Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/182<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Євтух М. Б. Проблема підготовки вчителя в історії педагогіки україни. - C. 12-19.
  4. Бирка М. Ф. Закономірності професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін. - C. 20-24.
  5. Борова Т. А. Самокорекція процесу формування іншомовної комунікації у студентів ЗВО. - C. 24-27.
  6. Каричковський В. Д., Каричковська С. П. Зміст підготовки майбутніх менеджерів в університетах аграрного профілю Республіки Польща. - C. 28-32.
  7. Кучай О. В., Шинкарук В. Д., Біда О. А. Теоретичні засади інклюзивного навчання в Україні. - C. 32-34.
  8. Овчаренко Н. А. Інклюзивний потенціал музичної освіти: теоретичний дискурс. - C. 35-38.
  9. Савченко Н. С. Система забезпечення якості університетської освіти в Австрії. - C. 39-44.
  10. Черкасов В. Ф. Організаційно-методичні засади розвитку загальної музичної освіти в Болгарії. - C. 44-49.
  11. Бабенко Т. В. Розвиток соціально-професійної мобільності студентів засобами проектної діяльності. - C. 50-53.
  12. Бакланова Н. М. Формування духовної культури особистості виховними засобами української етнопедагогіки. - C. 53-57.
  13. Бондар Г. О. Іншомовна професійна компетентність майбутніх фахівців педагогічного профілю як теоретична проблема. - C. 58-61.
  14. Вітюк А. В., Нужна Н. В. Синергетичний підхід навчання вищої математики. - C. 61-64.
  15. Дарманська І. М. Діагностика сформованості управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. - C. 65-69.
  16. Демидова М. Г. Особливості формування творчої ініціативи як компонента пізнавальної активності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 70-74.
  17. Іванова В. В. Регулювання системи професійної підготовки вчителя дошкільної освіти у Великій Британії. - C. 74-77.
  18. Капітан Т. А. Роль професійної компетентності в підготовці вчителя іноземної мови. - C. 78-81.
  19. Кияновський О. М. Лабораторний практикум в курсі загальної фізики для студентів природничо-наукових і технічних спеціальностей. - C. 81-85.
  20. Кравцова Т. О. Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти. - C. 86-90.
  21. Краснощок І. П. Виховна компетентність майбутньогопедагога: зміст та структура. - C. 90-98.
  22. Нечепорук Я. С. Англійська мова, як одна із офіційних мов міжнародної організації цивільної авіацій. - C. 98-102.
  23. Перфільєва М. В., Карпіч І. О. Проблеми соціалізації дітей та молоді з інвалідністю у Польщі та Україні. - C. 102-105.
  24. Ракітянська Л. М. Поліпарадигмальний контекст дослідження емоційного інтелекту майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 105-109.
  25. Рожак Н. В. Аспект міжкультурного спілкування у процесі формування комунікативної компетенції студентів неспеціальних факультетів. - C. 110-114.
  26. Саф'ян К. Ю. Вивчення комунікативного потенціалу студентів засобами ігрових проектувань. - C. 115-118.
  27. Токарєва Т. С., Хоменко Т. А. Робота з віршами на уроці німецької мови. - C. 118-123.
  28. Трифонова О. М. Основні компоненти методичної системи розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп'ютерних технологій при навчанні фізики і технічних дисциплін. - C. 123-127.
  29. Цимбал-Слатвінська С. В. Значимість підготовки логопедів у вищому навчальному закладі. - C. 127-133.
  30. Шаров С. В. Розвиток соціальної компетентності майбутніх учителів засобами онлайн платформи prometheus. - C. 133-137.
  31. Chernionkov Y. O. Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach. - C. 138-141.
  32. Чередніченко Н. Ю. Теоретичні аспекти підготовки вчителів профільних загальноосвітніх навчальних закладів у європейській педагогічній освіті. - C. 142-146.
  33. Фурсикова Т. В. Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури. - C. 146-150.
  34. Щерба Н. С. Модель практикоорієнтованого навчання іноземної мови учнів з дцп. - C. 151-155.
  35. Колоскова Ж. В. Використання цифрових технологій майбутнім викладачем-вокалістом в контексті соціокультурних реалій сьогодення. - C. 155-158.
  36. Найдьонова Г. Г., Аркушина Г. Ф. Методичні аспекти використання біорізноманіття кіровоградщини в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін. - C. 158-163.
  37. Руденко Ю. Ю. Використання тренінгу в професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 164-167.
  38. Шелудько І. В. Особливості формування професійної мобільності майбутніх педагогів у професійно-технічних закладах освіти різних профілів. - C. 168-171.
  39. Кір'янова О. В. Мотиви самовиховання у процесі комунікації викладача вищої школи та здобувача вищої освіти. - C. 172-175.
  40. Думко Н. В. Особливості становлення професійної зрілості у фаховій підготовці курсантів поліції. - C. 175-179.
  41. Пріма Д. А. Професійне самовизначення як підґрунтя формування професійної позиції майбутнього вчителя початкової школи. - C. 179-183.
  42. Гаргаун Н. М. Роль і місце економічної культури у системі професійно-технічної освіти. - C. 183-187.
  43. Корінь О. В. Застосування інформаційних технологій при викладанні електротехніки у вищих навчальних закладах. - C. 187-190.
  44. Зінченко С. М. Професійна адаптація студентів-військовослужбовців (учасників бойових дій) до продуктивної діяльності у сфері послуг. - C. 191-195.
  45. Акімкін О. М. Історіографічні аспекти розвитку приватних закладів освіти на єлисаветградщині (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 196-199.
  46. Бітько Н. Г. Зміст і компонентна структура вокального мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 199-204.
  47. Зінченко А. Л. Професійна підготовка випускників до організацій соціального партнерства в сфері суспільного виробництва: європейський досвід. - C. 205-211.
  48. Кожбахтєєва Н. Ф. Формування у майбутніх музикантів-педагогів навичок вербальної інтерпретації музики. - C. 211-215.
  49. Коваленко В. К. Комп'ютерна графіка як складова художньої освіти майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва. - C. 215-218.
  50. Пісна Т. М. Комунікативна активність як необхідна умова формування професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 219-222.
  51. Фірсова І. Ефективність професійної соціалізації майбутнього викладача-педагога за допомогою розвитку професійної позиції. - C. 222-227.
  52. Орлова Н. С. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі навчання художнього проектування одягу. - C. 227-230.
  53. Анотації. - C. 231-271.
2019
Вип. 182
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського