Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/180<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Вайнтрауб М. А. Професійна підготовка інспекторів з охорони праці у галузі освіти: системно-діяльнісний підхід. - C. 10-14.
- Єжова О. В. Прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди. - C. 14-18.
- Галета Я. В. Розвиток соціальної зрілості майбутнього вчителя. - C. 18-24.
- Кічук Н. В. Здатність до соціальної дипломатії як особистісно-професійна якість фахівця з міжнародних відносин. - C. 24-27.
- Кузьмінський А. І., Біда О. А., Кучай О. В., Кучай Т. П. Досвід Франції, Великобританії та США у підготовці фахівців. - C. 28-32.
- Рацул О. А. Соціальна реклама як вектор розвитку інформаційної культури суспільства. - C. 33-37.
- Савченко Л. О., Красюк І. О. Художня складова в гендерній освіті України: історичний аспект. - C. 37-41.
- Smyrnova T. A. The specifity of the personality-oriented technoligy of musical-pedagogical education of students of art professions. - C. 41-46.
- Філоненко О. В. Підготовка майбутніх викладачів ЗВО до науково-педагогічної творчості. - C. 46-49.
- Черкасов В. Ф. Становлення теорії і практики загальної музичної освіти дітей і молоді в Польщі. - C. 50-55.
- Андрієць О. М. Особливості формування дискурсної етики старшокласників. - C. 55-59.
- Барановська І. Г., Мозгальова Н. Г. Художньо-комунікативний контент підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 60-65.
- Гребінник Л. В., Буленко С. М., Коваленко Л. В. Реалізація нових практик формування аудитивної компетентності на заннятях з німецької мови як другої іноземної у закладах вищої освіти. - C. 65-71.
- Громко Т. В., Данилюк О. К. Краєзнавство як регіональний компонент у професйній підготовці майбутнього фахівця. - C. 71-74.
- Дірявка Ю. П., Невгодовська І. О. Інноваційні форми організації занять в школі з метою формування історичної компетентості учнів. - C. 74-81.
- Козій О. Б. Читання і аналіз автентичних текстів і процесі вивчення іноземної мови. - C. 81-84.
- Кравцов В. О. Формування професійної культури майбутнього соціального працівника. - C. 84-90.
- Краснощок І. П. Виховний потенціал закладу вищої освіти: структура та критерії розвитку. - C. 90-97.
- Лебідь І. Ю. Принципи формування цілісного виховного середовища дитини як домінанта виховної системи Василя Сухомлинського. - C. 97-102.
- Panov S. F. Innovative technologies and organization of training of technical translators based on intercultural communication. - C. 102-106.
- Семакова Т. О., Бойко Л. М., Васеньова Ю. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів в сучасних умовах: психологічний аспект. - C. 106-111.
- Семез А. А., Мельничук С. К. Асертивність як умова ефективності професійної адаптації майбутніх соціальних працівників. - C. 112-117.
- Smirnova L. L Language education formation in the european institutions (The Slovak Republic example). - C. 117-120.
- Токарєва Т. С. Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови. - C. 120-125.
- Фурсикова Т. В. Розвиток художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва у професійній підготовці. - C. 125-132.
- Цимбал-Слатвінська С. В. Ієрархія понять у дослідженні проблеми підготовки майбутніх логопедів. - C. 132-139.
- Чубрей О. С. Методологічні засади дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів географії до професійної діяльності в умовах трансформації освіти. - C. 139-144.
- Шахіна І. Ю., Остаповець Б. С., Остаповець А. С. Інноваційні технології у професійній підготовці майбутнього вчителя комп'ютерних техгологій. - C. 144-150.
- Бєлкова Т. О. Формування здорового способу життя майбутніх лікарів як актуальне питання їх професійної діяльності. - C. 150-155.
- Стукаленко З. М. Толерантність як засіб регулярних гендерних відносин у навчально-виховному процесі. - C. 155-158.
- Кирилюк А. В. Концептуальне осмислення ідеї "дитиноцентризму" на основі її міждисциплінарного розроблення. - C. 159-162.
- Дереновська О. В. Розвиток графічних умінь майбутніх фахівців образотворчого мистецтва на заняттях з курсу "Перспектива". - C. 163-168.
- Степанова А. О. Формування пізнавальної активності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. - C. 168-172.
- Авдимирець Н. В. New upbringingwithin the concept of the New Ukranian School. - C. 172-180.
- Кузьменко А. Ю. Дидактичні засади структурування змісту освіти і історико-педагогічний підхід (20-30 роки ХХ ст.). - C. 180-184.
- Наконечна Л. М. Стратегічні виміри впровадження інклюзивної освіти. - C. 185-189.
- Лобода О. Є. Вплив освітнього середовища на розвиток інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів. - C. 189-194.
- Нагорна О. В. Формування нової системи освіти для дітей з особливими освітніми потребами в закладах з інклюзивною формою навчання. - C. 194-197.
- Анотації. - C. 198-230.
| 2019 | | Вип. 180
|
|
|
|