Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2022/206<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Біда О. А., Сироєжко О. В., Шовш К. С. Роль дослідницької компетентності при підготовці майбутніх фахівців. - C. 12-17.
- Бородієнко О. В. Сутність феномену публічно-громадського управління університетом в контексті забезпечення ефективності освітньої діяльності. - C. 17-27.
- Ворожбіт-Горбатюк В. В., Зеленська Л. Д., Золотухіна C. Т. Аксіологічний вимір історико-педагогічного дискурсу базових аспектів педагогіки миру. - C. 27-32.
- Галета Я. В., Почка К. А. Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти як об’єкт управління. - C. 32-36.
- Клепар М. В., Матвеєва Н. О. Використання музикотерапії у роботі з молодшими школярами з особливими освітніми потребами. - C. 37-43.
- Лутаєва Т. В., Шварп Н. В., Тимощук Г. В. Формування психогігієнічної компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 43-50.
- Мартинчук О. В., Атаманчук Н. С. Особливості соціальної інтеграції дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 50-58.
- Окольнича Т. В., Яковенко С. А. Виховання селянських дітей в українській родині за статевим розмежуванням (Херсонська губернія ХІХ – перша чверть ХХ століття). - C. 59-65.
- Плющ В. М. Проблема організації керованого самонавчання учнів з хімії. - C. 65-69.
- Рацул О. А. Вплив громадянської культури та ціннісних орієнтацій на формування громадянського суспільства. - C. 69-74.
- Савченко Н. С. Порівняльна характеристика магістерських програм у закладах вищої освіти в Україні та за кордоном. - C. 74-81.
- Філоненко О. В. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх викладачів. - C. 81-86.
- Бабенко Т. В., Камінський О. М., Молодан В. С. Студоцентроване навчання як умова розвитку соціально-професійної мобільності майбутнього фахівця. - C. 86-91.
- Білова Н. К. Методи формування художньо-комунікативної компетентності майбутніх викладачів-хормейстерів. - C. 91-97.
- Бохан Ю. В., Форостовська Т. О., Шарошкіна Т. А. Технологія створення та актуальність застосування тестового контролю навчальних досягнень студентів з аналітичної хімії. - C. 98-103.
- Галімський В. О. Система фізичного виховання у процесі професійної підготовки майбутніх правоохоронців. - C. 104-108.
- Гончаренко І. С. Роль педагога в системі формування особистості учня засобами спортивно-хореографічних дисциплін. - C. 109-113.
- Дубінка М. М. Дослідження питання професійної ідентичності як детермінанти процесу професійного самовизначення у працях зарубіжних учених. - C. 113-121.
- Ємчук Т. В., Чубрей О. С. Формування лідерських якостей здобувачів освіти у виховному процесі закладів зальної середньої освіти. - C. 121-126.
- Завітренко Д. Ж., Снісаренко І. Є. Образотворча діяльність як засіб корекційно-виховної роботи дітей з вадами інтелекту. - C. 126-132.
- Захарова О. В., Мотузенко Т. Є. Махно В. В. Заняття з фізичного виховання у процесі розв’язання проблеми дефіциту рухової активності студентської молоді. - C. 133-140.
- Капітан Т. А. Методика формування вмінь самовдосконалення в майбутніх інформатиків засобами інформаційних технологій. - C. 141-146.
- Кошляк М. А. Проблема збереження та зміцнення здоров’я дітей: історико-педагогічний дискурс. - C. 146-150.
- Кучай О. В., Біда О. А., Кучай Т.П. Зародження та розвиток природничої освіти у XI–XІX ст.. - C. 151-157.
- Leleka T. The strategies of english speaking skills teaching in higher education institutions. - C. 157-162.
- Лопатинська Н. А., Матей К. Й. Логодидактична спадщина Марії Савченко. - C. 163-170.
- Маринченко І. В. Технологія безшовного виробництва одягу у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання швейної галузі. - C. 171-175.
- Малець Д. О. Фізичне виховання в умовах дистанційної освіти. - C. 175-179.
- Мельнік А. О. Сучасні системи оздоровлення у професійній підготовці студентів. - C. 180-183.
- Мулеса П. П., Удовиченко О. М. Проблеми професійної підготовки майбутніх учителів математики та інформатики у парадигмі наявних суперечностей. - C. 183-187.
- Пащенко І. М. Сучасний стан вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва у закладах вищої освіти. - C. 188-192.
- Присяжний В. В. Формування творчого розвитку особистості засобами слухання музики у рефлексіях сучасних учених. - C. 193-197.
- Радченко М. Р. Акмеологічний розвиток майбутнього педагога: основні умови для професійного самовдосконалення та саморозвитку. - C. 197-201.
- Стрілець-Бабенко О. В., Бабенко А. Л. Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах. - C. 201-207.
- Ткачук Н. М., Мандрик І. П., Петрук М. Є. Формувальне оцінювання як інноваційний аспект шкільної географічної освіти в Новій українській школі. - C. 208-214.
- Токарєва Т. С. Комунікативна мотивація як важливий фактор в оволодінні німецькою мовою учнями старших класів. - C. 215-220.
- Турчак А. Л., Маркова О. В. Використання інтерактивних електронних ресурсів у дистанційному навчанні майбутніх вчителів фізичної культури і тренерів. - C. 221-227.
- Чередник Д. С. Формування та розвиток в учнів ключових компетентностей у природничих науках і технологіях засобами навчання фізики. - C. 227-235.
- Чопак Є. В. Інтерпретація феномену мовленнєвої компетентності в контексті полікультурного середовища. - C. 236-241.
- Щербина С. В., Ліпатова М. В., Гавриленко О. М. Імітаційно-ігрове моделювання майбутньої професійної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 241-247.
- Язловецька О. В. Компетентнісний підхід як основа реформування освітнього процесу. - C. 247-253.
- Драшко О. М. Професіоналізація взаємодії навчальної та самооосвітньої діяльністі – залог якості підготовки майбутніх педагогів технологічної освіти до професійної діяльності. - C. 253-259.
- Спінул І. В., Спінул О. М. Перспективи розвитку сучасних бальних танців. - C. 259-265.
- Подлевська Н. В., Ранюк О. П. Сучасні технології в навчанні української мови у Новій українській школі. - C. 265-270.
- Станіславова Л. Л., Терещенко Л. В. Організація поточного опитування за допомогою PowerPoint у викладанні філологічних дисциплін. - C. 271-279.
- Книш І. В. Релевантність освіти: "кліпове мислення". - C. 279-289.
| 2022 | | Вип. 206
|
|
|
|