Методика формування вмінь самовдосконалення в майбутніх інформатиків засобами інформаційних технологій. - C. 141-146.
  25. Кошляк М. А. Проблема збереження та зміцнення здоров’я дітей: історико-педагогічний дискурс. - C. 146-150.
  26. Кучай О. В., Біда О. А., Кучай Т.П. Зародження та розвиток природничої освіти у XI–XІX ст.. - C. 151-157.
  27. Leleka T. The strategies of english speaking skills teaching in higher education institutions. - C. 157-162.
  28. Лопатинська Н. А., Матей К. Й. Логодидактична спадщина Марії Савченко. - C. 163-170.
  29. Маринченко І. В. Технологія безшовного виробництва одягу у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання швейної галузі. - C. 171-175.
  30. Малець Д. О. Фізичне виховання в умовах дистанційної освіти. - C. 175-179.
  31. Мельнік А. О. Сучасні системи оздоровлення у професійній підготовці студентів. - C. 180-183.
  32. Мулеса П. П., Удовиченко О. М. Проблеми професійної підготовки майбутніх учителів математики та інформатики у парадигмі наявних суперечностей. - C. 183-187.
  33. Пащенко І. М. Сучасний стан вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва у закладах вищої освіти. - C. 188-192.
  34. Присяжний В. В. Формування творчого розвитку особистості засобами слухання музики у рефлексіях сучасних учених. - C. 193-197.
  35. Радченко М. Р. Акмеологічний розвиток майбутнього педагога: основні умови для професійного самовдосконалення та саморозвитку. - C. 197-201.
  36. Стрілець-Бабенко О. В., Бабенко А. Л. Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах. - C. 201-207.
  37. Ткачук Н. М., Мандрик І. П., Петрук М. Є. Формувальне оцінювання як інноваційний аспект шкільної географічної освіти в Новій українській школі. - C. 208-214.
  38. Токарєва Т. С. Комунікативна мотивація як важливий фактор в оволодінні німецькою мовою учнями старших класів. - C. 215-220.
  39. Турчак А. Л., Маркова О. В. Використання інтерактивних електронних ресурсів у дистанційному навчанні майбутніх вчителів фізичної культури і тренерів. - C. 221-227.
  40. Чередник Д. С. Формування та розвиток в учнів ключових компетентностей у природничих науках і технологіях засобами навчання фізики. - C. 227-235.
  41. Чопак Є. В. Інтерпретація феномену мовленнєвої компетентності в контексті полікультурного середовища. - C. 236-241.
  42. Щербина С. В., Ліпатова М. В., Гавриленко О. М. Імітаційно-ігрове моделювання майбутньої професійної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 241-247.
  43. Язловецька О. В. Компетентнісний підхід як основа реформування освітнього процесу. - C. 247-253.
  44. Драшко О. М. Професіоналізація взаємодії навчальної та самооосвітньої діяльністі – залог якості підготовки майбутніх педагогів технологічної освіти до професійної діяльності. - C. 253-259.
  45. Спінул І. В., Спінул О. М. Перспективи розвитку сучасних бальних танців. - C. 259-265.
  46. Подлевська Н. В., Ранюк О. П. Сучасні технології в навчанні української мови у Новій українській школі. - C. 265-270.
  47. Станіславова Л. Л., Терещенко Л. В. Організація поточного опитування за допомогою PowerPoint у викладанні філологічних дисциплін. - C. 271-279.
  48. Книш І. В. Релевантність освіти: "кліпове мислення". - C. 279-289.
2022
Вип. 206
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського