Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/191<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Волков Ю. І., Войналович Н. М. Означення елементарних функцій на засадах математичного аналізу. - C. 12-16.
- Козловська І. М., Опачко М. В., Зінчук І. В. Методологічні підходи та дидактична компетентність сучасного вчителя фізики у контексті інтеграційних освітніх процесів. - C. 16-20.
- Козяр М. М., Козловський Ю. М., Стечкевич О. О. Реалізація можливостей stem-освіти засобами інтеграції креативних методів навчання. - C. 20-23.
- Пріма Р. М., Замелюк М. І., Триндюк В. А. Комунікативна мобільність майбутнього педагога-вихователя: теоретичний аспект. - C. 24-28.
- Садовий М. І. Принципи історизму та синергетики у становленні витоків технологічної освіти в ЦДПУ ім. В. Винниченка. - C. 28-33.
- Цина А. Ю., Іманова С. Ф. Інтенсифікація трудового навчання в умовах обмеженого часу засобами знаково-символічних структур та укрупненням навчальної інформації. - C. 34-36.
- Біда Д. Д. Stem-проєкти як ефективний засіб формування в учнів ключових навичок ХХІ століття. - C. 36-41.
- Богомаз-Назарова С. М. Умови формування творчого потенціалу майбутнього викладача технологічної освіти. - C. 41-44.
- Бурчак Л. В., Бурчак С. О. Позааудиторна робота як засіб розвитку творчості здобувачів вищої освіти. - C. 44-47.
- Васенок Т. М., Зінченко А. В. Формування проєктувальної компетентності у майбутніх викладачів закладів професійної освіти швейного профілю на засадах тектонічного підходу. - C. 48-52.
- Васюкович О. М. Інноваційні технології навчання у вивченні професійної англійської мови у вищих технічних навчальних закладах Європи. - C. 52-55.
- Войналович Н. М., Котельнікова С. О. Організація дистанційного навчання старшокласників на прикладі вивчення теми "похідна та її застосування". - C. 55-58.
- Гаєвський М. В., Ізюмченко Л. В., Ключник І. Г. Застосування методів математичного аналізу для доведення олімпіадних нерівностей. - C. 58-61.
- Гузик Н. М., Ліщинська Х. І. Роль інтерактивного навчання в процесі підготовки військових фахівців. - C. 62-65.
- Дробін А. А. Освітні виклики формування трансіндустріального суспільства в Україні. - C. 66-70.
- Дущенко О. С. Підходи до класифікації та створення додатків. - C. 70-73.
- Ємельянова Т. В. Робочий простір пізнавального процесу як простір ментальних конструктів когнітивного механізму мислення. - C. 74-77.
- Засєкіна Т. М. Готовність учителя до реалізації інтегративного підходу в шкільній природничій освіті. - C. 78-82.
- Збаравська Л. Ю., Слободян С. Б. Програмування інтеграційно-наскрізної самостійної навчально-наукової роботи студентів в освітньому просторі вищого закладу освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 82-86.
- Зінченко О. С., Огреніч М. А., Шепель М. Є., Яковлєва М. Л. Формування навичок міжкультурного ділового спілкування студентів немовних спеціальностей. - C. 87-91.
- Ізюмченко Л. В. Готуємось до математичних конкурсів: задачна серія на метричні співвідношення у чотирикутнику. - C. 91-98.
- Ключковська І. М., Білик О. С. Інтегративний підхід до використання здобутків української діаспори в культурно-освітньому просторі України. - C. 98-101.
- Крупєй К. С., Поліщук Н. М., Количева Н. Л. Модернізація традиційних методик викладання лекцій з мікробіології, вірусології та імунології в рамках дистанційного навчання. - C. 102-105.
- Косовець О. П. Комплексна адаптація методичної системи навчання інформатики учнів в інклюзивних групах. - C. 105-108.
- Любар Р. О., Любар І. Г. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів. - C. 108-111.
- Медведовская О. Г., Пирханов Н. А. Использование облачных хранилищ данных для организации самостоятельной работы студентов. - C. 111-116.
- Мироненко Н. В. Формування власного іміджу студентів у процесі вивчення дисципліни "технологія побутової діяльності". - C. 116-119.
- Михайленко Л. Ф. Критерії та показники методичної компетентності майбутнього вчителя математики у процесі розвитку логічного мислення учнів. - C. 120-123.
- Нестерова О. Ю. Чесність як одна із основ академічної доброчесності: погляд дослідників США. - C. 123-127.
- Попадич О. О. Бінарна модель формування правової компетентності учнів початкової школи. - C. 127-130.
- Пузікова А. В., Матяш В. В. Формування змісту курсу "бази даних та інформаційні системи" для майбутніх учителів інформатики. - C. 131-135.
- Пуш О. А., Яцик Т. О., Замелюк М. І. Нова українська школа: інформаційно комунікативні технологій в умовах карантину. - C. 135-138.
- Rybalko O. O., Melnyk O. M. Main effects of interactivity in interactive posters for primary school students. - C. 138-144.
- Селищева І. А. Соціально-політичні та культурно-освітні передумови становлення вітчизняної системи історичної освіти (1917 - середина 20-х рр. ХХ ст.). - C. 144-147.
- Сидоренко Т. Д., Фурдак Т. Д. Культура віртуальної реальності в дистанційному навчанні майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 147-150.
- Синюкова О. М., Чепок О. Л. Щодо сутності, місця, ролі і характеру задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти. - C. 150-154.
- Слободяник О. В. Роль комп’ютерного моделювання у формуванні системного мислення старшокласників. - C. 154-157.
- Соменко Д. В. Використання систем 3d друку за fdm технологією в межах навчальної дисципліни "машинознавство: основи робототехніки". - C. 157-161.
- Сороко Н. В., Пилипчук І. Л. Організація steam-орієнтованого освітнього середовища закладу загальної освіти за допомогою сервісів google. - C. 161-164.
- Ткачук А. І. Особливості вивчення такої складової соціально-політичних небезпек, як наркоманія (залежність від опіатів та опіоїдів), при викладанні безпеки життєдіяльності та охорони праці в галузі. - C. 165-170.
- Хомутенко М. В., Садовий М. І., Трифонова О. М., Курнат Г. Л. Особливості формування проектно-технологічної компетентності засобами 3d-моделювання. - C. 170-175.
- Царенко О. М., Царенко I. Л. Методичні особливості навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам. - C. 175-178.
- Чистякова Л. О. Аксіологічний аспект формування екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 178-181.
- Чінчой О. О. Формування практичних умінь використання сучасних інформаційних технологій на заняттях шкільного гуртка з моделювання й пілотування мультикоптерів. - C. 182-185.
- Чубар В. В. Формування ключових компетентностей в учнів старшої школи у процесі профільного навчання технологій виробництва. - C. 185-190.
- Щербак І. В. Аналіз основних холдингів для формування світових рейтингів провідних університетів. - C. 190-193.
- Щирбул О. М. Формування інтеграційної компетентності студентів при вивченні курсу "народні ремесла". - C. 193-197.
- Яременко Л. І., Кендюхова А. А., Яременко Ю. В. Аналіз тестових завдань для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти засобами irt. - C. 197-203.
- Яременко Ю. В., Овсянік Т. С. Застосування програми geogebra у процесі вивчення розділів "многогранники" та "тіла обертання". - C. 204-208.
- Андреєв А. Г. Prävention von konflikten und rassismus auf nationaler ebene unter oberschülern. - C. 208-212.
- Бевз А. В. Особливості формування професійної компетентності фахових молодших бакалаврів. - C. 212-216.
- Білозір О. С. Полілінгвальна освіта. Досвід країн світу та перспективи впровадження багатомовного навчання в Україні. - C. 217-222.
- Богяну К. О. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до освітньої інклюзії: поняттєво-термінологічний аспект. - C. 222-227.
- Вергун І. В. Методика навчання наскрізних понять з фізики на основі білінгвального підходу. - C. 227-230.
- Гайда В. Я. Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку. - C. 230-233.
- Герасименко О. Ю. Сутність понять "дорослий" та "дорослість" в наукових дослідженнях. - C. 234-238.
- Мартинюк О. О., Мартинюк О. С. Модернізація демонстраційного фізичного експерименту як засіб формування цифрової компетентності учнів та студентів. - C. 239-242.
- Мичка-Левченко Ю. З. Використання учителем початкової школи навчально-методичних медіа-комплексів: стан практики. - C. 242-246.
- Чевелюк М. В. Мовна освіта у початковій школі у великій Британії на початку іі половини ХХ століття. - C. 246-249.
- Бондар В. Г. Модель підготовки майбутнього вчителя до позакласної роботи в початковій школі. - C. 249-253.
- Коваленко І.А. Актуалізація ідей видатних педагогів минулого в практичній діяльності П. І. Шевченко. - C. 253-256.
- Козігора М. А., Замелюк М. І., Оксенчук Т. В. Вплив сімейних відносин на особистість дитини. - C. 256-258.
- Перебийніс Ю. В. Структура готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого іншомовного спілкування. - C. 259-262.
- Радіонова О. Л. Розвиток культури здоров’я майбутніх вчителів фізичної культури як базова умова формування здоров’язбережувальної компетентносі школярів. - C. 262-264.
- Хріненко Т. В., Садовий М. І., Рябець С. І. Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти. - C. 264-269.
- Анотації. - C. 270-333.
| 2020 | | Вип. 191
|
|
|
|