Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/191<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волков Ю. І., Войналович Н. М. Означення елементарних функцій на засадах математичного аналізу. - C. 12-16.
  4. Козловська І. М., Опачко М. В., Зінчук І. В. Методологічні підходи та дидактична компетентність сучасного вчителя фізики у контексті інтеграційних освітніх процесів. - C. 16-20.
  5. Козяр М. М., Козловський Ю. М., Стечкевич О. О. Реалізація можливостей stem-освіти засобами інтеграції креативних методів навчання. - C. 20-23.
  6. Пріма Р. М., Замелюк М. І., Триндюк В. А. Комунікативна мобільність майбутнього педагога-вихователя: теоретичний аспект. - C. 24-28.
  7. Садовий М. І. Принципи історизму та синергетики у становленні витоків технологічної освіти в ЦДПУ ім. В. Винниченка. - C. 28-33.
  8. Цина А. Ю., Іманова С. Ф. Інтенсифікація трудового навчання в умовах обмеженого часу засобами знаково-символічних структур та укрупненням навчальної інформації. - C. 34-36.
  9. Біда Д. Д. Stem-проєкти як ефективний засіб формування в учнів ключових навичок ХХІ століття. - C. 36-41.
  10. Богомаз-Назарова С. М. Умови формування творчого потенціалу майбутнього викладача технологічної освіти. - C. 41-44.
  11. Бурчак Л. В., Бурчак С. О. Позааудиторна робота як засіб розвитку творчості здобувачів вищої освіти. - C. 44-47.
  12. Васенок Т. М., Зінченко А. В. Формування проєктувальної компетентності у майбутніх викладачів закладів професійної освіти швейного профілю на засадах тектонічного підходу. - C. 48-52.
  13. Васюкович О. М. Інноваційні технології навчання у вивченні професійної англійської мови у вищих технічних навчальних закладах Європи. - C. 52-55.
  14. Войналович Н. М., Котельнікова С. О. Організація дистанційного навчання старшокласників на прикладі вивчення теми "похідна та її застосування". - C. 55-58.
  15. Гаєвський М. В., Ізюмченко Л. В., Ключник І. Г. Застосування методів математичного аналізу для доведення олімпіадних нерівностей. - C. 58-61.
  16. Гузик Н. М., Ліщинська Х. І. Роль інтерактивного навчання в процесі підготовки військових фахівців. - C. 62-65.
  17. Дробін А. А. Освітні виклики формування трансіндустріального суспільства в Україні. - C. 66-70.
  18. Дущенко О. С. Підходи до класифікації та створення додатків. - C. 70-73.
  19. Ємельянова Т. В. Робочий простір пізнавального процесу як простір ментальних конструктів когнітивного механізму мислення. - C. 74-77.
  20. Засєкіна Т. М. Готовність учителя до реалізації інтегративного підходу в шкільній природничій освіті. - C. 78-82.
  21. Збаравська Л. Ю., Слободян С. Б. Програмування інтеграційно-наскрізної самостійної навчально-наукової роботи студентів в освітньому просторі вищого закладу освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 82-86.
  22. Зінченко О. С., Огреніч М. А., Шепель М. Є., Яковлєва М. Л. Формування навичок міжкультурного ділового спілкування студентів немовних спеціальностей. - C. 87-91.
  23. Ізюмченко Л. В. Готуємось до математичних конкурсів: задачна серія на метричні співвідношення у чотирикутнику. - C. 91-98.
  24. Ключковська І. М., Білик О. С. Інтегративний підхід до використання здобутків української діаспори в культурно-освітньому просторі України. - C. 98-101.
  25. Крупєй К. С., Поліщук Н. М., Количева Н. Л. Модернізація традиційних методик викладання лекцій з мікробіології, вірусології та імунології в рамках дистанційного навчання. - C. 102-105.
  26. Косовець О. П. Комплексна адаптація методичної системи навчання інформатики учнів в інклюзивних групах. - C. 105-108.
  27. Любар Р. О., Любар І. Г. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів. - C. 108-111.
  28. Медведовская О. Г., Пирханов Н. А. Использование облачных хранилищ данных для организации самостоятельной работы студентов. - C. 111-116.
  29. Мироненко Н. В. Формування власного іміджу студентів у процесі вивчення дисципліни "технологія побутової діяльності". - C. 116-119.
  30. Михайленко Л. Ф. Критерії та показники методичної компетентності майбутнього вчителя математики у процесі розвитку логічного мислення учнів. - C. 120-123.
  31. Нестерова О. Ю. Чесність як одна із основ академічної доброчесності: погляд дослідників США. - C. 123-127.
  32. Попадич О. О. Бінарна модель формування правової компетентності учнів початкової школи. - C. 127-130.
  33. Пузікова А. В., Матяш В. В. Формування змісту курсу "бази даних та інформаційні системи" для майбутніх учителів інформатики. - C. 131-135.
  34. Пуш О. А., Яцик Т. О., Замелюк М. І. Нова українська школа: інформаційно комунікативні технологій в умовах карантину. - C. 135-138.
  35. Rybalko O. O., Melnyk O. M. Main effects of interactivity in interactive posters for primary school students. - C. 138-144.
  36. Селищева І. А. Соціально-політичні та культурно-освітні передумови становлення вітчизняної системи історичної освіти (1917 - середина 20-х рр. ХХ ст.). - C. 144-147.
  37. Сидоренко Т. Д., Фурдак Т. Д. Культура віртуальної реальності в дистанційному навчанні майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 147-150.
  38. Синюкова О. М., Чепок О. Л. Щодо сутності, місця, ролі і характеру задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти. - C. 150-154.
  39. Слободяник О. В. Роль комп’ютерного моделювання у формуванні системного мислення старшокласників. - C. 154-157.
  40. Соменко Д. В. Використання систем 3d друку за fdm технологією в межах навчальної дисципліни "машинознавство: основи робототехніки". - C. 157-161.
  41. Сороко Н. В., Пилипчук І. Л. Організація steam-орієнтованого освітнього середовища закладу загальної освіти за допомогою сервісів google. - C. 161-164.
  42. Ткачук А. І. Особливості вивчення такої складової соціально-політичних небезпек, як наркоманія (залежність від опіатів та опіоїдів), при викладанні безпеки життєдіяльності та охорони праці в галузі. - C. 165-170.
  43. Хомутенко М. В., Садовий М. І., Трифонова О. М., Курнат Г. Л. Особливості формування проектно-технологічної компетентності засобами 3d-моделювання. - C. 170-175.
  44. Царенко О. М., Царенко I. Л. Методичні особливості навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам. - C. 175-178.
  45. Чистякова Л. О. Аксіологічний аспект формування екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 178-181.
  46. Чінчой О. О. Формування практичних умінь використання сучасних інформаційних технологій на заняттях шкільного гуртка з моделювання й пілотування мультикоптерів. - C. 182-185.
  47. Чубар В. В. Формування ключових компетентностей в учнів старшої школи у процесі профільного навчання технологій виробництва. - C. 185-190.
  48. Щербак І. В. Аналіз основних холдингів для формування світових рейтингів провідних університетів. - C. 190-193.
  49. Щирбул О. М. Формування інтеграційної компетентності студентів при вивченні курсу "народні ремесла". - C. 193-197.
  50. Яременко Л. І., Кендюхова А. А., Яременко Ю. В. Аналіз тестових завдань для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти засобами irt. - C. 197-203.
  51. Яременко Ю. В., Овсянік Т. С. Застосування програми geogebra у процесі вивчення розділів "многогранники" та "тіла обертання". - C. 204-208.
  52. Андреєв А. Г. Prävention von konflikten und rassismus auf nationaler ebene unter oberschülern. - C. 208-212.
  53. Бевз А. В. Особливості формування професійної компетентності фахових молодших бакалаврів. - C. 212-216.
  54. Білозір О. С. Полілінгвальна освіта. Досвід країн світу та перспективи впровадження багатомовного навчання в Україні. - C. 217-222.
  55. Богяну К. О. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до освітньої інклюзії: поняттєво-термінологічний аспект. - C. 222-227.
  56. Вергун І. В. Методика навчання наскрізних понять з фізики на основі білінгвального підходу. - C. 227-230.
  57. Гайда В. Я. Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку. - C. 230-233.
  58. Герасименко О. Ю. Сутність понять "дорослий" та "дорослість" в наукових дослідженнях. - C. 234-238.
  59. Мартинюк О. О., Мартинюк О. С. Модернізація демонстраційного фізичного експерименту як засіб формування цифрової компетентності учнів та студентів. - C. 239-242.
  60. Мичка-Левченко Ю. З. Використання учителем початкової школи навчально-методичних медіа-комплексів: стан практики. - C. 242-246.
  61. Чевелюк М. В. Мовна освіта у початковій школі у великій Британії на початку іі половини ХХ століття. - C. 246-249.
  62. Бондар В. Г. Модель підготовки майбутнього вчителя до позакласної роботи в початковій школі. - C. 249-253.
  63. Коваленко І.А. Актуалізація ідей видатних педагогів минулого в практичній діяльності П. І. Шевченко. - C. 253-256.
  64. Козігора М. А., Замелюк М. І., Оксенчук Т. В. Вплив сімейних відносин на особистість дитини. - C. 256-258.
  65. Перебийніс Ю. В. Структура готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого іншомовного спілкування. - C. 259-262.
  66. Радіонова О. Л. Розвиток культури здоров’я майбутніх вчителів фізичної культури як базова умова формування здоров’язбережувальної компетентносі школярів. - C. 262-264.
  67. Хріненко Т. В., Садовий М. І., Рябець С. І. Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти. - C. 264-269.
  68. Анотації. - C. 270-333.
2020
Вип. 191
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського